Eerste geruchten Onslaught

Vind en bespreek de laatste nieuwtjes omtrent Magic: the Gathering.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Eerste geruchten Onslaught

Bericht door GForce »

Hier staat en gedeeltelijke spoiler van Onslaught :

http://www.magicplayer.de/onslaught.htm


Ik wete net wat ik moet denken want er zitten een paar te goede kaarten (Absolute Denial) bij en ook die abilties zijn niet conform de standaard magic normen (Eraser Wormkat).
Laten jullie maar weten wat jullie er van vinden.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

Lotus Seeds -
Artifact
Lotus Seeds comes in to play tapped.
T , Sacrifice Lotus Seeds: Add two mana of any one color to your mana pool.

gaan ze nou opeens oude kaarten vervolgen?
je had ook een flavor van ertai, daar hebben we al een tijd nix meer van gehoord
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

Misunderstanding - 3UU
Instant
Counter target spell unless that spell's controller chooses to have you draw X cards instead, where X is the converted mana cost of target spell.
"Nice attempt - I'll memorize it for the future." - Ertai

Die is ook wel erg goed, óf je hebt de tegenstander ermee, dat hij een Spell kwijt is, of je krijgt een stapel kaarten binnen, wat bij blauw extreem gevaarlijkis voor de tegenstander....

Blessed Scroll - 2
Artifact
2,T : Name a card. An opponent chooses a card at random from your hand. Reveal that card. If the card is the named card, you gain 2 life.

Ik ga toch voor Cursed Scroll....

Als deze kaarten echt zijn, dan gaan ze wel erg veel oude kaarten herbouwen, in slechtere vorm, en krijgen we een hoop nieuwe kaarten die nogal overpowered zijn.... Ik vraag me af wat hiervan klopt..
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Het zou best kunnen. In Odyssey zat ook Deserted Temple die was het tegenovergestelde van Rishidan Port. En nu heb je dan Blessed en Cursed Scrolls.

Ik neem aan dat je nooit de blauwe speler kaarten laat pakken (of je moet een Blaze van 60 speler :arrow: zo jongen pak jij maar eens 60 kaarten :arrow: kun je dat niet meer :?: dan geef mij maar een hand :twisted: ). Het is net zo kaart als Browbeat : op het oog zeer goed maar je krijgt er nooit controle mee of het gene dat je wilt :!:


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

ok Gforce, ga jij maar is lekker w8ten tot je een blaze van 60 kan betalen en dan zien we wel verder of hij goed of slecht is

p.s. tis mooi wel 5 mana i.p.v. 2 mana, moet je expres een beurt nix betalen..., kan tegen je gaan werken...

p.s. 2 een blaze van 20 en dan nog nadat hij gecounterd is een megrim in leggen :twisted:
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik dnek dat die counterspell niet bijzonder goed is: 5 mana is heel veel in een control deck, en de meeste dingen die gespeeld worden die hebben gewoonlijk niet zo'n indrukwekkende casting cost dat je 5 mana over hebt voor het of counteren van de kaart of het pakken van zoveel kaarten als de casting cost van de kaart (waarbij de kaart wel door komt, en een kaart die je zou willen counteren zou niet door mogen komen, terwijl een kaart die wel gecountered wordt waarschijnlijk best door had mogen komen).

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Net zon Browbeat wordt het dan. Je kunt er toch geen goede kaarten mee counteren. By keycards laat hij je gewoon pakken en bij de mindere kaarten laat ie counteren. Ook tegen die kleine (goedkope mana) kaarten maakt het weinig verschil.
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Plaats reactie