Welke serie of block het leukste, mooiste, beste?

Vroeger was alles beter!

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Lol, waarom zou hij speciaal meer broken zijn in zulke decks? En bedoel je dan dat andere kaarten in zulke decks niet broken zijn? Zijn zulke decks niet gewoon over het algemeen broken, waar ze maar op gebaseerd zijn?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Bas10
Starter
Berichten: 7
Lid geworden op: di okt 16, 2007 9:29 pm

Bericht door Bas10 »

Haha, ik snap je punt. Maar over het algemeen (ik ben toen gestopt bij 7th edition) winnen 1st turn kill decks door extreem veel mana te produceren, en TA is dan wel de meest fijne kaart daarvoor.
Gebruikersavatar
Luitzen
Adept
Berichten: 447
Lid geworden op: di mei 25, 2004 4:40 pm
Locatie: amsterdam

Bericht door Luitzen »

evilpoffertje schreef:Nee, ik heb morphling nog nooit echt een keer tegen me gehad, en als dat wel zal gebeuren en ik verlies daardoor, dan vind ik hem nog steeds niet cool. Ik denk dat wat pi al zegt, ik het zelf mee had moeten maken :)
Het is niet Morphling die voor de winst zorgt, hij helpt er alleen prima bij omdat hij simpelweg niet dood gaat.
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

Luitzen schreef:Het is niet Morphling die voor de winst zorgt, hij helpt er alleen prima bij omdat hij simpelweg niet dood gaat.
Dat was vroeger. Tegenwoordig is ie makkelijker stuk te krijgen. De counterspells zijn minder etc. Tegenwoordig mollen we mensen met Tarmogoyf. Die kan tenminste 8/9 worden voor een investering van maar liefst 2 mana.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Rhaksha
Expert
Berichten: 64
Lid geworden op: di feb 26, 2008 7:13 pm

Bericht door Rhaksha »

lorwyn/mirrodin gewoon mn favoriet
ik ga er wel mee akkoord dat ravnika de meest doordachte serie is.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

is er misschien ook een reden dat je voor die sets gaat, ze zijn nogal vershcillend.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Rhaksha
Expert
Berichten: 64
Lid geworden op: di feb 26, 2008 7:13 pm

Bericht door Rhaksha »

beetje laat maaarja.. van mij dan.

Waarom ik Lorwyn de beste serie vind omdat het gewoon vol leuke speeltjes zit neem als voorbeeld de plainswalkers of thoughtsize maar voor de rest ben ik ook erg een elemental fan! heb nog ergens een deck liggen die ik gebouwd heb. Waarom ik mirrodinmeen supervette Serie vind ten eerste omdat het mn eerste serie was die ik compleet heb/had.
en het was een beetje de return of the artifacts dat was wel leuk.

Rhaksha
johanvl
Master
Berichten: 197
Lid geworden op: wo jun 20, 2007 1:17 pm

Bericht door johanvl »

Goede middag,

mijn favoriete reeks is de portal three kingdoms;

Echt mooie art, en gebaseerd op mythische verhalen.
De andere portals heb ik dan ook ineens verzameld.

Mocht er iemand nog Portal 3 hebben, laat je maar iets weten of je die weg wil ruilen/verkopen.

grtz
Gebruikersavatar
carcassonne
Expert
Berichten: 92
Lid geworden op: ma feb 16, 2009 12:55 pm
Locatie: zwolle

mijn block

Bericht door carcassonne »

dan ga ik tog voor eventide leuke kaarten :D maar ik heb er maar 13 boosters van :(
Gebruikersavatar
DutchG0d
Wizard
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 6:51 pm
Locatie: Groningen

Bericht door DutchG0d »

Coolste series vind ik Revised en Urzas Saga vind de art en de lichte kaart kleur van revised vet en Urzas saga heeft echt heel veel goede kaarten.
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.


http://manabase.com/autocard.php Card tagging
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Ik heb aardig wat series gemist in de tijd dat ik met Magic ben gestopt, maar ik moet zeggen dat het Lorwyn/Shadowmoor-block me erg aan staat. Het is jammer dat ik weer te laat begonnen ben om dit block echt mee te krijgen. Ik vind Hybrid een erg goede mechanic. Wat mij betreft mag dat veel vaker terugkomen. De art in Shadowmoor vind ik doorgaans erg mooi.

Ik heb vandaag nog een Fat Pack Lorwyn besteld, om zo nog een flink aantal basic landjes van Lorwyn te krijgen. Ik had ze laatst gezien en ik vond ze echt mooi. Ik vond de Basic-landjes van Ravnica ook erg mooi trouwens.
Luck never gives, it only lends
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Wat bedoel je met Hybrid (als goede mechanic)? De mana die je met verschillende kleuren kunt betalen?
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Ja, bij MTG noemen ze het zelf een mechanic. Ik zou het zelf ook niet echt als een mechanic zien hoor. Maar goed, ik vind de versatiliteit van de hybrids erg prettig.
Luck never gives, it only lends
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Ik wou al zeggen, dan kunnen je generieke mana (de colorless symbooltjes die je met iedere kleur kunt betalen) ook een mechanic noemen. Ik zou het dan niet een goed mechanic noemen. Het is fijn dat een kaart in meer verschillende decks speelbaar is, maar gegeven dat je een kaart kunt spelen doet het mechanic verder niets. Zo zou "spells met een CMC van 1" ook een goede mechanic zijn :-).
RobinH
Advanced
Berichten: 21
Lid geworden op: do aug 06, 2009 5:20 pm

Bericht door RobinH »

Mirrodin!
Plaats reactie