Two headed Giant Sealed deck Innistrad

Een overzicht van nationale en regionale Magic: the Gathering evenementen. Heb je zelf een evenement dat hier nog niet bij staat, dan ben je van harte welkom deze te plaatsen!

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Replicator
Expert
Berichten: 76
Lid geworden op: do dec 02, 2010 2:07 pm
Locatie: Uithoorn
Contacteer:

Two headed Giant Sealed deck Innistrad

Bericht door Replicator »

Bij http://www.Tradeofwill.nl organiseren we in het nieuwe jaar weer een toernooi.
Het word dit keer een 2HG sealed met Innistrad. Het gaat weer vooral om de gezelligheid, maar er zijn natuurlijk ook boosters te winnen!
Als je ook mee wilt doen schrijf je dan met je team in!
alle informatie en het inschrijven is hier te vinden:
http://tradeofwill.nl/phpbb/inschrijven ... .php?id=88

Datum: 8 - 1 - 2012
Locatie: The Mix
(onder voorbehoud) J.A.van Seumerenlaan 1
1422 XS Uithoorn
Formaat: Sealed deck Innistrad
Inschrijfgeld: €30 per team
Prijzen:

Per deelnemend team gaan er 4 boosters Innistrad de prijzenpot in!
Zaal open: 10:15
Aanvang: 10:30


Hopelijk hebben een aantal van jullie ook zin om mee te komen doen!!!

Groeten
Dennis
kijk eens op www.tradeofwill.nl
hier kan je heel handig je have/want list bijhouden en automatisch op alfabet en kleur laten sorteren!
Ook is er een een toernooi agenda waarop je je eigen toernooien kan toevoegen en regelen wij de inschrijvingen voor je!
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: Two headed Giant Sealed deck Innistrad

Bericht door ixo »

Hoi,

is het sanctioned? ennuh heb gehoord dat Uithoorn best slecht te bereiken is met OV, heb je enige suggesties hoe je daar het beste komt?

Greetz,

Ixo
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Two headed Giant Sealed deck Innistrad

Bericht door Donnie Darko »

Als ik zou komen, zou het met de auto zijn. Dan is het geen enkele moeite even om te rijden, en je van een willekeurige bushalte/station op te pikken, helemaal als het op de route ligt...
Moet alleen even zien of ik dit ga redden, maar dat laat ik deze week nog weten.
Work is the curse of the drinking class
Replicator
Expert
Berichten: 76
Lid geworden op: do dec 02, 2010 2:07 pm
Locatie: Uithoorn
Contacteer:

Re: Two headed Giant Sealed deck Innistrad

Bericht door Replicator »

Uithoorn is qua bus redelijk te berijken, en er is een busstation redelijk in de buurt van The Mix( ongeveer 15 min lopen als je sjokt schat ik). En er zijn vast ook mensen uit de buurt die met de auto gaan en je op kunnen pikken( als er veel mensen komen kom ik zelf ook met de auto om de boxen meet te kunnen nemen) dus kan ik je ook bij het busstation oppikken.
Bij het terrein van The mix is ook nog eens meer dan genoeg(gratis) parkeerplaats;)
Het toernooi is helaas niet sanctioned, dat waren mijn toernooien een tijd geleden wel. maar niet iedereen van mijn groep was daar toen even blij mee, waardoor ik ze een tijd niet gesanctioned heb en mijn organisator ding verlopen is. dus die moet ik binnenkort maar weer n's opnieuw aanvragen.

Het zou natuurlijk super gezellig zijn als jullie meedoen!
ik wacht jullie inschrijvingen af.

Groeten
Dennis
kijk eens op www.tradeofwill.nl
hier kan je heel handig je have/want list bijhouden en automatisch op alfabet en kleur laten sorteren!
Ook is er een een toernooi agenda waarop je je eigen toernooien kan toevoegen en regelen wij de inschrijvingen voor je!
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Two headed Giant Sealed deck Innistrad

Bericht door Donnie Darko »

Het gaat mij helaas niet lukken hierbij aanwezig te zijn...
Work is the curse of the drinking class
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: Two headed Giant Sealed deck Innistrad

Bericht door ixo »

denk dat ik ook oversla, tis niet de moeite waard als ik geen partner kan vinden, en vindt het minder interressant om niet sanctioned toernooien te bezoeken. kan dan net zo goed met vrienden thuis draften.

anyway, hoor graag naar meer toernooien natuurlijk
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Replicator
Expert
Berichten: 76
Lid geworden op: do dec 02, 2010 2:07 pm
Locatie: Uithoorn
Contacteer:

Re: Two headed Giant Sealed deck Innistrad

Bericht door Replicator »

helaas,
en ik kan misschien wel helpen met een partner zoeken als je je bedenkt.
voor volgende toernooien wil ik zoals ik al zij weer gaan kijken voor het sanctioned maken ervan. maar ik kan je wel vertellen dat de toernooien tot dusver altijd super gezellig zijn!
je kan je op de meeste pagina's van m'n site ook inschrijven voor een soort nieuwsbrief, dan krijg een mail zodra ik weer iets organiseer!

Hopelijk alsnog tot zondag

Dennis
kijk eens op www.tradeofwill.nl
hier kan je heel handig je have/want list bijhouden en automatisch op alfabet en kleur laten sorteren!
Ook is er een een toernooi agenda waarop je je eigen toernooien kan toevoegen en regelen wij de inschrijvingen voor je!
Plaats reactie