wandelende overrun in onslaught

Vind en bespreek de laatste nieuwtjes omtrent Magic: the Gathering.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
lord of the squirrel
Administrator
Berichten: 613
Lid geworden op: di mar 12, 2002 5:41 pm
Locatie: rijswijk

wandelende overrun in onslaught

Bericht door lord of the squirrel »

Kamahl, Fist of Krosa
4GG
Creature - Druid Legend
G: Target land becomes a 1/1 creature until end of turn. It's still a land.
2GGG: Creatures you control get +3/+3 and trample until end of turn.
4/3


elfen krijgen ook wat leuke dingen

Elvish Vanguard
1G
Creature - Elf
Whenever another Elf comes into play, put a +1/+1 counter on Elvish Vanguard.
1/1

en

Wellwisher
1G
Creature - Elf
T: You gain 1 life for each Elf in play.
1/1

de rest van de bekende kaarten van onslaught kan je vinden op:
http://forums.mtgnews.com/showthread.ph ... adid=89791


sander
In the Krosan Forest, you've got to keep an eye out for the squirrels.
Gebruikersavatar
Demonics
Adept
Berichten: 285
Lid geworden op: vr apr 05, 2002 5:44 pm

Bericht door Demonics »

het blijven geruchten he, ik vind die vanguard wel wat overpowered
"From the time of howling..from when the Earth was still new, arose a powerful barbaric immortal...the DEATHDEALER...He is the son of Satan, the Lord of Death..."

http://forum.naaitsabes.com/viewtopic.php?p=207#207
Gebruikersavatar
Soulreaver
Advanced
Berichten: 48
Lid geworden op: wo aug 07, 2002 12:32 am
Locatie: Groningen

niet

Bericht door Soulreaver »

ik vind die vanguard helemaal niet overpowerd!! het is maar een 1/1 beestje voor 2 mana.. en de ablitie is best aardig maar niet meer dan dat!!
Gebruikersavatar
Soulreaver
Advanced
Berichten: 48
Lid geworden op: wo aug 07, 2002 12:32 am
Locatie: Groningen

Bericht door Soulreaver »

Skirk Fire Marshall
3RR
Creature - Goblin Lord
Protection from red.
Tap five untapped Goblins you control: Skirk Fire Marshall deals 10 damage to each creature and player.
2/2


hahahahah super strakke kaart
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Beter was geweest "sac 5 Goblins" dit is een beetje maximaal.

Ps. die Vanguard is niet echt overpowered. Kijk maar eens naar Quirion Dryad dies toch echt wel beter hoor.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
Chain
Advanced
Berichten: 27
Lid geworden op: wo jul 10, 2002 9:47 pm
Contacteer:

Bericht door Chain »

Of Titania's Chosen. Kost 1 mana meer maar "whenever a player plays a green spell" is wel ietsje beter dan "whenever another elf comes into play"
Afbeelding
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

chain: zoek even quirion dryad op... Dat is zeg maar een ge-upgrade versie van titania's chosen.

Over het saccen van goblins: heel veel verschil zou het niet maken want er zijn maar weinig goblins die 10 damage overleven (het lijkt me trouwens heel vermakelijk om mogg maniac met deze kaart te combineren, en er staat me bij dat dat ook een goblin was, hoewel ik dat niet helemaal zeker weet).

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Soulreaver
Advanced
Berichten: 48
Lid geworden op: wo aug 07, 2002 12:32 am
Locatie: Groningen

protection from red

Bericht door Soulreaver »

Wat nou als je een rood wit deck bouwt met glory..
Geef al je goblins proctection van red. En ze krijgen geen schade. kun je 2 keer doen (moet je wel boven de 20 staan) en je hebt gewonnen!!

Lijkt me donders fijn :D
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Hmm ik weet niet of dat werkt aangezien de spell niet getarget is. Het zelfde geld met bv. Mutilate. Als je dan je creatures protec van Zwart geeft gaan ze als nog dood. Ook deze spell is global en untargeted, maar iemand moet ff zeggen of dat bij deze spell ook zo werkt als bij Mutilate.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

Hier zit je fout G-Force.

Protection houdt in:

Prevent all damage van (color)
cannot be enchented bij spells van (color)
Cannot be blocked by creatures van (color)
Cannot be targeted by spells van (color)

Als je de globlins pro red geeft mbv glory. En ze later damage krijgen van een rode source ( in dit geval de goblin trucendoos) zal deze prevent worden, ondanks dat het niet getarget is.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
Soulreaver
Advanced
Berichten: 48
Lid geworden op: wo aug 07, 2002 12:32 am
Locatie: Groningen

inderdaad

Bericht door Soulreaver »

Kijk ik mag dan wel niet de beste speler zijn van Nederland, maar ken de regels vrij goed!!

En daarbij is het ook geen spel maar een creature die het doet, die zelf prot rood heeft. Dat zouden ze vast niet voor de gein hebben gedaan denk ik!!

Greetzzz
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Ne fout zit ik niet. Als je goed leest staat er dat ik het niet weet maar dat het dacht dus niet zeker wist. Maar kun je mij dan ook uitleggen wat dan het verschil is tussen Mutilate, Wrath of God en bv Inferno ???


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

Moet ik het weer uitleggen:)

Protection houdt in:

-Prevent all damage van (color)
-cannot be enchented bij spells van (color)
-Cannot be blocked by creatures van (color)
-Cannot be targeted by spells van (color)


Zou een inferno gecast, een spell die niet specefiek target, krijgen alle creatures damage. Creatrus met protection from checken de kleur van de source en zien dat het rood is. Rode damage wordt prevented.


Zou een mutilate gacast worden, een een spell die niet target, zouden alle creatures -x/-x krijgen. Creatures met pro black checken niets (zie boven genoemde checkmarks) en gaan dood. Je moet bij protection dus gewoon deze relegs toepassen (er is er geloof ik nog 1, kan ik opzoekn) en dan komt alles goed.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
Petros
Adept
Berichten: 218
Lid geworden op: do mar 28, 2002 6:54 pm
Locatie: Zeist, in de buurt van Utrecht
Contacteer:

Bericht door Petros »

Als er nou all stond zo pro geen effect hebben maar nu er Skirk Fire Marshall deals 10 damage to each creature and player. staat target hij een goblin :roll: dan heeft pro toch wel een effect.
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Het probleem was dat ik op MTGO en Bridge deckje had met Earthquake en dat toen ook de beestjes met pro Rood dood gingen. Daarna heb ik nooit meer zon situatie meegemaakt daarom was ik de draad kwijt.

MTGO vertoonde destijds wel meer van die rare fratsen. Ik speelde Psychatog en ik Repulste een Call Token. Wat gebeurde er nu :arrow: zijn Call of the Herd uit zn grave kreeg hij terug in zn hand waarna hij m weer speelde en toen werd ie van de game verwijderd erg vreemd allemaal. Maar ok dat pro klinkte allemaal wel logisch en ik had het eigenlijk ook zeker moeten weten :oops:


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Plaats reactie