Magic Limburg update

Een overzicht van nationale en regionale Magic: the Gathering evenementen. Heb je zelf een evenement dat hier nog niet bij staat, dan ben je van harte welkom deze te plaatsen!

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Magic Limburg update

Bericht door BanzaiCopter »

Hey hey,

tijdje gelezen geweest sinds ik alles volspamde hier :p Druk bezig geweest met vanalles. Ik heb een groepje samengesteld voor te magiccen. We zaten dus om de beurt bij mensen thuis. We willen binnen 2 weken starten in Reuver, de cafe: Friends. Super gezellige kroeg, apparte poker / dart ruimtes. Vriendelijk personeel en natuurlijk, super mensen om mee te magiccen!

Voor diegene die niet weten waar Reuver ligt. Tussen Roermond en Venlo in :)
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Bericht door BanzaiCopter »

Als update..

We zijn dus vollop aan de gang in Reuver. Gezellige kroeg! Leuk muziek, leuk personeel. Lekker tosties en gewoon .. Gezellig magiccen :) We zijn met de eerste set bezig van DCI kaarten. Nog niet al te boeiend maar altijd leuk om voor iets te streven! :)
Herman
Advanced
Berichten: 24
Lid geworden op: vr mei 16, 2008 9:28 am

Re: Magic Limburg update

Bericht door Herman »

Ik woon sinds september vorig jaar als student in Maastricht. Daarvoor speelde ik al twee jaar Magic en deed ik vooral aan booster draft, mijn favoriete formaat (alhoewel ik in de toekomst ook EDH wil uitproberen). Helaas doen ze dat hier in de spellenwinkel nooit en verder ken ik niemand die Magic wilt spelen, dus het begint voor mij een beetje uit te sterven. Ik zou weer heel graag willen spelen.
Spelen jullie op zaterdagavond (eventueel vrijdagavond)? Zo ja, dan heb ik wel interesse om een keer met jullie mee te spelen.
Plaats reactie