Limburg groep

Een overzicht van nationale en regionale Magic: the Gathering evenementen. Heb je zelf een evenement dat hier nog niet bij staat, dan ben je van harte welkom deze te plaatsen!

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Limburg groep

Bericht door BanzaiCopter »

Al een lange tijd niet hier geweest aangezien ik een break had met Magic. Sinds kort ben ik wéér begonnen haha.

We zijn met een groep van 4 - 7 man/vrouw in regio Reuver / Roermond en zoeken actief nog nieuwe members erbij.
We spelen gewoon bij mensen thuis en als het teveel worden gaan we op zoek naar een openbare locatie. We hebben een aantal keuzes hiervoor waar we voorheen zaten.

Ben je tussen de 10 en 70 jaar oud en houd je van magic spelen? Vind je het niet erg om eens nu en dan te reizen of woon je toevallig in regio Roermond? Laat het dan weten met een e-mail of personal message hier.
Het is een gezellig groep, zonder al teveel drama. Iedereen heeft een grote voorraad aan rares / mythics. En we zijn voornamelijk wel op zoek naar nieuwe rares dus er word weldegelijk geruild.
skystormer
Adept
Berichten: 215
Lid geworden op: do jul 12, 2007 2:08 pm
Locatie: Someren-Heide

Re: Limburg groep

Bericht door skystormer »

Hehe weer begonnen? :) Misschien dat ik nog wel weer een keertje kom aanwaaien.
BanzaiCopter
Adept
Berichten: 338
Lid geworden op: wo mei 12, 2010 5:24 pm
Locatie: Swalmen/Roermond (LIMBURG)

Re: Limburg groep

Bericht door BanzaiCopter »

skystormer schreef:Hehe weer begonnen? :) Misschien dat ik nog wel weer een keertje kom aanwaaien.
Je hebt iig gister wat gemist :p We hadden eindelijk 8 man bij elkaar met BANG, Chaos, drafts etc :) Was wel echt chill!
Gebruikersavatar
Druid of the Axe
Advanced
Berichten: 32
Lid geworden op: di jan 10, 2012 9:13 pm

Re: Limburg groep

Bericht door Druid of the Axe »

Gefeliciteerd! :) Hoe meer mensen, hoe meer plezier inderdaad :)
Plaats reactie