Prison Term overhevelen naar shroud/hexproof creature?

Vragen over Magic: the Gathering? Of kom je ergens niet uit? Stel hier je vragen met betrekking tot de spelregels van Magic the Gathering.
wizardofossAvatar gebruiker
Adept
 
Berichten: 217
Geregistreerd: di feb 24, 2009 2:43 pm
Woonplaats: Oss

Prison Term overhevelen naar shroud/hexproof creature?

Berichtdoor wizardofoss » do sep 25, 2014 5:20 pm

Als Prison Term al in play is, en opponent speelt een nieuw creature met shroud of hexproof, mag je de Prison Term dan op dat creature leggen?
Gaat tegen mijn gevoel in, maar het "overhevel" effect heeft het niet over een target creature vandaar de twijfel.

altxAvatar gebruiker
Wizard
 
Berichten: 1225
Geregistreerd: do jun 05, 2008 9:21 pm

Re: Prison Term overhevelen naar shroud/hexproof creature?

Berichtdoor altx » do sep 25, 2014 6:41 pm

Die trigger target inderdaad niet, dus werkt shroud/hexproof er inderdaad niet tegen.
Iron Maiden's gonna get you

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

wizardofossAvatar gebruiker
Adept
 
Berichten: 217
Geregistreerd: di feb 24, 2009 2:43 pm
Woonplaats: Oss

Re: Prison Term overhevelen naar shroud/hexproof creature?

Berichtdoor wizardofoss » do sep 25, 2014 7:08 pm

Ok bedankt weer!
Ben helaas niet zo blij met het antwoord, want betekent dat mijn EDH general Uril, the Miststalker een Prison Term aan zijn broek kan krijgen :?


Keer terug naar Spel Uitleg

Moderator: Admins & Moderators

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron