Nieuw met het spel en wil graag met iemand dit spel spelen

Vragen over Magic: the Gathering? Of kom je ergens niet uit? Stel hier je vragen met betrekking tot de spelregels van Magic the Gathering.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
AngelEaraLoveLight
Advanced
Berichten: 31
Lid geworden op: ma mei 27, 2013 1:42 am

Re: Nieuw met het spel en wil graag met iemand dit spel spel

Bericht door AngelEaraLoveLight »

pi schreef:Ik heb je een uitgebreider prive bericht gestuurd met waarom in Almere spelen voor mij komende tijd niet gaat lukken, ik ben voornamelijk gewoon echt super druk in het weekend komende 1.5e maand. Daarna is het eventueel wel een optie.

Verassingen in wat de ander speelt zijn juist een leuk onderdeel van Magic. Niet weten wat de andere speelt haalt ook de verleiding weg van het spelen van kaarten als Karma als je weet dat de ander een zwart deck gaat spelen. Voor wat betreft het formaat, momenteel speel ik bijna alleen EDH, maar ik heb andere decks die binnen Legacy en of Vintage vallen. Ik vind wel iets dat niet te zwak of te sterk is, ik heb best wel wat decks om uit te kiezen, van mijn eerste (best wel zwakke) decks tot tournooiwaardige decks.
Zal het ff lezen.
Ik kan overigens ook doordeweeks.
Maar ik zal ff lezen.

En ja dat is eigenlijk waar, hoewel niet iedereen dezelfde zwarte deck heeft;).
Ik zal ff kijken welke decks ik ga maken;) heb wel wat ideetjes, alleen kijken of het gaat lukken om die ideetjes ook in praktijk te brengen
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuw met het spel en wil graag met iemand dit spel spel

Bericht door pi »

We hebben eventueel ook een deck list forum waar je feedback op decks kunt krijgen ;).
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
AngelEaraLoveLight
Advanced
Berichten: 31
Lid geworden op: ma mei 27, 2013 1:42 am

Re: Nieuw met het spel en wil graag met iemand dit spel spel

Bericht door AngelEaraLoveLight »

pi schreef:We hebben eventueel ook een deck list forum waar je feedback op decks kunt krijgen ;).
TOP :D
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Nieuw met het spel en wil graag met iemand dit spel spel

Bericht door pi »

Moet je het natuurlijk wel aandurven om ons al te laten zien wat jij van plan bent te gaan spelen :P.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
AngelEaraLoveLight
Advanced
Berichten: 31
Lid geworden op: ma mei 27, 2013 1:42 am

Re: Nieuw met het spel en wil graag met iemand dit spel spel

Bericht door AngelEaraLoveLight »

pi schreef:Moet je het natuurlijk wel aandurven om ons al te laten zien wat jij van plan bent te gaan spelen :P.
hahahaha :D
Plaats reactie