legions u.s.w. :)

Vind en bespreek de laatste nieuwtjes omtrent Magic: the Gathering.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

mijn gok is slivers.

De geruchten dat slivers in legions terug komen gaan al een tijdje, en iemand wees er op dat je op de riptide replicator in het plaatje op de achtergrond iets ziet wat wel verschrikkelijk veel lijkt op een sliver, dit overtuigde me.

mazzel

pi

p.s.wit zou inderdaad sterker worden, net zoals groen wat afgezwakt zou worden, ik denk dat beide echt veel langer gaan duren dan een of enkele sets.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Duder
Adept
Berichten: 215
Lid geworden op: wo mei 01, 2002 1:17 am
Locatie: Purmerend

Bericht door Duder »

Don't mind me. I'm not even here.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

wat vinden jullie er van dat Legions alleen uit creatures bestaat?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

ik vind het jammer dat alles creature is geworden, als ze hier door mee zouden gaan zou het een deel van de tactiek weg halen
gelukkig zijn de creatures niet alleen creatures maar ook "deels" spell

bvb:
Withered Wretch
BB
Creature - Zombie Cleric
1: Remove target card in a graveyard from the game.
P/T: 2/2

lijkt wel verdacht veel of een enchantment rat's feast ;)
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
Gebruikersavatar
Alcapalis
Expert
Berichten: 93
Lid geworden op: di sep 03, 2002 8:07 pm

Bericht door Alcapalis »

ik vind het op zich wel heel erg lachuh,

er komen nu natuurlijk veel creatures met coole abilities, omdat er geen instants e.d. zijn... Ook weg leuk dat ze deze stap hebben durfen maken, en gelukkig heb je op de pre ook nog een onslaught tournament pack... (plz smother... :) )

Ze moeten er inderdaad niet mee door gaan, maar voor 1 serie vind ik het wel zwaar cool!
Duder
Adept
Berichten: 215
Lid geworden op: wo mei 01, 2002 1:17 am
Locatie: Purmerend

Bericht door Duder »

Zijn die kaarten van legions niet een beetje te goed?

Of moet ik als niet speler nu mijn mond houden :D
Don't mind me. I'm not even here.
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

nee zo mag je dat best zeggen
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik heb er nog geen een gezien die echt te goed was, tuurlijk een paar hebben best een leuke ability, maar er zit altijd wel een zekere prijs aan, en die is gewoonlijk wel in evenwicht met de kaart. Om maar een voorbeeld te noemen: phage is natuurlijk super goed als je 'r inderdaad een keer door krijgt, maar ja, wat is de kans dat dat je lukt? In eerste plaats moet je 'r vanuit je hand spelen en daarbij heb je 7 mana waarvan 4 zwart nodig, punt 2 is dat het slechts een simpel grond beesie is, dus je wilt 'r ook nog een op zijn minst fear geven of laten vliegen (oftewijl fear geven, 4 zwart zorgt wel voor een erg mono-zwart deck), en als laatste moet je tegenstander er dan niet net nog iets tegen kunnen doen, zoals blocken of afschieten of zoiets lulligs als 'r astral sliden...

Maar goed, we zullen het wel zien, zou het zelf wel cool vinden als mensen ineens flicker als sideboard kaart gaan gebruiken :D.

mazzel

pi

p.s. hou bij het inschatten of kaarten te goed zijn vooral heel erg in gedachten dat creatures heel moeilijk te goed kunnen zijn omdat zij best wel makkelijk weg te krijgen zijn in verhouding met andere permanents. Ik geef toe dat morphling te goed genoemd zou kunnen worden, maar hoeveel meer creatures zijn er waar dat ook van gezegd kan worden?
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie