Toernooi report (10-08-2002)

Vind en bespreek de laatste nieuwtjes omtrent Magic: the Gathering.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Toernooi report (10-08-2002)

Bericht door GForce »

Ik was smorgens vroeg al om 08.30 bij Rinze om samen met hem naar het toernooi te gaan. Hij speelde the Hunter en ik speelde UG Opposition.

Mijn deck :

2 Arrogant Wurm
4 Basking Rootwalla
4 Merfolk Looter
4 Wild Mongrel
2 Wonder

4 Careful Study
4 Circular Logic
2 Deep Analysis
2 Memory Lapse
2 Opposition
2 Quiet Speculation
3 Roar of the Wurm
3 Squirrel Nest

2 Cephalid Coliseum
8 Forest
8 Island
4 Yavimaya Coast

======================
SIDEBOARD
======================

3 Bind
3 Compost
2 Divert
3 Gainsay
3 Unnatural Selection
1 Upheaval

Het toernooi :

:arrow: 1e spel. vs Rice Snack

game 1 : hij krijgt zn Timestretch door en ik verlies
game 2 : hij raakt screwed en ik beuk m dood met 1 Rootwalla
game 3 : zelfde verhaal als game 2


:arrow: 2e spel. vs UG madness

game 1 : hij krijgt meer beesten als ik en wint
game 2 : ik side selection in en kill een hoop van zn beesten. topdeck wonder en fly voor de overwinning.
game 3 : zelfde verhaal als game 2. Hij maakt steeds fouten om 2 dezelfde creatures te spelen die ik gewoon met Selection dood maak. Ook maak ik zn Looters en Mongrels dood omdat ik er ook heb liggen.


:arrow: 3e spel vs Land Destruction

game 1 : hij killed steeds mijn islands maar ik had er zat in mn hand dus speel Speculation en zoek 2 roars + 1 deepanalysis. Hij trekt te weinig land om genoeg landen te vernietigen en ik flashback 2 Roars voor de win.
game 2 : zelfde verhaal. Ik had Diverts in gesideboard en die 2 keer op en Rage gebruikt verder het zelfde verhaal. Hij krijgt geen BoPs en ik win 20-0

:arrow: 4e spel vs Sligh

game 1 : ik dacht dat ik dit zou verliezen maar het bleek mee te vallen. Ik maak wat creatures en ditch wonder en vlieg naar de overwinning.
game 2 : het leek erop dat ik ging verliezen. Hij had wat creatures liggen en kon me bijna dood schoppen. Hij speelt Firebolt op mn Mongrel en ik heb nog 2 kaarten in mn hand. Als mongrel dood gaat kan hij me neer beuken. Ik ditch 1 kaart en Mongrel wordt 3/3. Hij flashbacked Firebolt en ik Divert m op zn Flametongue Kavu. Hij valt niet aan. Ik draw Wonder ditch en win.


:arrow: 5e spel vs UG speculation

game 1 : als ik deze zou winnen dan was ik 1e. Ik spreek met hem af dat we aan het einde de boosters zullen delen die we winnen. Ik draw redelijk en hij niet echt. Ik mis 1 land drop waardoor ik ze 2e Aether Burst niet kan counteren (vergat een land te spelen). Hij krijg wonder en ik verlies.
game 2 : ik trek super en in beurt 4 geeft hij al op als 1 Rootwalla, 1 Arrogant Wurm, 1 Mongrel en 1 Roar aan komen vliegen.
game 3 : ik blijf staan op 3 land en kan niks spelen. Ik kom wel op gang maar hij topt een wonder en ik verlies de eerste keer.


:arrow: 6e spel vs Mono Black Control

game 1 : hij trek vrij slecht en moet als snel zn 2e Arena in het spel gooien. Ik beuk wat en het Edict en Blood. Hij gaat dood aan zn eigen Arena's
game 2 : ik side Compost in en trek steeds extra kaarten. Ik was zo snel dat hij er geen antwoord op had. Zijn Soul Burn van 10 ofzo Diverte ik en had gewonnen door de beesten.


Uiteindelijk werd ik dus eerste. Ik kreeg 8 boosters de andere jongen waar ik mee afgesproken had te delen werd 2e en kreeg 5 boosters. Ik heb hem 1 van mij geven.

Het deck : eerst had ik zoiets van dit deck dat het niet goed zou zijn, maar na wat test games zag ik hoe snel het was. Op het toernooi heb ik eigenlijk niks gehad aan Nest en Opposition. Probeer het deck eens uit het is echt goed.

De kaarten uit de boosters :

Hunting Grounds
Phantom Nishoba
Crush of Wurms
Mirari's Wake
Spell Jack
Jeska ,Warrior Adept
Anurid Brushhopper

Dit was het dan


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

Gefeliciteerd
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Thanx. Op het volgende toernooi ga ik Balthor spelen. Ik heb vandaag ook nog ff 3 Mutilates en 3 Shades bij geruild. Het deck zal er den kik zo uit gaan zien :

4 Balthor the Defiled
4 Laquatus's Champion
4 Nantuko Shade
--
12

4 Addle
4 Buried Alive
4 Chainer's Edict
2 Insidious Dreams
4 Duress
3 Stitch Together
3 Zombie Infestation
--
24

2 Cabal Coffers
22 Swamp
--
24

============
SIDEBOARD
============

1 Haunting Echoes
4 Mesmeric Fiend
3 Mind Sludge
4 Mutilate
3 Phyrexian Arena
--
15


Misschien is Twilight's Call ook wel een optie om te spelen. Dan misschien 2 Balthor + 2 Twilight's Call wie zal het zeggen.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
Petros
Adept
Berichten: 218
Lid geworden op: do mar 28, 2002 6:54 pm
Locatie: Zeist, in de buurt van Utrecht
Contacteer:

Bericht door Petros »

kort, te kort, je meot ook vertellen wat jullie allemaal gespeeld hebben een beurt wat hij speeeld etc etc.
Gebruikersavatar
Demonics
Adept
Berichten: 285
Lid geworden op: vr apr 05, 2002 5:44 pm

Bericht door Demonics »

ja, leuk stukje, kon alleen wat gedetailleerde
"From the time of howling..from when the Earth was still new, arose a powerful barbaric immortal...the DEATHDEALER...He is the son of Satan, the Lord of Death..."

http://forum.naaitsabes.com/viewtopic.php?p=207#207
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

OK ik zal de volgende keer wat gedetailleerder vertellen.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Plaats reactie