ik ben op zoek....

Vroeger was alles beter!

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
ipettra
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: di jan 01, 2008 1:26 pm
Locatie: Zwijndrecht

ik ben op zoek....

Bericht door ipettra »

het is al weer een tijdje geleden dat ik een boosterpack heb gekocht.
nou wil ik een nieuwe starter deck kopen en daar om heen gaan bouwen
dus al met al mijn vraag is hebben jullie nog leuke suggesties waar ik naar zou kunnen kijken
en aan gezien ik in de omgeving zie dat iedereen met zart en rood speel voor totale chaos vind ik het wel leuk om er tegenin te gaan met wit of blauw
Gebruikersavatar
Lollol3r
Adept
Berichten: 200
Lid geworden op: zo dec 23, 2007 9:41 pm
Locatie: Beverwijk

Bericht door Lollol3r »

Allereerst: Welkom! :)

Zelf speel ik mono-blauw, maar ik ga ook nog een keer uitbreiden naar blauw/wit. Maar jij zegt dat ze in de buurt allemaal rood/zwart spelen, en je het leuk vind om wit of blauw (Of allebij?) te spelen. Licht eraan hoe je je tegenstander wilt inmaken, jij weet vast wel wat elke kleur voorsteld. ;) Bedenk eerst op welke manier je wilt vechten, en bedenkt dan ook welke kleur het best erbij past. ;)
magic - basic land = gayness

I want to call you out on your algebra. gayness + basic land is not equal to magic. If that holds true than magic - gayness = basic land, which logically implies that every member of the power 9 is in fact gay.
Gebruikersavatar
ipettra
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: di jan 01, 2008 1:26 pm
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door ipettra »

jah het ging mij eigenlijk een beetje om de core sets er zijn er zoveel bij gekomen
Gebruikersavatar
ipettra
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: di jan 01, 2008 1:26 pm
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door ipettra »

ik denk zelf dat het guildpact ga worden wit en zwart of blauw en groen
Gebruikersavatar
evilpoffertje
Adept
Berichten: 292
Lid geworden op: zo nov 12, 2006 4:24 pm
Locatie: hoogeveen

Bericht door evilpoffertje »

Ik heb het al vaak genoeg gezegd, maar ik vind Ravnica (dus ook guildpact) de beste set die er tot nu toe is.

Je zegt dat iedereen zwart/rood speelt, een tip als je voor blauw gaat: Counters werken er goed tegen.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

wat bedoel je met een starter deck? Starters is hoe vroeger tournament packs genoemd werden. Ook heb je pre-constructed decks, wat een soort voorgebouwd deck is. Ik vermoed dat je die bedoelt?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
ipettra
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: di jan 01, 2008 1:26 pm
Locatie: Zwijndrecht

Bericht door ipettra »

ohw jah zou wel kunnen kloppen stond op de de site gewoon starterdeck maar je zal vast gelijk hebben geen twijfel aan
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

als je blauw/wit wil dan is het misschien een idee om de azorius guild uit het ravnica block eens uit te proberen. De precon die er bij hoort is deze:

http://www.wizards.com/magic/displaythe ... =1&lang=en

Blauw wit is ook extra vertegenwoordigd in de boosters van de dissension set, dus als je er wat aanvulling bij zoekt dan kunnen die boosters ook handig zijn.

Je zou ook het deck uit mijn laatste artikel als basis kunnen pakken:
http://www.magicforums.nl/viewtopic.php?t=2542

Waarschijnlijk zal dit deck je niet veel meer dan 20 euro kosten als je het online zou bestellen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie