Sealed deck

Vroeger was alles beter!

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lollol3r
Adept
Berichten: 200
Lid geworden op: zo dec 23, 2007 9:41 pm
Locatie: Beverwijk

Sealed deck

Bericht door Lollol3r »

Hey, ik had me hier nu eens een sealed deck in elkaar gebouwd. Ik had met Magic Workstation een starter Lorwyn & 3 boosters Morningtide gekozen (Voor het aankomende pre-release ja! :)) en probeerde binnen 40 minuten een deck in elkaar te zetten. Ik redde het in iets minder als 35 minuten. Nu wou ik eens kijken wat jullie ervan vonden!

(Ik hoop dat jullie er een beetje wijs uit worden, de helft is namelijk Morningtide en die kennen jullie miss nog niet..)

http://img218.imageshack.us/img218/9536/sealedtj3.jpg

Tips over of ik de mana goed verdeelt heb etc. zijn welkom.
magic - basic land = gayness

I want to call you out on your algebra. gayness + basic land is not equal to magic. If that holds true than magic - gayness = basic land, which logically implies that every member of the power 9 is in fact gay.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

misschien is bij zo'n groot plaatje een link handiger?

Over het deck, echt geen flauw idee, weet de kaarten van morningtide echt niet goed genoeg uit mijn hoofd om dat te beoordelen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Lollol3r
Adept
Berichten: 200
Lid geworden op: zo dec 23, 2007 9:41 pm
Locatie: Beverwijk

Bericht door Lollol3r »

Dacht ik al, maar het meeste wat in het deck zit is Lorwyn, daar kan naar gekeken worden. :)
magic - basic land = gayness

I want to call you out on your algebra. gayness + basic land is not equal to magic. If that holds true than magic - gayness = basic land, which logically implies that every member of the power 9 is in fact gay.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik ben derde geworden op de pre-release die ik vandaag speelde. In ieder geval hoogste van de groep waarmee ik er was en ik denk ook hoogste van de mensen die ik er kon, maar, ik heb nog steeds geen flauw idee wat al die kaarten doen. Bij mij was het min of meer: bij twijfel, probeer mirror entity te vinden. Wat is die kaart goed als je ook wat (elf) tokenstjes kunt bakken.

Meer commentaar van mij als ik een box morningtide open heb gemaakt.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Lollol3r
Adept
Berichten: 200
Lid geworden op: zo dec 23, 2007 9:41 pm
Locatie: Beverwijk

Bericht door Lollol3r »

@pi, ja in een Engels verslag had ik ook al gelezen dat mirror entity een super kaart is voor deze pre-release. Ik ga btw naar de in-store pre-release volgend weekend.
magic - basic land = gayness

I want to call you out on your algebra. gayness + basic land is not equal to magic. If that holds true than magic - gayness = basic land, which logically implies that every member of the power 9 is in fact gay.
Plaats reactie