Za: 19-FEB meeting

Een overzicht van nationale en regionale Magic: the Gathering evenementen. Heb je zelf een evenement dat hier nog niet bij staat, dan ben je van harte welkom deze te plaatsen!

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Za: 19-FEB meeting

Bericht door BanzaiCopter »

Wie heeft er eventueel intresse om deze zaterdag te magiccen?

Wanneer is het?
- Zaterdag 19 Febr

Wie komt er?
- Ik kan, ligt aan formaat, wie en wat er komt.

Waar is het?
- Pi thuis

Hoe laat?
- Rond 1 uur is de verwachtte tijd.

Waarom?
- Omdat magiccen chill is en omdat wij wannabe chill zijn? OM GEWOON GEZELLIG TE MAGICCEN NATUURLIJK.

Formaat?
- Hoogstwaarschijnlijk EDH, ik heb zelf geen EDH :s Dus gelieve wat anders (Dit was overigens mogelijk :p)

Ik weet dat dit een post van tevoren was maar die was vaag geworden.

Wie wil er komen? Geen vage vragen (Ook al komen de meeste van mij, maarja). Gewoon "Ik kan" of "Ik kan niet" :)
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Za: 19-FEB meeting

Bericht door pi »

Ik kan.

Formaat is zeker multiplayer, EDH optioneel. (Heb veel te weinig tafels voor losse potjes, vloer lijkt me niet zo praktisch en multiplayer is gewoon veel leuker). Ik ben ook altijd in voor ruilen.

Bij mij thuis is in Amsterdam-Noord, er is gratis parkeren voor de deur en een bus die op minder dan 100 meter stopt en vanaf het centraal komt.

Voorwaarde is minstens 3 deelnemers naast mezelf (multiplayer met zijn 2-en of 3-en is gewoon niet zo leuk). Voor avondeten moeten we langs de supermarkt die op loopafstand zit (keuze tussen AH, Super of Aldi zelfs, verste is nog geen kilometer) of we laten wat bezorgen. Een vriend van me wil eventueel mee doen als we die 3 deelnemers hebben.

Ik zet dit even bij evenementen.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Za: 19-FEB meeting

Bericht door Jibz »

Ik zou kunnen, maar ik moet wel een manier om me te vervoeren hebben... met de trein naar Amsterdam Centraal (weet niet waar ik moet zijn) kost me 23 euro (40% korting van mn OV kaart niet meegerekend) Mn broer kan sowiso niet want die gaat met mn pa naar da sauna
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Za: 19-FEB meeting

Bericht door Donnie Darko »

Sorry Jibz, maar ik moet om 4 uur s middags werken, dus dat gaat hem zeker niet worden...
Work is the curse of the drinking class
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Za: 19-FEB meeting

Bericht door Jibz »

Dan gaat het mij niet lukken... of wel lukken maar ik ben te gierig :P bovendien heb ik nog een vriend die langskomt. Moeten misschien een ander dagje prikken
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Za: 19-FEB meeting

Bericht door pi »

Ander dagje met wat meer voorbereiding is goed hoor. Het was nu meer dat het toevallig lekker uit kwam. Misschien dan ook wat meer centraal, het is niet alsof ik niet zou willen reizen (al ben ik tot nu toe goed weg gekomen met een stuk of 5 drafts voor het forum in Amsterdam :roll:).
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Za: 19-FEB meeting

Bericht door Jibz »

Prima moeten we een ander dagje prikken... zolang ik het van tevoren weet kan ik het inplannen en inderdaad meer centraal zou handig zijn
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Plaats reactie