Awe strike

Gave premium kaart, pre-release kaart of misprint gezien? Plaats hem hier.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
placebo
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: zo jan 11, 2004 4:44 pm
Locatie: Roosendaal

Awe strike

Bericht door placebo »

Heej allemaal!,

Ik heb net een Awe Strike foil uit een mirrodin booster gevist, en ik wou graag weten of dat nog een beetje een zeldzame, of waardevolle kaart is. Ik kan hem als t nodig is ff onder de scanner leggen, maar ik heb geen idee hoe ik hem dan op deze site krijg. Het zal waarschijnlijk ook niet nodig zijn.

Groetjes,

Patrick
You know it's coming when you hear the distant thunder. You know where it's been when you see the path of broken trees.
Gebruikersavatar
KingFatass
Wizard
Berichten: 1001
Lid geworden op: zo mei 12, 2002 7:19 pm

Bericht door KingFatass »

Klopt het is niet nodig. Van alle kaarten in een serie worden ook foil versies gedrukt die in één van de zoveel boosters te vinden zijn.

Voor foils geldt, 2 x zoveel de normale waarde. Tenzij het een gewilde kaart dan kan het oplopen tot 3 x de waarde.

Awe strike is normaal 10 cent, dusssss tel je winst uit. (vaak willen ze voor een foil common ook nog wel 50 cent geven)
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

welkom op ons forum.

Inderdaad, heel bijzonder is dat niet, sorry, de meeste foils zijn niet zo heel bijzonder te noemen. Bijzonder zijn ze eigenlijk alleen als er wat mis mee is, of als ze niet op normale manier (uit pakjes) te krijgen zijn. Zo heb ik een diplomatic immunity die flink mis is gedrukt (zie topic er over in de mis-prints afdeling) en een foil lightning bolt die alleen aan judges uit is gedeeld (en die per ongeluk in sommige boosters terecht is gekomen in heel kleine oplage, zie hier ook een topic over, ditmaal in dit forum).

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie