EDH dagje

Een overzicht van nationale en regionale Magic: the Gathering evenementen. Heb je zelf een evenement dat hier nog niet bij staat, dan ben je van harte welkom deze te plaatsen!

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

EDH dagje

Bericht door ixo »

de notie kwam in het licht tijdens een discussie over combo's in the artikel Lyzolda deel3 geschreven door Pi. het was al redelijk snel duidelijk dat er meer zielen interesse hadden in een dagje (avondje) EDH.


dus wie willen allemaal mee doen aan de EDH dagje?

Mijzelf, Pi, Jibz, Quiz, donnie, EduartBoudewijn,


de volgende vraag is dan Wanneer? dit zal ergens in het begin van het nieuwe jaar zijn ( januari ) 20, 21 of 22 januari? pick one

Op dit moment is 21 Januari een geprefereerde datum, als zijnde de derde zaterdag in de maand ( plus dat het een zaterdag is )

en Waar? iemand suggesties?

Suggestie van Donnie, Donnie's plek in Driebergen.
Amsterdam ( ik kan korting geven via mijn ns reis recht... dan moet ik wel met je mee reizen en dan zouden we moeten meeten :) )

greetz,

Ixo
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: EDH avond

Bericht door Donnie Darko »

Haal die haakjes maar weg :d

Mijn huis is beschikbaar, ik heb wel plek voor 8 man ongeveer, geloof dat het de vorige keer goed is bevallen. Driebergen ligt ook redelijk centraal.
Work is the curse of the drinking class
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: EDH avond

Bericht door pi »

Een avond is voor mij niet echt de moeite met beide kanten op een uur reistijd met de auto of meer met het OV, laat staan een doordeweekse avond, want dan moet ik de volgende dag alweer vrij vroeg op. Ik ben meer voorstander van een zaterdag en dan liever niet de 2e of de 4e zaterdag van een maand, want dan heb ik altijd plannen.

Als mensen naar mij toe komen is het natuurlijk minder een probleem, maar de meesten vinden Amsterdam niet centraal genoeg :P.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: EDH avond

Bericht door Jibz »

Ik weet niet precies hoe het er dan voor mij uitziet, dus ik stem nog even blanco :P

Ik kan EduartBoudewijn en/of Roguealien misschien ook nog wel mee krijgen. Zal ze wel even zeggen dat ze moeten reageren.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: EDH avond

Bericht door ixo »

pi schreef:Een avond is voor mij niet echt de moeite met beide kanten op een uur reistijd met de auto of meer met het OV, laat staan een doordeweekse avond, want dan moet ik de volgende dag alweer vrij vroeg op. Ik ben meer voorstander van een zaterdag en dan liever niet de 2e of de 4e zaterdag van een maand, want dan heb ik altijd plannen.

Als mensen naar mij toe komen is het natuurlijk minder een probleem, maar de meesten vinden Amsterdam niet centraal genoeg :P.

ik heb vernomen dat amsterdammers zich altijd al het centrale punt vonden :P
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Gebruikersavatar
EduartBoudewijn
Advanced
Berichten: 20
Lid geworden op: za nov 12, 2011 6:26 pm
Locatie: Leiden

Re: EDH avond

Bericht door EduartBoudewijn »

Lijkt me leuk om ook mee te doen, als mijn rooster het iig toestaat... (overigens weet ik niet sinds wanneer 17 januari 2012 een zaterdag is, volgens mij is het gewoon een dinsdag (Ben op de 13e (vrijdag) jarig, dus ik weet dat wel :P)
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: EDH avond

Bericht door pi »

ixo schreef:
pi schreef:Een avond is voor mij niet echt de moeite met beide kanten op een uur reistijd met de auto of meer met het OV, laat staan een doordeweekse avond, want dan moet ik de volgende dag alweer vrij vroeg op. Ik ben meer voorstander van een zaterdag en dan liever niet de 2e of de 4e zaterdag van een maand, want dan heb ik altijd plannen.

Als mensen naar mij toe komen is het natuurlijk minder een probleem, maar de meesten vinden Amsterdam niet centraal genoeg :P.
ik heb vernomen dat amsterdammers zich altijd al het centrale punt vonden :P
Ach ja, zo gaan er wel meer geruchten he. Vanuit ons eigen oogpunt zijn wij in ieder geval het meest 'centraal' :P.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: EDH avond

Bericht door ixo »

EduartBoudewijn schreef:Lijkt me leuk om ook mee te doen, als mijn rooster het iig toestaat... (overigens weet ik niet sinds wanneer 17 januari 2012 een zaterdag is, volgens mij is het gewoon een dinsdag (Ben op de 13e (vrijdag) jarig, dus ik weet dat wel :P)
sinds mijn kalender mij op het verkeerde been bracht :P tis nu verbetert :P
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: EDH avond

Bericht door Jibz »

Een zaterdag in mijn kerstvakantie, met in het ergste geval een herkansing in het vooruitzicht... bij mij kun je de haakjes ook wel weghalen ;)
@ixo: als jij komt weet ik dat ik geen druk heb om mijn Teysa deck af te maken xD
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: EDH avond

Bericht door Donnie Darko »

@ Jibz: Heb je echt kerstvakantie in de derde week van januari? ^^

Ik zal de datum openhouden. Ben het wel met pi eens dat het de moeite beter loont als het een hele dag zou zijn (van 11/12/1 uur tot ergens in de late avond)...

Ook verwacht ik dat Quesred ook wel mee wil doen, zal hem even op dit topic wijzen.
Work is the curse of the drinking class
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: EDH avond

Bericht door pi »

Ik denk dat eventueel als hij kan Ewan ook wel mee wil doen als ik toch die kant op ga, maar dan moet het meer concreet zijn voor ik hem vraag.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: EDH avond

Bericht door Jibz »

@Donnie: Ik weet niet of je het in janurai nog kerstvakantie kan noemen, maar mijn tweede semester begint pas in februari :D

Zelf zou ik ook de voorkeur geven aan een hele dag in plaats van alleen een avondje, waar voor je geld (want in het weekend moet ik dokken voor de trein) etc :), bovendien willen EDH potjes met meerdere mensen nog wel eens lang duren dus een avondje EDH zou niet veel potjes bevatten waarschijnlijk.

Ik probeerde Quesred nog op facebook aan te schieten maar hij was te snel al weer weg xD
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: EDH avond

Bericht door ixo »

Jibz schreef:Een zaterdag in mijn kerstvakantie, met in het ergste geval een herkansing in het vooruitzicht... bij mij kun je de haakjes ook wel weghalen ;)
@ixo: als jij komt weet ik dat ik geen druk heb om mijn Teysa deck af te maken xD
ik kan altijd me GLissa EDH pakken, al is die verre van impressive nog :P

jah het zal hopelijk ( looks at hosts ) de hele dag zijn/duren ( ben zelfs voorstander van nachtje door trekken, haha )
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Gebruikersavatar
EduartBoudewijn
Advanced
Berichten: 20
Lid geworden op: za nov 12, 2011 6:26 pm
Locatie: Leiden

Re: EDH avond

Bericht door EduartBoudewijn »

Ach ja, zo hebben sommigen de hele maand Januari meteen alweer vrij. Ikzelf begin alweer meteen op 9 januari. Anyway, de 21e lijkt me wel te doen. In hoeverre is er al een locatie besloten/bekend? (also, ben zelf niet heel ervaren in EDH, dus ik zal de hele avond waarschijnlijk dik ingemaakt worden XD)
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: EDH avond

Bericht door The Quizmaster »

21e voor mij ook prima, zal proberen het vrij te houden.

Overigens is Driebergen vanuit Breda met het ov een kleine 2 uur reizen, enkele reis, dus niet écht centraal vanuit hier gezien. Amsterdam is al sneller vanaf hier..

Omg. Rotterdam zou het meest ideale zijn.. iemand? :p
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Plaats reactie