Unhinged pre relese

Vroeger was alles beter!

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tojeros
Advanced
Berichten: 24
Lid geworden op: wo nov 10, 2004 7:06 pm
Locatie: Rotterdam

Unhinged pre relese

Bericht door Tojeros »

Zijn er hier nog mensen de uiteindelijk hebben meegedaan aan de Unhinged pre-relese

En zo ja hoe was het bij jullie?

Ik vond het vooral jammer dat er geen mooie vrouwen waren om een staring contest mee aan te geen :)

Ik kon vooral de Rod Of Spanking wel waarderen

Well thank you sir may I have another :lol:

Unhinged roeleerd, waar kun je nu nog een toernooi winnen met een groen wit deck met wat little girls van 0,5/0,5

Er waren toch wel een paar leuke mogelijkheden

Een 27/27 'OMRSTPLRLCNSWMTCTHTALCNEE' door Wordmail
Een Shoe Tree met twee maat 44 bergschoenen er op (o #$!% die had ik niet gezien)
Fraction Jackson die je supersize telkens terughaalt

Groet
Tojeros
It is said all roads lead to Ankh-Morpork, this is wrong. All roads lead away from it. Some people just walk them the wrong way.
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

Bij mij ging het niet echt super...

Speelde groen-wit-zwart, zonder kleine meisjes...
Had wel een paar leuke kaarten, maar het kwam er telkens niet lekker uit..

uiteindelijk 13e van de 18 geworden, maar het was fun, daar ging het om.
Gebruikersavatar
Baron Sengir
Advanced
Berichten: 46
Lid geworden op: ma nov 17, 2003 1:10 pm
Locatie: Spijkenisse

Bericht door Baron Sengir »

Het was geen prerelease. Het was een release-event. Het is gehouden 1 dag nadat Unhinged uitkwam.

Speelde zelf U/B met een splash Wit. Een paar Eye to Eye (een contest die ik maar 1 (van de 9) keer heb verloren omdat ik moest lachen) Avatar of Me (6/11 voor 4UU) en Cheap Ass + City of Ass was het allemaal wel grappig.

Wat iets minder grappig was, was dat iedereen met Loose Lips mijn tactiek ging toepassen nadat ze bij mij hadden gekeken:

Noem een zin met een Gotcha-woord. In mijn geval een getal. Typisch iets blauws...2 kaarten of iets bouncen.

Een van mijn games:

Mijn Beurt 3: Eye to Eye
Zijn " : Side to Side, na een armworstelpartij van 3 minuten (die ik verlies) bounce ik zijn token met Number Crunch
Mijn Beurt 4: Eye to Eye (weer)
Zijn : Side to Side (weer) nu werd ik snel ingemaakt, maar weer gebounced.
Mijn Beurt 5 : Mouth to Mouth

Dat was echt een hopeloze pot...Ik won hem wel overigens. Dat was echt lol.
"Beast. Defiler. The source of all my pain." --Ishan's Shade
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik werd (gedeeld) 4e van de 32 bij ons. En ik heb wel een aantal mooie dingen meegemaakt:

- ik heb super secret tech getrokken (en mijn lotus heeft geen tekst in de textbox! Dit schijnt niet normaal te zijn)
- een speler naast me zocht een mooi target voor zijn ass whuppin', mijn tegenstander's 52/52 longest name elemental (2x wordmail) leek 'm wel en mooi target... (mijn bad ass vond het btw niet zo erg om die elemental steeds te blocken)
- 3x tegen dezelfde tegenstander een laughing hyena terug gehaald, dit kwam door:
- onze buurman had 2x toy boat in play, op zich al best vermakelijk. Hier kwam toen een question elemental bij te liggen (Toyboat, toyboat, toyboat..????). Later kreeg ie ook nog third degree burn counters geloof ik (AAAAAah???) en werd ie ook nog eens voortdurend gescrewd door stop that.
- In hetzelfde potje had mijn tegenstander een keeper of the sacred word op thank staan (rod of spankin' had ie natuurlijk in play), dus ik zet een keeper van mij op 1, hij huh, ik: hoeveel damage doe je precies? Later vraag ik 'm hoe sterk zijn S.N.O.T is, "je hebt door dat mijn keeper nu 2x gepompt is?", "???", "Hoe sterk is je S.N.O.T.?", "doh!".
- ik heb iemand met tranen in de ogen zien zitten na een starring contest, dit was de verliezer.
- 1 gozer had zijn vriendin mee, die werd steeds lastig gevallen voor kleding.
- tainted monkey was toch wel te cool, hint: kies "a".
- booster tutor was best aardig voor me.
- tegen over me werd echt het meest broken deck ooit open gemaakt, die gozer had niet alleen 3x wordmail, maar ook te goeie combo's er mee, die gast had gewoon te veel synergie, stel je voor: 3 frazzled editor, 4 double header, een ___, een look at me, I'm the r&d, een curse of the fire pinguin, een saute of 4, een puntuate en nog een hoop random goed spul en die gozer bleef maar aan mij vragen of kaart X of Y goed was om te spelen. Meneer won uiteindelijk met gemak het tournooi... (die gozer trok dit alles uit 5 fockin' boosters!!!)

Verhalen waarvan ik gehoord heb:

- Iemand minslaveren met richard garfield en letter bomb, en dan vile bile 10x aanraken.
- Booster tutoren, een torment pack open trekken, eens rustig bladeren en als rare radiate ontdekken, en dan nog eens rustig door je hand bladeren en ass whuppin' zien. Beide een tijdje later resolven... TE COOL (en nee, dit werd de persoon in kwestie niet echt in dank afgenomen)
- beide handen achter je rug moeten houden, 2 glutonius maximus vast moeten houden en gewoon doorspelen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Baron Sengir
Advanced
Berichten: 46
Lid geworden op: ma nov 17, 2003 1:10 pm
Locatie: Spijkenisse

Bericht door Baron Sengir »

pi schreef: Verhalen waarvan ik gehoord heb:

- Iemand minslaveren met richard garfield en letter bomb, en dan vile bile 10x aanraken.
Unhinged/Mindslaver regels zijn altijd lastig he...
Je mag zulke acties niet afdwingen met Mindslaver. Met Mindslaver mag je alleen "game actions" doen voor je tegenstander. Je mag niet zeggen dat hij opgeeft, of dat hij maar naar buiten moet gaan voor je cheatyfaces. Dus dwingen om Vile Bile 10x aan te raken mag ook niet.
"Beast. Defiler. The source of all my pain." --Ishan's Shade
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik vermoede al zoiets, maar als je tegenstander het uitvoert dan kan ie later moeilijk ontkennen 10x het ding aan te raken, of ie nou het volgens de regels niet had hoeven doen of wel.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Baron Sengir
Advanced
Berichten: 46
Lid geworden op: ma nov 17, 2003 1:10 pm
Locatie: Spijkenisse

Bericht door Baron Sengir »

Ach ja, niemand hier had van tevoren op Saturday School gekeken (en ik had het over het hoofd gezien met FAQTIWWAWCC) en iedereen met Frazzeld Editors is hoog geeindigd. Omdat we dachten dat ook flavor en reminder text meegeteld werden. Kwam ik thuis, zet de PC aan en zie het prompt staan dat alleen rules text telt.
Unhinged is vaag :)
"Beast. Defiler. The source of all my pain." --Ishan's Shade
Plaats reactie