You make the Card 2 - Step 12

Vind en bespreek de laatste nieuwtjes omtrent Magic: the Gathering.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Het kan me eigenlijk vrij weinig schelen wat voor een art een kaart heeft.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Ik vind het ook veel minder belangrijk dan wat ie doet maar ik vind het wel leuk als een goede kaart er ook een beetje indrukwekkend uit ziet.

David
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

Ik heb geozen voor C.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

David schreef:Ik vind het ook veel minder belangrijk dan wat ie doet maar ik vind het wel leuk als een goede kaart er ook een beetje indrukwekkend uit ziet.

David
Dat is wel waar maar ik hecht geen meer waarde aan de art. Als de kaart goed is heb je m nodig dan haal je m gewoon en dan maakt de art nix uit.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Ik heb inderdaad nog nooit een kaart willen hebben vanwege de art maar als er keus is (dezelfde kaart met verschillende art) dan maakt het wel uit.

David
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Jah daar heb je gelijk in. Ik vind bv de oude Nightmares erg vet en de nieuwe zuigen. Als je ze toch voor de zelfde prijs kunt krijgen ga je natuurlijk voor de mooiere art of de BB versies.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

GForce schreef:Jah daar heb je gelijk in. Ik vind bv de oude Nightmares erg vet en de nieuwe zuigen. Als je ze toch voor de zelfde prijs kunt krijgen ga je natuurlijk voor de mooiere art of de BB versies.

GForce

maar als er dus (wat ook zo is) WEL prijsverschil in zit koop jij liever de (7th) WB omdat ie goedkoper is ?! :x

(speciaal 7th, want die is extra "lelijk")
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
pietje puk

Bericht door pietje puk »

Oy,

ik had een beta en een unlimited sol ring, ik heb de beta gehouden...

Ik heb mijn best gedaan om 4x de a versie van rukh egg te krijgen...

Ik speel bij voorkeur met foil/beta/speciaal land, ik ben druk bezig met een bb zet pijnlandjes...

Interessante commons probeer ik van originele sets te krijgen, giant growth, force spike en ghazban ogre heb ik 4x origineel (beta voor de growth's dan he), verder ben ik bezig met disenchant, prodical sorcerer en nog wat dingetjes die ik me zo snel niet herriner.

Als ik een kaart binnen krijg waar ik al een playset van heb kijk ik of ie mooier is dan een van de playset en wissel ik ze om...

Mijn punt: ja, ik heb wel wat over voor mooiere versies van de kaarten!

mazzel

pi
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Als je alleen geld heb of gewoon veel speelt ga je voor de goedkoopste versies. Bij jou pi is het ook een gedeelte verzamelen.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

we raken off-topic...
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Nee hoor het gaat nog steeds over de art van een kaart. De discussie is dus nog steeds ON-TOPIC.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
pietje puk

Bericht door pietje puk »

GForce schreef:Als je alleen geld heb of gewoon veel speelt ga je voor de goedkoopste versies. Bij jou pi is het ook een gedeelte verzamelen.

GForce
Ik zou het meer vooruitkijken naar een mogelijke verkoop van de hele zooi later willen noemen. Verzamelen doe ik alleen de "The Dark" set.

De art van de kaart kan me helaas niet zo boeien, alles is mij zo'n beetje best, flavor text vind ik meer boeiend.

mazzel

pi
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Stap 9: Artist

Het kan me niet echt boeien maar ik heb Daren Bader gestemd. Vooral omdat ik zijn Unglued Island wel mooi vind.

David
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Staat Kev Walker niet in de lijst ? Dat vind ik toch de allerbeste op lange na. De enige die ik in de buurt vind komen is John Avon.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
Sliver
Adept
Berichten: 359
Lid geworden op: do jun 05, 2003 7:14 pm
Locatie: stein
Contacteer:

Bericht door Sliver »

He weet iemand hoe het kan dat ik staads inlog maar dat ik niet kan stemmen ???
As mallable as molten steel but,
as dangerous as the finished blade.
-------Magma Sliver-------

http://refs.magictraders.com/Mark_Houben.html
Plaats reactie