2 nieuwe scans onslaught (smother en island)

Vind en bespreek de laatste nieuwtjes omtrent Magic: the Gathering.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
lord of the squirrel
Administrator
Berichten: 613
Lid geworden op: di mar 12, 2002 5:41 pm
Locatie: rijswijk

2 nieuwe scans onslaught (smother en island)

Bericht door lord of the squirrel »

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Petros
Adept
Berichten: 218
Lid geworden op: do mar 28, 2002 6:54 pm
Locatie: Zeist, in de buurt van Utrecht
Contacteer:

Bericht door Petros »

strakke landjes man
Gebruikersavatar
Demonics
Adept
Berichten: 285
Lid geworden op: vr apr 05, 2002 5:44 pm

Bericht door Demonics »

de linker is geen onslaught landje hoor ;)

das rishadan port
"From the time of howling..from when the Earth was still new, arose a powerful barbaric immortal...the DEATHDEALER...He is the son of Satan, the Lord of Death..."

http://forum.naaitsabes.com/viewtopic.php?p=207#207
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Hmm die Smother is wel leuk. Kaai je ff snel de Wild Mongrel mee. Eindelijk een kaart die het goed kan en ook nog in 1 kleur. Maar ook leuk tegen Psychatog en Anurid Brushhopper.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

Hmm tegen brushopper werkt ie niet echt. Je gebruik dan gewoon zijn ability in response. Wel leuk tegen psychatog
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Dat is juist de bedoeling. Laat hem maar zijn ability gebruiken. Dat is juist het slecht van de Hopper. Kijk jij speelt 1 kaart en hij moet in response 2 kaarten dissen. Zijn het 2 madness kaarten geen prbleem hoor. Deze kaart is een instant dus speel hem als Hopper wil aanvallen bv. Dan speel je in jou beurt Mutilate en zijn al zn beestjes dood en kan hij kiezen of hij nog een keer de abiltiy gebruiken maar dan heeft hij weer een 2 kaarten minder in de hand.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
Soulreaver
Advanced
Berichten: 48
Lid geworden op: wo aug 07, 2002 12:32 am
Locatie: Groningen

Bericht door Soulreaver »

GForce schreef:Dat is juist de bedoeling. Laat hem maar zijn ability gebruiken. Dat is juist het slecht van de Hopper. Kijk jij speelt 1 kaart en hij moet in response 2 kaarten dissen. Zijn het 2 madness kaarten geen prbleem hoor. Deze kaart is een instant dus speel hem als Hopper wil aanvallen bv. Dan speel je in jou beurt Mutilate en zijn al zn beestjes dood en kan hij kiezen of hij nog een keer de abiltiy gebruiken maar dan heeft hij weer een 2 kaarten minder in de hand.


GFORCE
Dit geeft juist aan hoe goed die hopper is. Ieder normaal beest zou allang dood zijn. Na 1 smother en 1 mutilate. Maar de hopper misschien niet. DAT maakt hem juist zo goed.
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

Ik moet het hier toch met soulreaver eens zijn, g-force!
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Hmm een beetje gelijk misschien maar vergeet niet dat de ability een erg grote drawback is. En vergeet niet dat je met 1 Hopper ook niet erg ver komt en dat je wanneer je met 1 kaart in het spel en geen kaarten in je hand ook verliest. Misschien verklaart dit dat je in zowel T2 en OBC (over andere formaten weet ik het niet) deze kaart bar weinig wordt gespeeld...............


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

het lijkt me handig dat als je met hopper speelt dat je ook madness speelt
maar er zijn gewoon geen/weinig witte madness kaarten en daarom ook weinig Groen/witte decks in T2 of OBC
de kaart zelf is gewoon goed
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

De kaart is redelijk niet goed.Netals dat Urza's Rage redelijk is en niet goed.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

Cker mee eens. Weer zon van te voren gehypte kaart die goed is, maar niet broken.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Kaarten waar je niks van hoort worden later veel beter. Kijk maar eens naar Spiritmonger + Deed.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
Petros
Adept
Berichten: 218
Lid geworden op: do mar 28, 2002 6:54 pm
Locatie: Zeist, in de buurt van Utrecht
Contacteer:

Bericht door Petros »

Xanatos schreef:het lijkt me handig dat als je met hopper speelt dat je ook madness speelt
maar er zijn gewoon geen/weinig witte madness kaarten en daarom ook weinig Groen/witte decks in T2 of OBC
de kaart zelf is gewoon goed

Oke je speel met madness kaarten maar de enigste madness kaart die je voor gratis kan spellen is basking rootwalla, lijk mij niet praktische alles je 4 rootwalla's in je hand hebt.
Hij speelt brushopper uit 3 beurt, jij speelt smother in zijn beurt, hij disacrd 2 rootwalla's in de begin van jouw beurt komt hij terug nu speel je mutilate, hij is tapped out dan denk ik dta hij best wel waardevolle kaarten moet weg goeie mongrel werebear of iets van die aard of hem moet laten sterfen.
Gebruikersavatar
Soulreaver
Advanced
Berichten: 48
Lid geworden op: wo aug 07, 2002 12:32 am
Locatie: Groningen

Ff op topic blijven

Bericht door Soulreaver »

Maare wat vindt iedereen ervan dat CYCLING weer terug komt ??
ik vind het zelf wel lachuh
Plaats reactie