Spelers Roermond en omgeving

Een overzicht van nationale en regionale Magic: the Gathering evenementen. Heb je zelf een evenement dat hier nog niet bij staat, dan ben je van harte welkom deze te plaatsen!

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Spelers Roermond en omgeving

Bericht door BanzaiCopter »

Hey iedereen,

Ik heb zelf een groepje (momenteel 3 man) in omgeving van Roermond. We zijn van plan om met DCI en alles te beginnen maarja we zoeken og 2 á 3 (of meer) mensen voor rainbow / emporer matches. Laat me even weten of iemand intresse heeft.

Dont forget! It's good to be new :)
MAGICN00B
Advanced
Berichten: 24
Lid geworden op: di mei 11, 2010 11:29 pm

Bericht door MAGICN00B »

Misschien kan ik wel eens een keer komen kijken. Noem maar een datum.
Favoriete kaart ATM: Elvish Impersonator.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

wat bedoel je met DCI en alles?

mazzel

pi

p.s. ik woon niet in de buurt, maar ben gewoon nieuwsgierig.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Bericht door BanzaiCopter »

Hey hey,

Tis goed dat deze forums nog leven. Maar volgens mij zijn er niet zoveel actieve members of wel? :p Maarja, we spelen meestal om de 1 á 2 weken op zaterdag i.v.m #$!% up werktijden / stage tijden / nog meer ( 8O ) hobbies :)

Deze zaterdag niet, volgende week zaterdag zitten we in Venray (hoogst waarschijnlijk) dus pas over 2 weken :) Waar ergens in Limburg woon je? En hoeveel ervaring?
MAGICN00B
Advanced
Berichten: 24
Lid geworden op: di mei 11, 2010 11:29 pm

Bericht door MAGICN00B »

Woon zelf in Sittard, heb geen ervaring. Ik speel eerst wel eens een jaartje voor ik kom kijken :wink:
Favoriete kaart ATM: Elvish Impersonator.
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Bericht door BanzaiCopter »

Dat zou ik dus niet doen :) Ik heb zelf eerst 1 vs 1 tegen een vriend van mij gespeeld. Onze decks waren dus echt slecht. Toen ben ik in Venlo gaan spelen. En ik geloofde mijn ogen gewoon niet hoe snel en vloeiend alles ging. Binnen een half jaar werd ik "pro" ofzo :p Ik zou gewoon suggereren om eens te kijken en spelen met onze decks, of je eigen. En veel hulp vragen :) We helpen graag. Binnen no time ben je, eventueel, bereid voor toernooien (wij doen er zelf niet aan :p Ook al hebben we 1 á 2 decks ervoor wat het makkelijk aan kunnen). We spelen ook voornamelijk casual. Dus geen tournament decks (turn 4 kills). Maar gewoon lekker rustig opbouwend, veel politieke spelletjes inbetween. Ik speel dus geen Elf / Discard decks waarbij je turn 3 kills hebt heh.. Ik kan je best wel es bellen voor wat uitgebreidere info. Er zijn nog meer voordelen heh..
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik zou ook aanraden om met meer ervaren spelers te gaan spelen, grote kans dat je jezelf verkeerde dingen aanleerd als je het samen aan het ontdekken bent.

Overigens, dit forum bestaat al heel wat jaar, altijd vergelijkbaar met nu kwa drukte of misschien iets minder. Meer is leuk, maar zeker niet noodzakelijk voor goede discussies.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Bericht door BanzaiCopter »

MAGICN00B schreef:Misschien kan ik wel eens een keer komen kijken. Noem maar een datum.
@ Magic,

Ik heb je even een prive bericht gestuurd, misschien wat makkelijker :)
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Bericht door BanzaiCopter »

Dus al met al, niemand intresse? :p
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Bericht door BanzaiCopter »

Haha.. We hebben mogelijkerwijs 7 mensen bij elkaar in Roermond. Mocht alles goed verlopen :D 2 onserieus maarja.. :p
Talz
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: vr jul 02, 2010 1:53 pm

Bericht door Talz »

Ik werk in Roermond en Speel magic al vanaf Revised..
Waar en wanneer spelen jullie in roermond?

En ik heb een DCI nummer...

Groeten...
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Bericht door BanzaiCopter »

:)

Meestal n de weekenden. We spelen zelf in Swalmen (2 man) 1 on 1.. Maar meestal Zondag middag / avond dat we met een groepje magiccen.. Toevallig vandaag niet maarja, zwaar weekend geweest :p
Plaats reactie