Zomers magic dagje

Een overzicht van nationale en regionale Magic: the Gathering evenementen. Heb je zelf een evenement dat hier nog niet bij staat, dan ben je van harte welkom deze te plaatsen!

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Zomers magic dagje

Bericht door Donnie Darko »

Binnenkort krijgen veel mensen weer meer tijd, vooral de studenten onder ons. Dan is het een mooi moment om ook weer meer magic te gaan spelen.
Op dit moment heb ik geen voorkeur voor een specifieke datum of dag in de week. Maar het is wellicht handig om het iets voor uit te plannen, laten we zeggen zaterdag 30 juni

Daarnaast hebben een locatie nodig, en ook daar heb ik een voorstel voor: mijn huis (of dat van mijn ouders) in het pittoreske Driebergen. We hebben hier al eens met 12 (of was het 14) man gespeeld en dat ging best qua ruimte.
Work is the curse of the drinking class
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Zomers magic dagje

Bericht door pi »

Goed initiatief!

Helaas begint hier de zomer iets later, ik heb tot en met 14 juli nog veel dingen te doen. Het weekend van de 30ste juni is zelfs een van de drukste die er aan zit te komen wat mij betreft, dus het gaat mij niet lukken als het op die datum valt

Als het op een moment geplanned wordt dat mij uit komt mag het ook bij mij thuis.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Zomers magic dagje

Bericht door Jibz »

Ik heb vandaag mn laatste tentamen en daarna heb ik, op een stel essays die ik moet schrijven en een eventuele herkansing (verwacht ik niet) na, heb ik dan zomervakantie. Vind het een goed idee om nog een dagje lekker te magicen. Dag maakt mij in principe niet uit, omdat ik dus toch wel zomervakantie heb. Plaats maakt mij in zekere zin niet uit, ik kan er wel komen (eventueel met een lift van Donnie om treinkosten uit te sparen ;)).
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Zomers magic dagje

Bericht door The Quizmaster »

Ik kan nog geen garanties geven, maar de datum staat genoteerd in mijn agenda. Locatie is voor mij ook niet (heel) belangrijk.
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: Zomers magic dagje

Bericht door ixo »

Heb zeker interesse, maar kan ook geen garantie geven op dit moment.
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Gebruikersavatar
EduartBoudewijn
Advanced
Berichten: 20
Lid geworden op: za nov 12, 2011 6:26 pm
Locatie: Leiden

Re: Zomers magic dagje

Bericht door EduartBoudewijn »

Lijkt me erg leuk, alleen zit ik een beetje in hetzelfde bootje als pi, namelijk dat het weekend van 30 juni voor mij een erg druk weekend zal zijn, aangezien dat het weekend is dat ik net klaar ben met m'n Bachelorstage van m'n studie en druk bezig ben met het schrijven van het verslag/achter m'n begeleider aanzitten dat hij het moet nakijken. Als het mogelijk is zou ik graag de datum een paar weken doorschuiven, dat ik gerust met m'n bachelor op zak mee kan spelen :3
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Zomers magic dagje

Bericht door Donnie Darko »

Wat mij betreft kan er nooit genoeg magic worden gespeeld! Dus ik stel voor als er minstens 3 mensen meedoen 30 juni door te laten gaan, waarschijnlijk dan bij mij.

Ondertussen een andere datum prikken. Maakt voor mij niet echt uit, kan alleen het weekend erna niet.
Dus voor degene die druk zijn op de 30e, doe maar een voorstel wat mij betreft...
Work is the curse of the drinking class
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Zomers magic dagje

Bericht door Jibz »

Ja, klinkt goed. Ik kan de 30e dus iig wel, als we dan nog 1/2 mensen mee kunnen krijgen verder kunnen we denk ik sws wel een leuk middagje/avondje spelen. En inderdaad, der is nooit genoeg magic, vooral omdat ik in september voor een jaar naar China vertrek, en dan dus magicloos ben, tenzij mensen het daar ook spelen.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: Zomers magic dagje

Bericht door ixo »

Geheid dat ze daar ook spelen;-) plus je kan mooi kaarten in chinees voor ons meesjouwen :-P
Als het lukt ben ik er op de 30ste en eventueel ook bij de tweede :-)
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Zomers magic dagje

Bericht door Jibz »

Ja, natuurlijk spelen ze het daar, maar ik moet ze wel vinden natuurlijk ^^ Maar idd, wie zoekt die vindt natuurlijk :D
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Zomers magic dagje

Bericht door Donnie Darko »

Volgende week zaterdag is het de 30e. Jullie zijn allemaal van harte welkom bij mij thuis. Vanaf 13:00 tot in de late uurtjes (of wanneer jullie weggaan) zijn jullie welkom.
Laat even weten wie er komt, dan kan ik daar rekening mee houden en ook indien nodig mijn gegevens doorgeven met een privé berichtje.

Als je wilt blijven slapen, dat zou ook nog kunnen (heb 2 vrije logeer kamers met bed en eventuele matrasjes/slaapzakken), geef dat wel ruim op tijd aan.
Work is the curse of the drinking class
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Zomers magic dagje

Bericht door Jibz »

Ik wil graag 's middags even langskomen, maar heb die avond een feestje in Leiden, dus zal wel weer op tijd op huis aan moeten, nog niet zeker hoe laat. Zal ik je nog wel laten weten.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Zomers magic dagje

Bericht door The Quizmaster »

Als er genoeg volk komt, kom ik ook zeker wel.

Ook nog even afhankelijk van hoe ik kom en hoe gezellig het is, wil ik ook alvast een bed reserveren ;)
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Zomers magic dagje

Bericht door Donnie Darko »

Ik denk dat het wellicht beter is om zaterdag niet door te laten gaan door gebrek aan animo. Als je er veel mensen hier laten weten dat ze toch graag komen dan zijn jullie van harte welkom...

En anders doen we het een maandje later, suggesties voor de datum zijn welkom.
Work is the curse of the drinking class
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Zomers magic dagje

Bericht door The Quizmaster »

Jammer maar helaas :(
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Plaats reactie