Another Question

Vragen over Magic: the Gathering? Of kom je ergens niet uit? Stel hier je vragen met betrekking tot de spelregels van Magic the Gathering.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Rode Panda
Advanced
Berichten: 17
Lid geworden op: zo feb 21, 2010 7:25 pm

Another Question

Bericht door Rode Panda »

Bonjour! Vandaag heb ik weer eens 2 pakjes gehaald en verdomme wat een geluk, 2x zo'n rood tekentje en heb nu erbij:


Afbeelding


Afbeelding

maar ook andere rood teken hebbende zoals:


Afbeelding

en

Afbeelding

dit klinkt allemaal wel leuk en aardig naar mijn weten,die kaarten met rode tekentjes maar hebben ze ook een sterke zwakte?

(p.s. volgens mij valt dat rode tekentje "mystic rare" wel mee kwa zeldzaamheid :P heb nu intotaal 7 pakjes gehaald en nu al 4 "zeldzame" kaarten)
Why fight the world when you know who will win?
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Mythic rares zijn gewoon rare-der dan rare's, de kans om ze te krijgen is toch iets kleiner dan een gewone rare.

Wat betreft strekte/zwakte, sommige mythic rares zijn prut sommige niet dat verschilt gewoon qua kaart, kijk maar naar de prijzen van de kaarten sommige rares/mythics gaan voor onder een euro weg andere voor 35 euro.
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Maccius
Adept
Berichten: 229
Lid geworden op: wo dec 16, 2009 1:13 pm

Bericht door Maccius »

Wat is nu precies je vraag? Zo goed als elke kaart heeft goede of slechte eigenschappen en tegen elke kaart is er altijd een antwoord. Maar ik snap niet wat je nu wilt weten.
Rode Panda
Advanced
Berichten: 17
Lid geworden op: zo feb 21, 2010 7:25 pm

Bericht door Rode Panda »

@ Maccius, nou ik dacht dat ze zo zeldzaam waren omdat ze goed zouden zijn, nou ben ik net nieuw met het leren van Magic en dacht zo "stel nou dat Eternity Vessel ook tegen mij kan worden gebruikt?" terwijl dat me een #$!% goede kaart lijkt. Maar mocht het makkelijk zijn om deze kaarten te blokken, verslaan etc dan mja moet ik toch even mijn beeld van Magic veranderen.
Why fight the world when you know who will win?
Gebruikersavatar
altx
Wizard
Berichten: 1225
Lid geworden op: do jun 05, 2008 9:21 pm

Bericht door altx »

Rode Panda schreef:@ Maccius, nou ik dacht dat ze zo zeldzaam waren omdat ze goed zouden zijn, nou ben ik net nieuw met het leren van Magic en dacht zo "stel nou dat Eternity Vessel ook tegen mij kan worden gebruikt?" terwijl dat me een #$!% goede kaart lijkt. Maar mocht het makkelijk zijn om deze kaarten te blokken, verslaan etc dan mja moet ik toch even mijn beeld van Magic veranderen.
Mwah... Hij kost 6 mana. Weet je op hoe weinig levens je kan staan eer dat je 6 mana kan betalen?

Elke kaart heeft zijn sterke en zijn zwakke punten.
Iron Maiden's gonna get you

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

waarom is die baloth, uhm, italiaans of zo?

Maareh, op zich best geluk, de verwachting per doos van 36 pakjes is tussen de 4 en 8 mythics, 4 op 7 pakjes is dus erg lekker.

Zoals al gezegd, elke kaart heeft voor- en nadelen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie