flamerush rider

Vragen over Magic: the Gathering? Of kom je ergens niet uit? Stel hier je vragen met betrekking tot de spelregels van Magic the Gathering.
Oli4
Advanced
 
Berichten: 23
Geregistreerd: vr aug 29, 2014 2:25 pm

flamerush rider

Berichtdoor Oli4 » vr jan 30, 2015 6:30 pm

Kan Flamerush Rider zichzelf kopieren? (Niet voor de ability maar puur voor 3 extra schade.)
Twijfel omdat er copy of another creature staat, maar dat slaat toch op een andere creature dan te token, dus ook de rider zelf?

The QuizmasterAvatar gebruiker
Wizard
 
Berichten: 1132
Geregistreerd: do maart 28, 2002 8:35 pm
Woonplaats: Breda

Re: flamerush rider

Berichtdoor The Quizmaster » vr jan 30, 2015 6:49 pm

nee, another in de zin van 'niet ik'.

Als je 2 Riders hebt, kunnen ze elkaar wel targeten, maar alleen zichzelf dus niet.
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*

altxAvatar gebruiker
Wizard
 
Berichten: 1225
Geregistreerd: do jun 05, 2008 9:21 pm

Re: flamerush rider

Berichtdoor altx » zo feb 01, 2015 10:32 am

Op het moment dat je target, ligt het token er nog niet, dus het is best lastig om "another" op het token te laten slaan.

Als ze een dergelijke kaart zouden ontwerpen, zou de wording "target creature other than tokens named Flamerush Rider" het dichtst in de buurt komen of iets in die trant.
Iron Maiden's gonna get you

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Keer terug naar Spel Uitleg

Moderator: Admins & Moderators

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron