Eerste draft Vlodrop!

Een overzicht van nationale en regionale Magic: the Gathering evenementen. Heb je zelf een evenement dat hier nog niet bij staat, dan ben je van harte welkom deze te plaatsen!

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
AceSpade
Advanced
Berichten: 16
Lid geworden op: ma feb 27, 2012 1:29 pm

Eerste draft Vlodrop!

Bericht door AceSpade »

Ik ben laatst in Vlodrop geweest voor een draft toernooitje en het beviel me zo goed dat ik het toch nodig vond om her hier te posten.

Beste,

Op 23 februari zal ons eerste event gaan plaatsvinden op de walstraat 3a in Vlodrop (gelegen nabij Roermond)

Het zal gaan om een Draft innistrad/dark ascension

Entree 12.50
Aanvang event 19.30

Voor het aanmelden of voor vragen/ideen, graag mailen naar Schramstein@hotmail.com

met vriendelijke groet

Remy Schram

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
"Het is alweer een tijdje geleden geweest dat ik gemagicced had. Allereerst het contact met Remy (de eigenaar) verliep al erg goed. Hij klonk erg enthousiast en ik wou gewoon perse daar proberen te magiccen.

De winkel was wel een beetje moeilijk te vinden maar het is echt een relaxe locatie. Drinken werd er verkocht voor een goedkoop prijsje dus dat sprak mij ook al erg aan.

De mensen wat daar kwamen waren echt heel relax, enthousiast en zichzelf. Dat is in ieder geval een MUST voor mij. Ik heb vaak genoeg gemagicced waar alleen maar irritaties, discussies en haat heerste. Dat wil volgens mij niemand. Dit was hier echt helemaal het tegenovergestelde. Ik heb me hier zeer vermakelijk geamuseerd.

Nu wat mij nog het meeste aansprak was dat ik hier het echte Magic gevoel weer terug kreeg. De laatste tijd waar ik gemagicced had kwamen top uitgebreidde decks op tafel waaronder:
4 ~ 8 titans per deck.
Turn 5 al 20 schade liggen.

Dat zocht ik dus niet. Natuurlijk hadden ze hier in Vlodrop ook deze decks maar ze hadden ook zwakkere decks. Puur voor het feit dat er ook nieuwere mensen waren. Hier staan ze erg open voor. Naar mijn mening tot dusver de beste locatie waar ik gemagicced heb van de 12 plaatsen. Mij zul je hier vaak terug zien.

Een dikke 9! :)"
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Eerste draft Vlodrop!

Bericht door pi »

Ik gok dat die 4-8 titans, beurt 5 kills niet draft decks waren? Dat is namelijk vrijwel onmogelijk om te draften.

Heb je ook informatie over wat er aan prijzen uitbetaald werd? Boosters kosten ongeveer 2.50 per stuk, dus de winkel houdt zo'n 5 euro per entree over. Het wisselt erg wat winkels daarvoor nog terug geven aan de deelnemers.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: Eerste draft Vlodrop!

Bericht door ixo »

heb meegemaakt met de prerelease van m12 (was inderdaad geen draft) dat er 3 titans in 1 deck zaten... erg lucky
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
AceSpade
Advanced
Berichten: 16
Lid geworden op: ma feb 27, 2012 1:29 pm

Re: Eerste draft Vlodrop!

Bericht door AceSpade »

4 - 8 titans in een draft deck zou inderdaad wel errrrg onwaarschijnlijk zijn haha. Maar nee ik doelde op Casual play.

Wat betreft de prijs had ik geen problemen ermee. Nummer 1 kreeg 4 boosters. Nummer 2 en 3 allebei 2. En dan werd er nog 1 booster random gedobbeld wie die kreeg.
Hoe je ook speelt, je had dus altijd kans op een prijs. Ik vond alleen de hele sfeer erg relaxt en vandaar dat ik het hier post. Ik ben normaliteit niet iemand die informatie
zit te spammen maar goed.
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: Eerste draft Vlodrop!

Bericht door ixo »

is juist leuk, ik wil eigenlijk altijd wel games posten, maar dan moet je zoveel details opschrijven zoals de plays. neem te veel tijd in beslag tijdens het spelen :P
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Plaats reactie