zoekt speelplaats

Een overzicht van nationale en regionale Magic: the Gathering evenementen. Heb je zelf een evenement dat hier nog niet bij staat, dan ben je van harte welkom deze te plaatsen!

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
meesgrave
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: vr jan 03, 2014 7:17 pm

zoekt speelplaats

Bericht door meesgrave »

Hallo iedereen,

ik ben nieuw aan het prachtige spel van magic.
ik heb mijn eigen deck en alles erop en eraan al samengesteld, maar dan heb je altijd nog een plek nodig om te kunnen spelen.
kent misschien iemand iets of heeft iemand een vast groepje die het niet erg vinden om een extra lid erbij te krijgen in Amsterdam.
ik hoor graag wat van jullie

Groetjes Mees
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: zoekt speelplaats

Bericht door pi »

Hoi Mees,

welkom!

Ik woon in Amsterdam, Noord specifiek. Je zou welkom zijn om mee te doen als wij spelen, het spelen is alleen vrij sporadisch geworden :(. Ik kreeg de vraag van een andere nieuwe speler om decks mee te nemen bij een spellendag in Noord, eventueel kun je daar ook heen komen? (Ik moet nog horen wanneer hij dat wil doen). Anders is ook een keer een avondje spelen bij mij thuis misschien een optie.

Zelf speel ik bij voorkeur multiplayer en bouw ik vooral EDH (Commander) decks, maar andere speelvormen en formaten lukt ook wel. Er is wel een goede kans dat als we met anderen spelen het EDH wordt, maar als dat een punt is kan ik je wel een deck lenen.

Mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie