groepje omgeving heerlen of antwerpen gezocht

Een overzicht van nationale en regionale Magic: the Gathering evenementen. Heb je zelf een evenement dat hier nog niet bij staat, dan ben je van harte welkom deze te plaatsen!

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Netnietniks
Advanced
Berichten: 48
Lid geworden op: di jun 01, 2010 7:46 pm
Locatie: Z-Limburg

groepje omgeving heerlen of antwerpen gezocht

Bericht door Netnietniks »

Hey mensen,
ik ben een hele nieuwe ( heb gespeeld maar al een hele tijd niet meer)en zoek een groepje magic spelers waar ik mee kan doen en alles kan leren. het probleem is ik studeer. In het weekend kan ik dus in omgeving brunssum spelen maar door de week zit ik in antwerpen. Dus mensen laat hier maar iets weten of stuur me een pm als jullie een gropeje hebben en iemand op sleeptouw willen nemen.

greetz
P.s ik ben een heel snelle leerling!! niet veel geduld met mij nodig.
Love is like a rhino, short-sighted and hasty; if it cannot find a way, it will make a way.
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Bericht door BanzaiCopter »

En das in LIMBURG :p
Netnietniks
Advanced
Berichten: 48
Lid geworden op: di jun 01, 2010 7:46 pm
Locatie: Z-Limburg

Bericht door Netnietniks »

Ja de mensen die waar het voor bedoeld is weten wel waar dat ligt. volgens mij is er niet nog een heerlen ofwel hahah?

greetz
Love is like a rhino, short-sighted and hasty; if it cannot find a way, it will make a way.
Talz
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: vr jul 02, 2010 1:53 pm

De houtensleutel

Bericht door Talz »

Waarom ga je niet naar de houtensleutel in Heerlen?
Netnietniks
Advanced
Berichten: 48
Lid geworden op: di jun 01, 2010 7:46 pm
Locatie: Z-Limburg

Bericht door Netnietniks »

Ben ik al geweest paar keer. Toen was er niemand met magic kaarten. Als er mensen zijn uit de buurt kunnen we daar eens afspreken.
Love is like a rhino, short-sighted and hasty; if it cannot find a way, it will make a way.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Bericht door Jibz »

Ik zou je graag leren wat ik weet maarja Veenendaal ligt een eindje bij Heerlen uit de buurt :p
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Plaats reactie