Nieuw met het spel en wil graag met iemand dit spel spelen

Vragen over Magic: the Gathering? Of kom je ergens niet uit? Stel hier je vragen met betrekking tot de spelregels van Magic the Gathering.

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
AngelEaraLoveLight
Advanced
Berichten: 31
Lid geworden op: ma mei 27, 2013 1:42 am

Nieuw met het spel en wil graag met iemand dit spel spelen

Bericht door AngelEaraLoveLight »

Hallo,

Ik ben nieuw met het spel, heb het wel eens op Xbox gespeeld, maar dat is toch wel anders.
Eerdaags krijg ik een build deck toolbox binnen en zou graag eens met iemand dit spel willen spelen.
Heeft iemand intresse om met mij een spel te spelen en mij hierin ook de weg kan wijzen.
Kan ook online dit doen.
Hoe dan ook zou leuk zijn als ik het niet in mijn uppie hoeft te spelen.
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Nieuw met het spel en wil graag met iemand dit spel spel

Bericht door Jibz »

Dat ligt er natuurlijk aan waar je woont ^^ Als iemand (relatief) in jouw buurt woont, is het makkelijker voor beiden om een keer af te spreken om iets te spelen.

Ikzelf ben pas over anderhalve maand terug in Nederland, maar daarna zou ik (indien de afstand het toelaat), graag eens willen spelen.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: Nieuw met het spel en wil graag met iemand dit spel spel

Bericht door Donnie Darko »

Ik sluit mij aan bij Jibz. Nu woon ik in Driebergen bij Utrecht. Dus als je ergens in het midden van het land woont wil ik wel eens afspreken.
10 juni komt een vriend van me ook spelen, iedereen is dan welkom.
Work is the curse of the drinking class
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer: