27e Magic marathon (Tilburg)

Een overzicht van nationale en regionale Magic: the Gathering evenementen. Heb je zelf een evenement dat hier nog niet bij staat, dan ben je van harte welkom deze te plaatsen!

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
skystormer
Adept
Berichten: 215
Lid geworden op: do jul 12, 2007 2:08 pm
Locatie: Someren-Heide

27e Magic marathon (Tilburg)

Bericht door skystormer »

Dit is een uitnodiging die ik heb ontvangen vandaag en aangezien hoe meer zielen hoe meer vreugd, ook hier even de mail. Ik ga iig proberen aanwezig te zijn en heb al genoeg anderen gehoord dat ze komen. Voel je vrij om even langs te komen of iets langer.
Beste magicers,

Hier is dan toch eindelijk de mail met info voor de 27e Magicmarathon!
Deze keer heb ik het iets anders aangepakt. In plaats van het organiseren bij iemand thuis heb ik een tafeltennisvereniging bereid gevonden om ons daar een Magicmarathon te laten houden.
Daardoor en mede omdat een aantal magicers hadden aangegeven dat een nacht doortrekken niet hun hele leven lang goed blijft gaan spelen we deze maal overdag.

Planning:
We hebben de zaal op zondag 28 augustus van 10:00 uur 's ochtends tot 02:00 uur 's nachts. In die tijd kan je gewoon binnen komen lopen en vertrekken wanneer je dat zelf prettig vindt. Ik plan zelf geen ontbijt en lunch, omdat het regelen van zoiets voor 30 man mij iets te gortig is. Ik zorg wel voor chips, nootjes en overige knabbels. Drank en snacks als tosti's en worstenbroodjes kun je kopen aan de bar voor sportkantineprijzen (Bv. Fris €0,70 en bier €1,20).
Het plan is om 's avonds voor degenen die blijven eten voor veel man friet en snacks te bestellen, natuurlijk op eigen kosten. Ik heb de afspraak gemaakt dat het niet de bedoeling is om eigen drank mee te nemen, maar dat eigen eten wel is toegestaan als hun aanbod op dat gebied niet toereikend is. Je kunt dus voor overdag broodjes voor jezelf meenemen of even de stad in lopen om iets te halen.

De entree, die bedoeld is om de zaalhuur en de knabbels te dekken, is €4,-.
De locatie is Jan Aartestraat 18 in Tilburg centrum oost. Het is mogelijk om bij het gebouw te parkeren. Misschien dat er nog iets met een parkeerkaart geregeld moet worden, maar dat moet ik nog even navragen.
Je fiets kun je binnen stallen en staat veilig. Het pand is lopend vanaf het centraal station van Tilburg te bereiken. Dan ben je wel een goed kwartier aan het wandelen.

Er wordt NIET op rekening gedronken. Ik heb met de vereniging afgesproken dat er direct afgerekend dient te worden bij het barpersoneel, opdat verdere onduidelijkheid uit blijft.
Het barpersoneel zal bestaan uit een select groepje aanwezige spelers waaronder ikzelf. Enkel barpersoneel mag achter de bar komen en aanwezigen voorzien van de nodige vloeibare verfrissendheden.
Als er niemand achter de bar staat, tik dan maar op de schouder van een van de barmensen.

Activiteiten:
Zoals op elke marathon gaat het er vooral om om leuk samen een kaartje te leggen.
Er is altijd ruimte voor aparte formats en nieuwe ideeën (Lees: What the hell is Octant ook alweer? @Stephan: We missen je nu al;D). Daarnaast zullen er naar gelang er animo is toernooitjes gespeeld worden, wat een sealed deck, draft of een specifiek type (T1,T1.5,T2,modern,etc.) kan inhouden. Maar dat zien we wel zodra we er zijn.
Boosters van verschillende sets zullen aanwezig zijn voor draft of sealed deck, of gewoon als je nieuwe kaarten wilt hebben uit die set.
Er wordt ook de mogelijkheid geboden kaarten/accessoires te kopen. We zullen met twee man sterk namens het magicwinkeltje aanwezig zijn.

Verder zal de muziek geregeld worden met radio of cd's. Als je leuke/chille/lijpe cd's hebt die je magicspel drastisch verbeteren, of gewoon leuk zijn om te horen, neem die dan mee.

Nog een belangrijk punt: Iedereen is uitgenodigd!
Dus niet enkel degenen die in de mailing staan. Ben ik iemand vergeten, of weet je iemand die het ook leuk vindt om komende zondag een kaartje te komen leggen, neem hem of haar gerust mee. Geef dit wel even door.
Als je verwacht aanwezig te zijn en dat nog niet eerder hebt aangegeven doe dat dan wel even zodat ik door kan geven hoeveel voorraad er minstens moet zijn.
Daarvoor, en voor als je vragen hebt;
Mail: markfeijt@hotmail.com
Tel: 06-********* (als je wilt bellen, stuur me dan een berichtje voor het nummer. Heb het nooit zo op het plaatsen van nummers, ook al zijn die niet van mij)

Ik heb er zin an. Laten we er een succes van maken, opdat we het nogmaals kunnen herhalen in dezelfde vorm in de toekomst.
Tot zondag!

Groet, Mark
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: 27e Magic marathon (Tilburg)

Bericht door The Quizmaster »

Klinkt wel leuk. Misschien dat ik ook even kom kijken.
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
skystormer
Adept
Berichten: 215
Lid geworden op: do jul 12, 2007 2:08 pm
Locatie: Someren-Heide

Re: 27e Magic marathon (Tilburg)

Bericht door skystormer »

Bijna zeker dat ik ga. Twijfel je om te gaan?
Ik kan er best een paar meenemen als je uit de regio Eindhoven/Valkenswaard/Weert/Helmond komt. (of iets wat daar tussen zit)
Stuur even een berichtje en ik laat het je nog weten.

(lees bovenstaande plaatsen wel als: Ik kan in al deze plaatsen mensen oppikken maar dan niet dat ik in alle plaatsen ga komen. Als er 2 uit Helmond zijn (en alleen die 2) rijd ik wel even langs Helmond, zelfde voor Valkenswaard. Eindhoven kom ik sowieso door)
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: 27e Magic marathon (Tilburg)

Bericht door The Quizmaster »

Ik weet nog niet preciews wat er op de planing staat voor zondag, dat is het meer.. Er is geloof ik ook een boekenmarkt dan in Tilburg. Dus ik ben sowieso wel in de stad. weet alleen nog niet hoeveel tijd/zin ik overhoud ;)
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: 27e Magic marathon (Tilburg)

Bericht door ixo »

magic vs boeken

hmmm

Magic!!!
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: 27e Magic marathon (Tilburg)

Bericht door The Quizmaster »

Of beide...
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
skystormer
Adept
Berichten: 215
Lid geworden op: do jul 12, 2007 2:08 pm
Locatie: Someren-Heide

Re: 27e Magic marathon (Tilburg)

Bericht door skystormer »

Magicboeken :D
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: 27e Magic marathon (Tilburg)

Bericht door ixo »

aye die lezen erg leuk trouwens :P
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
skystormer
Adept
Berichten: 215
Lid geworden op: do jul 12, 2007 2:08 pm
Locatie: Someren-Heide

Re: 27e Magic marathon (Tilburg)

Bericht door skystormer »

Heb nog een ouwe liggen van Invasion, nooit eigenlijk uitegelezen.
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: 27e Magic marathon (Tilburg)

Bericht door ixo »

zonde :)
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Plaats reactie