Hallo

Een overzicht van nationale en regionale Magic: the Gathering evenementen. Heb je zelf een evenement dat hier nog niet bij staat, dan ben je van harte welkom deze te plaatsen!

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Hallo

Bericht door Dragonheart »

De 23ste is een T2 PTQ in Amsterdam. Daar zijn meestal ook sideevents. Misschien een idee om daar te gaan kijken? (Ik zou natuurlijk afspreken kunnen zeggen maar dat heeft in mijn geval weinig zin aangezien ik als ik die dag kan meedoe aan de PTQ).
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Hallo

Bericht door pi »

Dragonheart zijn voorstel zou mij wel goed uitkomen ivm mijn andere plannen later die dag, vinden jullie het ook wat? Zo niet, heeft iemand een ander voorstel voor een locatie?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Jort
Adept
Berichten: 201
Lid geworden op: zo mei 01, 2011 12:07 pm
Locatie: De meern

Re: Hallo

Bericht door Jort »

Boe, ben ik ook weer.

ik zit op het moment in noorwegen, dus ga nu helemaal nergens heen. over een week of 2 pas ben ik terug=)

greetz.
Zwemmen als een visje... Zwemmen in de zee
Zwemmen als een visje... Met niemand lift ik mee

Wants/haves: http://magicforums.nl/viewtopic.php?f=1&t=4266
Gebruikersavatar
Quesred
Master
Berichten: 112
Lid geworden op: do jul 07, 2011 5:36 pm

Re: Hallo

Bericht door Quesred »

Ik ben van plan om te komen in ieder geval. Voor mij is het mijn eerste kennismaking met MtG buiten de computer om. Voor mij persoonlijk is het denk ik aantrekkelijker om met een groepje gezellig te spelen en wat drinken enzo, in plaats van me direct in side-events van een toernooi te wagen :P Maar verder maakt het niet zo veel uit, het zal allebei vast leuk zijn. Dus ik denk dat ik sowieso van de partij ben!
Gebruikersavatar
BSRuben
Adept
Berichten: 278
Lid geworden op: vr jan 21, 2011 10:25 am
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Hallo

Bericht door BSRuben »

Als we met z'n allen gaan spelen kan ik misschien ook wel komen. Het hangt er alleen vanaf hoe laat het is? Iemand een schema?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Hallo

Bericht door pi »

Het mag ook bij mij of bij iemand anders als die plek heeft, wat mij betreft hoeft het niet op een tournooi.

Als het bij mij is kick ik jullie wel rond een uur of 6 de deur uit. Ook kan ik geen potje groter dan 8 man kwijt.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Quesred
Master
Berichten: 112
Lid geworden op: do jul 07, 2011 5:36 pm

Re: Hallo

Bericht door Quesred »

Bij mij thuis gaat het sowieso niet lukken..
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Hallo

Bericht door Donnie Darko »

Er komt misschien hier bezoek op zaterdag (woon nog bij mijn ouders), en als dat zo is, heb ik slechts plaats voor 4 man. Er bestaat een kans dat het bezoek niet doorgaat, dan heb ik ruimte voor zo'n 8 man...
Work is the curse of the drinking class
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Hallo

Bericht door pi »

OK, voorstel, aangezien er duidelijk anders weinig gebeurt. We doen het bij mij aangezien ik plek kan garanderen. Aanvang 1 uur, zorg dat je al geluncht hebt, 6 uur afgelopen. Aanmeldingen via PM, langs waar ik adresgegevens en dergelijke door zal geven, ga uit van 20 minuten bus rit vanaf amsterdam centraal, ik woon namelijk in noord. Post ook even hier dat je komt zodat anderen het ook weten.

Ik heb het liefst 4 of meer mensen zodat we een beetje behoorlijk multiplayer kunnen spelen. Ik kan eventueel EDH decks uitlenen en dergelijke. Neem ook wat ruilkaarten mee, altijd leuk. Mijn decks zijn allemaal Legacy of Vintage legaal, ik kan eventueel sterkere of zwakkere decks pakken, maar heb geen decks die legaal zijn voor meer recente formaten. Mogelijk kan ik een geupdate Lyzolda deck spelen, artikel is bijna af ;).
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Hallo

Bericht door Donnie Darko »

Ik doe mee, ben er op tijd.
Zal mijn EDH decks meenemen en proberen mijn Borborygmos/Ulasht deck nog aan te passen voor die tijd.
Work is the curse of the drinking class
Gebruikersavatar
Quesred
Master
Berichten: 112
Lid geworden op: do jul 07, 2011 5:36 pm

Re: Hallo

Bericht door Quesred »

Ik ben er ook! Gezellig ^^

@ Donnie: Animar? ;)
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Hallo

Bericht door pi »

Jullie hebben beide een reactie op je PM.

Omdat ik morgen geen tijd heb om dingen te doen en zaterdag ook weinig kan het handig zijn om zelf even wat te eten en/of drinken mee te nemen (dank Quesred voor de suggestie). Dan kan ik met een gerust hart de zaterdagochtend gebruiken om de boel een beetje op te ruimen.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Hallo

Bericht door pi »

Een vriend van me wil er ook graag bij zijn, we zijn dan in ieder geval met 4, hetgeen voor multiplayer potjes naar mijn idee veel leuker is.

Mocht er nog iemand denken dat zij het ook wel leuk zouden vinden om te komen dan kan dat nog steeds. Mensen die er zijn gaan in ieder geval een sneak preview krijgen van de update van het Lyzolda deck ;).
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Hallo

Bericht door pi »

Ik vond het gezellig. Lyzolda heeft elk potje gewonnen (wel 2), dus ook daar was ik tevreden mee.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Hallo

Bericht door Donnie Darko »

Idem dito... Jammer dat je ons geen kans bood om te winnen :p

Maar verder heel geslaagd
Work is the curse of the drinking class
Plaats reactie