Entchantment vragen.

Vragen over Magic: the Gathering? Of kom je ergens niet uit? Stel hier je vragen met betrekking tot de spelregels van Magic the Gathering.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
DragonBuster
Master
Berichten: 112
Lid geworden op: zo dec 08, 2013 12:14 pm

Entchantment vragen.

Bericht door DragonBuster »

Hallo,

Ik had een vraag over enchantments.
1.Hoeveel enchanemts mag er op 1 creature?
2. Mag je een enchantment chaste op een planeswalkers?
3. Mag je een equip spell en een aura op 1 creature chaste?
Trust in the Heart of the cards
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Entchantment vragen.

Bericht door The Quizmaster »

1. Zoveel als jij wilt, tenzij een kaart iets anders zegt. Let wel op, dat als dat ene beest kapot gaat, alle enchantments erop ook kapot zijn.
2. Als je een aura hebt die zegt 'Enchant Planeswalker', dan mag dat. Naar mijn weten, zijn die er nog niet.
3. Ja, tenzij een ability op een kaart dat tegenspreekt. (bvb: je equipt eerst Lightning Greaves, dan krijgt jouw beest shroud en mag je dus geen enchantments meer erop spelen).
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Re: Entchantment vragen.

Bericht door Jibz »

The Quizmaster schreef: 2. Als je een aura hebt die zegt 'Enchant Planeswalker', dan mag dat. Naar mijn weten, zijn die er nog niet.
Of "Enchant Permanent". Die zijn er wel, zoals Volition Reins.
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
DragonBuster
Master
Berichten: 112
Lid geworden op: zo dec 08, 2013 12:14 pm

Re: Entchantment vragen.

Bericht door DragonBuster »

The Quizmaster schreef:1. Zoveel als jij wilt, tenzij een kaart iets anders zegt. Let wel op, dat als dat ene beest kapot gaat, alle enchantments erop ook kapot zijn.
2. Als je een aura hebt die zegt 'Enchant Planeswalker', dan mag dat. Naar mijn weten, zijn die er nog niet.
3. Ja, tenzij een ability op een kaart dat tegenspreekt. (bvb: je equipt eerst Lightning Greaves, dan krijgt jouw beest shroud en mag je dus geen enchantments meer erop spelen).

aha het is me eg duideliik nu :D erg bednankt Quizmaster
Trust in the Heart of the cards
Plaats reactie