8th edition

Vind en bespreek de laatste nieuwtjes omtrent Magic: the Gathering.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

het lijkt me heel erg onlogisch dat dat de officieele mening van wizards of the coast is... Wizards zal nooit kaarten uit brengen om prijzen van oudere kaarten te drukken, dat is hooguit een gevolg van hun idee-en ik denk dat het ging om de mening van de persoon die je sprak, niet de officiele mening van wizards.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
lord of the squirrel
Administrator
Berichten: 613
Lid geworden op: di mar 12, 2002 5:41 pm
Locatie: rijswijk

nieuwe kaarten

Bericht door lord of the squirrel »

eastern en western palladin komen in 8th en rewind heeft van dismiss gewonnen, nieuwe strijd tussen Noble Purpose en Orim's Prayer
je kan stemmen op http://www.wizards.com/default.asp?x=mt ... te8e/home#
God

Thera

Bericht door God »

Er gaan ook geruchten dat de serie Theta gaat heten, zoalls 6th Classic heet. Het symbooltje zou dan zo'n theta tekentje worden. Lijkt me best wel leuk. Het is ook de 10e verjaardag van magic, en dus gaan er geruchten dat er een aantal alfa/beta kaarten gereprint worden. Natuurlijk niet de echte killers, maar toch. Ik weet niet of dit allemaal waar is.... so don't blame me..
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Het ritsje dat er sinds Alpha/Beta in zit zal wel weer terug komen. Dit zijn meestal toch de goede rares. De nieuwe zullen niet zoveel voor stellen (de meeste dan) en zullen ook wel wat goede komen (Jokulhaups of Obliterate).

Gelukkig is Ensnaring Bridge gebleven :twisted:


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
MWD
Starter
Berichten: 5
Lid geworden op: zo mar 16, 2003 12:47 pm
Locatie: Leeuwarden

Bericht door MWD »

Een paar voorbeelden van kaarten uit de 8th Edition:

http://www.wizards.com/default.asp?x=si ... /unveiling


Wat vinden jullie van de nieuwe look van de kaarten???
Ik vind hem niet geweldig, als ik eerlijk ben...

Marcel.
[ Coat of Arms ]
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Ja ik had de LELIJKE kaarten al gezien. Voordeel is dat het voor de beginners makkelijker cq duidelijker wordt. Maar ik vind niet dat ze van het oude concept afkunnen het lijkt nu ofdat het een futoristisch spel is ofzo heel erg fout...........

Afbeelding

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

Wat is dat voor gelul dat magic nu duidelijker wordt!!

Moest eerst supervision en een iq van 300 hebben om de kjaarten te begrijpen? Hierdoor komen er echt niet meer magicers ofzo!
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

De plaatje en beschrijvingen zien er wat beter uit als de vorige.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik ben voor de nieuwe layout, ik denk dat het helpt om mensen geintereseerd te krijgen in het spel en de uitleg iets simpeler maakt. Ik ben altijd voor nieuwe mensen, dus ik ben hier ook voor. Persoonlijk vind ik de oude layout wel beter passen bij de "magic" sfeer, ik ga dan ook zelf voor mijn decks als het even kan voor oude versies van mijn kaarten (maar dat deed ik toch al, bb versies rulen wat mij betreft, nee, van weinig van de echt boeiende kaarten heb ik een bb set)

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

Maar alle stand alone sets, krijgen die layout toch ook? Moet je toch nieuwere kaarten gebruiken....
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Uiteindelijk zul je nog maar T2 em Extended decks hebben met meerdendeels van deze "lelijke kaarten". En dan zou ik zoveel mogelijk van deze kaarten erin doen als het kan allemaal aangezien 2 verschillende kaarten nog lelijker is.

Ik ben een voorstander voor de oude versie. Maar dit vooral omdat ik nu kaarten verzamel en niet veel meer speel. De oude versie ziet er gewoon mooier uit vooral omdat ze je meer een magic gevoel geven.

Misschien vallen de BB kaarten in de nieuwe versie wel weer mee aangezien we deze kaarten nog niet gezien hebben (iig ik niet), maar zo als we zeggen TIME WILL TELL.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

GForce schreef:Uiteindelijk zul je nog maar T2 em Extended decks hebben met meerdendeels van deze "lelijke kaarten". En dan zou ik zoveel mogelijk van deze kaarten erin doen als het kan allemaal aangezien 2 verschillende kaarten nog lelijker is.

Ik ben een voorstander voor de oude versie. Maar dit vooral omdat ik nu kaarten verzamel en niet veel meer speel. De oude versie ziet er gewoon mooier uit vooral omdat ze je meer een magic gevoel geven.

Misschien vallen de BB kaarten in de nieuwe versie wel weer mee aangezien we deze kaarten nog niet gezien hebben (iig ik niet), maar zo als we zeggen TIME WILL TELL.

GForce
WHZ

mazzel

pi

p.s. WHZ=wat hij zegt
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Baalzamon
Master
Berichten: 169
Lid geworden op: zo mar 31, 2002 4:03 pm
Locatie: Limburg

Bericht door Baalzamon »

Bah! Wat een lelijke kaarten!!
Ik vind dat ze echt niet moeten gaan afwijken van hun standaard concept. Dalijk zul je zien dat ze ook nog de achterkant gaan wijzigen :?

Wanneer komt deze 8e editie trouwens uit, is dat al bekend?

The Wheel of Time turns and Ages come and go.
What was, what will be, and what is,
may yet fall under the Shadow.

Gast

Bericht door Gast »

In juni of juli geloof ik
Duder
Adept
Berichten: 215
Lid geworden op: wo mei 01, 2002 1:17 am
Locatie: Purmerend

Bericht door Duder »

Down with 8th edition!
Don't mind me. I'm not even here.
Plaats reactie