Magic in Rotterdam

Een overzicht van nationale en regionale Magic: the Gathering evenementen. Heb je zelf een evenement dat hier nog niet bij staat, dan ben je van harte welkom deze te plaatsen!

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
M.V.Baks
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: zo nov 27, 2011 7:27 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Magic in Rotterdam

Bericht door M.V.Baks »

Beste mensen,

Al enige tijd geleden zijn een paar vrienden en ik begonnen om de kaarten weer af te stoffen en op zoek gegaan naar nieuwe aanvullingen op onze decks. Nu we al een aantal keer bij elkaar zijn gekomen om te spelen kwam ook de vraag naar nieuwe spelers naar voren.

Dus onze vraag is of er mensen zijn die graag met ons een kaartje willen gaan leggen in Rotterdam?

We spelen steeds op nieuwe lokaties in Rotterdam. Als hier genoeg mensen zijn zal ik hier ook de volgende lokatie posten.

Groetjes, Michael
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: Magic in Rotterdam

Bericht door ixo »

Ik speel voornamelijk in Breda, maar als er zo af en toe een dag wordt gespeelt ben ik best bereid naar R'dam te reizen. wat spelen jullie dan zoal?
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Magic in Rotterdam

Bericht door Jibz »

Ik studeer in leiden, dus ik denk dat ik wel een keertje kan afbuigen naar Rotterdam. Houd me op de hoogte. En inderdaad, wat spelen jullie meestal?
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Magic in Rotterdam

Bericht door Donnie Darko »

Voor een keer kan ik ook wel eens naar Rotterdam komen, maar ik zal geen stamgast worden :)
Work is the curse of the drinking class
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: Magic in Rotterdam

Bericht door ixo »

Donnie Darko schreef:Voor een keer kan ik ook wel eens naar Rotterdam komen, maar ik zal geen stamgast worden :)
tis inderdaad wel ver voor een vaste plek voor magic :)
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Magic in Rotterdam

Bericht door pi »

Voor mij geldt hetzelfde.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
M.V.Baks
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: zo nov 27, 2011 7:27 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Magic in Rotterdam

Bericht door M.V.Baks »

Ons doel is om plezier te hebben in het spellen... voor wie niet eigenlijk?

Maar we spelen veel al multieplayer games en willen als er genoeg gegadigde zijn ook boosterdrafts gaan doen. Mocht er zelfs genoeg animo zijn dan ben ik zelfs bereid om een waar toernooi te organiseren.
Dus wat we spelen verschild per keer en waar we zin in hebben. Maar ik zie dat hier eventueel mensen genoeg zijn die zelf uit Breda willen komen.... Dank u daarvoor. Ik zal daarom de volgende avond dat we samen komen ook hier gaan melden dan kan iedereen het afstemmen op zijn agenda.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Magic in Rotterdam

Bericht door Jibz »

Spelen jullie ook EDH?
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: Magic in Rotterdam

Bericht door ixo »

ach breda is niet zover, kom normaal vanuit utrecht ^^ geloof dat pi een langere reistijd heeft :)
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Magic in Rotterdam

Bericht door pi »

Ja, kans bestaat dat het even duurt voor ik de mogelijkheid heb.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
M.V.Baks
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: zo nov 27, 2011 7:27 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Magic in Rotterdam

Bericht door M.V.Baks »

Beste Mensen hierbij het volgende:

Magicavond op: 17 december om 19:00 uur aan de Lange Hilleweg 235 (bel W van M.V.Baks/Downw_arts)

Graag hoor ik of je komt zodat ik voldoende stoelen kan afstoffen. Verder moet je voor je eigen natje en droogje zorgen. Water is wel aanwezig!

Verder zullen we gewoon multiplayer of singelplayer games gaan spelen geen poespas of rare toernooien.

groetjes, Michael
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Magic in Rotterdam

Bericht door Donnie Darko »

Ik ben vrij zeker van de partij. Ik zal deze week nog een bevestiging geven.

Hoe zit het met parkeergelegenheid? Ik zag op Street View wel parkeervakken maar t was erg druk toen de foto's werden genomen... En is dat betaald?

En ook, wat Jibz al vroeg: Spelen jullie EDH (of Commander zoals t nu word genoemd)?
Ik neem aan dat je met 'geen poespas' casual bedoelt? Ik ben niet zo thuis in de formaten verder...
Work is the curse of the drinking class
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Magic in Rotterdam

Bericht door Jibz »

Ik denk niet dat ik er ben, zit net aan het begin van mijn tentamenweek.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
M.V.Baks
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: zo nov 27, 2011 7:27 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Magic in Rotterdam

Bericht door M.V.Baks »

We zullen deze keer niet speciaal Commander spelen. Misschien voor een volgende keer.

Parkeer gelegenheid genoeg rond om het gebouw (oud school gebouw). Zeker zaterdag avond als winkelcentrum Zuidplein gesloten is. Als je binnen de wijk blijft is het groot en deel gratis parkeren. Zeker in de straat van de Lange Hille weg.

Gr Michael
Gebruikersavatar
M.V.Baks
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: zo nov 27, 2011 7:27 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Magic in Rotterdam

Bericht door M.V.Baks »

Beste mensen,

Het is weer te lang geleden om de traditie in ere te houden daarom wil ik iedereen weer uit nodigen om op 25 feb. 2012 bij mij thuis (schermlaan 2a, Rotterdam) langs te komen om te spelen.

Iedereen is welkom van af 19:30 neem je eigen natje en je droogje mee (eten en drinken). Laat even weten of je komt ivm de ruimte!

Mocht er genoeg mensen aan geven dat ze komen wijken we uit naar het Wester Paveljoen.

Voor vragen kunne jullie me contact gegevens vinden op me website http://www.mvbaks.com

Groetjes,
Michael
Plaats reactie