Banning alex bertoncini

Vind en bespreek de laatste nieuwtjes omtrent Magic: the Gathering.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Banning alex bertoncini

Bericht door ixo »

http://mixedknuts.wordpress.com/2011/12 ... ertoncini/

wow, deze gozer doet het erg publiekelijk :o. hierboven een artikel over hem cheating, hij is gebanned vandaag door DCI.
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Banning alex bertoncini

Bericht door Dragonheart »

Nah. Ik vraag me af wat je zou zien indien je iedere magicspeler op camera zou vastleggen...
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Valentijn
Expert
Berichten: 56
Lid geworden op: za mei 28, 2011 3:28 am

Re: Banning alex bertoncini

Bericht door Valentijn »

Men kan het niet laten heh! Haha. Ik vind het altijd wel komisch wanneer ik zie dat iemand probeert te cheaten. Nooit bang zijn de judge te roepen.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Banning alex bertoncini

Bericht door pi »

Op zich is hij er dan weer wel zo goed in dat mensen het niet door hebben, dus het judge roepen advies gaat niet zo helpen ;).

EDIT Nog wat nieuws:
http://www.starcitygames.com/magic/stan ... ncini.html

Ik vind het persoonlijk absurd om achteraf een nieuwe regel in te stellen en die dan met terug werkende kracht in werking te stellen. Geen probleem met de regel zelf verder, lijkt me een goeie.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: Banning alex bertoncini

Bericht door ixo »

Dragonheart schreef:Nah. Ik vraag me af wat je zou zien indien je iedere magicspeler op camera zou vastleggen...
wou je zeggen dat iedere speler actief vals speelt?? ik bedoel ben het met je eens als je ermee refereert naar speel fouten.
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Banning alex bertoncini

Bericht door pi »

Ik vermoed dat hij het over neuspeuteren heeft ;).

Ik denk dat er een hoop speelfouten gemaakt worden, mensen dingen terug nemen zonder dat ze vragen of ze dat mogen doen, mensen expres soms niet helemaal op de juiste manier spelen en ik denk dat iedereen wel eens per ongeluk naar een kaart heeft gekeken die hij niet mocht zien, of niet goed genoeg schudden, etc. Het is zeer makkelijk om vals te spelen en ik kan me bijna niet een speler voorstellen die al wat langer speelt die zich er nog helemaal nooit, zelfs niet voor de grap, of per ongeluk, aan schuldig heeft gemaakt. Ik zal ook zeker niet beweren dat ik nog nooit vals gespeeld heb. Aan de andere kant heb ik nooit moedwillig vals zitten spelen met bewust het doel mezelf te bevoordelen ten opzichte van de ander.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie