Waarde?

Gave premium kaart, pre-release kaart of misprint gezien? Plaats hem hier.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
Yodaboy
Wizard
Berichten: 574
Lid geworden op: za nov 02, 2002 4:43 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Yodaboy »

Oude topic maar ik heb een vraag wat betreft hetzelfde onderwerp dus ik zou niet weten waarom ik nieuw onderwerp zou aanmaken. :)

Ik heb nu een Kavu Furens en als ik op het lijstje kijk (staat hierboven ergens) zie ik die er ook bij staan. De vraag: Is Latijn de enige taal waarin ie gedrukt is...? Net zoals Grieks bij Planeshift, hindi bij Apocalypse, arabisch bij de Basilisk en Russisch bij de Champion uit Torment?

(puur nieuwsgierigheid dit hoor :wink: )
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ja, dat is inderdaad het geval.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Yodaboy
Wizard
Berichten: 574
Lid geworden op: za nov 02, 2002 4:43 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Yodaboy »

pi schreef:ja, dat is inderdaad het geval.
Ok, dan heb ik dus maandenlang onzinnige dingen gezegd. Zo stond op mijn pp van nedermagic: Haves: 1x Kavu Furens (iemand omruilen voor een Engelse?)

Maarja, dankje voor de info. :)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

Alleen de prerelease versie is dus in het Latijn he... de gewone versie in de set is wel in het EN.. dus als mensen het lazen, dan dachten ze vast dat je je Prerelease kaart wou ruilten tegen een gewone..
Gebruikersavatar
Yodaboy
Wizard
Berichten: 574
Lid geworden op: za nov 02, 2002 4:43 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Yodaboy »

The Quizmaster schreef:Alleen de prerelease versie is dus in het Latijn he... de gewone versie in de set is wel in het EN.. dus als mensen het lazen, dan dachten ze vast dat je je Prerelease kaart wou ruilten tegen een gewone..
Dat begrijp ik. :)
En niemand heeft er ooit op gereageerd en in de plaatselijke winkel had nooit iemand behoefte in pre-release kaarten en werd er ook niet echt aandacht beesteed aan mijn "Woeste Kavu". Maar bedankt voor de toevoeging. :)

(het is overigens wel leuk dat ik met dat magere latijn van mij de kaart toch volledig kan lezen/begrijpen. Nu nog een keer een cursus Japans volgen en aan mijn Draco vertaling beginnen. :P)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Plaats reactie