Hurricane - Summer Edition

Gave premium kaart, pre-release kaart of misprint gezien? Plaats hem hier.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Jah die kaarten die ze voor Garfield hebben gemaakt moeten ook erg duur zijn. Toch heeft die textloze BB op ebay gestaan hoor.

ps. is trollandtoad.com jouw website ?

GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
Ilúvatar
Adept
Berichten: 290
Lid geworden op: ma mar 10, 2003 12:15 pm
Locatie: hartje drenthe
Contacteer:

Bericht door Ilúvatar »

GForce schreef:Jah die kaarten die ze voor Garfield hebben gemaakt moeten ook erg duur zijn. Toch heeft die textloze BB op ebay gestaan hoor.

ps. is trollandtoad.com jouw website ?

GFORCE
nee, troll and toad is niet van mij.

ik ken de eigenaar wel, is schijtensde duur.

Heb je toevallig de link nog van de verkoper van die textloze lotus?

dat was een pure hoax, serieuz!
CREDENDO VIDES

Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Ik geloof je wel hoor. De link heb ik niet meer ik denk dat het een jaar geleden is dat ie toen op ebay stond.
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
oeroesmoeloevoeloe
Advanced
Berichten: 45
Lid geworden op: do dec 19, 2002 11:13 pm
Locatie: Sint-gillis-waas
Contacteer:

Bericht door oeroesmoeloevoeloe »

Ik denk dat het duurste beestie die is met firstest strike. Throat wolf.
http://www.flaminio.com/magic/rarities/throat-wolf.jpg
Ziet er trouwens wel stoer uit :)
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his"
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

sorry, throat wolf is ook een hoax, als ik me niet vergis staat dat zelfs op Bob Flaminio's site!!!

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
oeroesmoeloevoeloe
Advanced
Berichten: 45
Lid geworden op: do dec 19, 2002 11:13 pm
Locatie: Sint-gillis-waas
Contacteer:

Bericht door oeroesmoeloevoeloe »

Wat bedoel je juist met hoax? :oops:
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his"
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Dat ie nep is.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

niet alleen dat het nep is, maar dat er een heel verhaal om heen is verzonnen dat de wereld in is gestuurd, waarvan later bleek dat het niet waar was. Een ander voorbeeld hier van is bijvoorbeeld het plaatje van proposal dat op een gegeven moment op internet te zien zou zijn. Dit plaatje bleek niet het plaatje te zijn dat op de werkelijke kaart staat. Er hebben overigens slechts heel weinig mensen proposal werkelijk gezien, maar dat is omdat het de kaart is waarmee Richard Garfield zijn vrouw het aanzoek deed en op zijn verzoek wordt het plaatje nergens gepubliceerd.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Ilúvatar
Adept
Berichten: 290
Lid geworden op: ma mar 10, 2003 12:15 pm
Locatie: hartje drenthe
Contacteer:

Bericht door Ilúvatar »

pi schreef:Oy,

niet alleen dat het nep is, maar dat er een heel verhaal om heen is verzonnen dat de wereld in is gestuurd, waarvan later bleek dat het niet waar was. Een ander voorbeeld hier van is bijvoorbeeld het plaatje van proposal dat op een gegeven moment op internet te zien zou zijn. Dit plaatje bleek niet het plaatje te zijn dat op de werkelijke kaart staat. Er hebben overigens slechts heel weinig mensen proposal werkelijk gezien, maar dat is omdat het de kaart is waarmee Richard Garfield zijn vrouw het aanzoek deed en op zijn verzoek wordt het plaatje nergens gepubliceerd.

mazzel

pi
er is in japan eentje gejat van quinton hoover.

dus er is minimaal eentje in omloop, et probleem is alleenn, zodra hij het plaatje publiceert, hij gelijk word opgepakt.

Ik heb wel een plaatje van die proposal die toen op ebay stond, ik kan hem alleen niet uppen.

Hoe moet dat?[/img]
CREDENDO VIDES

Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

[ img ] link van het plaatje [ /img ]

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Kun je geen size aangeven?

David
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Nee volgens mij niet. Het image wordt net zo groot als het origineel. Maar let op het origineel hoeft niet in die gorte op een site te staan aangezien je op een site wel aan kunt geven hoe groot je image is.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Zo heb ik wel eens een image van een magickaart gezien op een website die in de originele size niet dezelfde verhoudingen had. Daar heb je dan dus bestwel weinig aan maar past wel weer bij het onderwerp van dit forum (Missprints).

David
Gebruikersavatar
Ilúvatar
Adept
Berichten: 290
Lid geworden op: ma mar 10, 2003 12:15 pm
Locatie: hartje drenthe
Contacteer:

Bericht door Ilúvatar »

GForce schreef:[ img ] link van het plaatje [ /img ]

GForce
ja dat had ik al door.

alleen ik heb het plaatje op mijn harde schijf staan en kan zo niet 1,2,3 bij de ftp server van mijn homepage :(
CREDENDO VIDES

Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Misschien moet je de link plaatsen naar waar je het plaatje oorspronkelijk vandaan hebt gehaald. Maar dan moet je dat nog wel weten jah. Misschien kun je op Google zoeken of je daar het zelfde plaatje kunt vinden.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Plaats reactie