Birds niet in 9th

Vind en bespreek de laatste nieuwtjes omtrent Magic: the Gathering.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Luitzen
Adept
Berichten: 447
Lid geworden op: di mei 25, 2004 4:40 pm
Locatie: amsterdam

Birds niet in 9th

Bericht door Luitzen »

Ja je hoort het goed birds zit niet in 9th maar wel in de serie daarna dus BB. :)
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

llanowar elves komt waarschijnlijk wel terug en de birds worden herdrukt in de eerste set van het eerste block na het kamigawa (of whatever) block.

Ik hoop dat ze er een beetje behoorlijke art aan hangen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

Maar betekent dat dan niet dat BoP voor een halfjaartje uit Standard is, of zit ik nu weer verkeerd te rekenen?

Birds zijn wel leuk, maar verschrikkelijk overrated. Ik zou het echt niet zo verschrikkelijk vinden als ze helemaal uit T2 gaan.
Zo verschrikkelijk veel wordt ie niet meer gespeeld.
Op toernooien zie je hem helemaal niet meer, en als je hem dan al ziet, dan is het alsnog in mono-groen..
En als ze eindelijk es uti T2 gaan, dan dropt de prijs wel flink, dus worden ze wat interessanter en meer gebalanceerd in de aanschaf.

(ff voor de duidelijkheid: ik zeg niet dat de Birds slecht zijn, ik zeg dat ze niet zo goed zijn als iedereen vindt dat ze zijn.)
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

Grrrr
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

The Quizmaster schreef:Maar betekent dat dan niet dat BoP voor een halfjaartje uit Standard is, of zit ik nu weer verkeerd te rekenen?

Birds zijn wel leuk, maar verschrikkelijk overrated. Ik zou het echt niet zo verschrikkelijk vinden als ze helemaal uit T2 gaan.
Zo verschrikkelijk veel wordt ie niet meer gespeeld.
Op toernooien zie je hem helemaal niet meer, en als je hem dan al ziet, dan is het alsnog in mono-groen..
En als ze eindelijk es uti T2 gaan, dan dropt de prijs wel flink, dus worden ze wat interessanter en meer gebalanceerd in de aanschaf.

(ff voor de duidelijkheid: ik zeg niet dat de Birds slecht zijn, ik zeg dat ze niet zo goed zijn als iedereen vindt dat ze zijn.)
Hoest.....CEMETARY....hoest
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik denk dat er een redden was dat de birds het stemmen won voor 8th...

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie