Vraagje ivm wither

Vroeger was alles beter!

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lollol3r
Adept
Berichten: 200
Lid geworden op: zo dec 23, 2007 9:41 pm
Locatie: Beverwijk

Vraagje ivm wither

Bericht door Lollol3r »

Stel: Ik speel een Fodder Launch op en creature van mijn tegenstander. Dit geeft hem -5/-5 until end of turn. Deze creature is maar 3/3 dus gaat dood. Aan mijn kant van de tafel licht Necroskitter, als een creature met een -1/-1 counter erop dood gaat komt hij terug onder mijn controle.

Het monster wat ik vermoorde met de Fodder Launch heeft 5 -1/-1 counters op hem liggen toch? Dus het creature wat ik vermoord heb komt onder mijn controle? Of niet?
magic - basic land = gayness

I want to call you out on your algebra. gayness + basic land is not equal to magic. If that holds true than magic - gayness = basic land, which logically implies that every member of the power 9 is in fact gay.
DeepFreez
Expert
Berichten: 60
Lid geworden op: vr aug 10, 2007 4:55 pm

Bericht door DeepFreez »

Volgens mij betekent "Gets -X/-X" dat het geen counters zijn (anders had dat er namelijk wel bij gestaan). Tevens zijn counters altijd permanent voor zover ik weet.
Gebruikersavatar
altx
Wizard
Berichten: 1225
Lid geworden op: do jun 05, 2008 9:21 pm

Re: Vraagje ivm wither

Bericht door altx »

Lollol3r schreef:(...)
Het monster wat ik vermoorde met de Fodder Launch heeft 5 -1/-1 counters op hem liggen toch? (...)
Hoezo? Waarom is het niet 1 -5/-5 counter?


Nee, serieus, het is wat DeepFreez al zegt. Anders had er gestaan "Put 5 -1/-1 counters on target creature."
Gebruikersavatar
Lollol3r
Adept
Berichten: 200
Lid geworden op: zo dec 23, 2007 9:41 pm
Locatie: Beverwijk

Bericht door Lollol3r »

Ok, jammer .. ;)
magic - basic land = gayness

I want to call you out on your algebra. gayness + basic land is not equal to magic. If that holds true than magic - gayness = basic land, which logically implies that every member of the power 9 is in fact gay.
Gebruikersavatar
Lollol3r
Adept
Berichten: 200
Lid geworden op: zo dec 23, 2007 9:41 pm
Locatie: Beverwijk

Bericht door Lollol3r »

Nog even een vraag, vind het onnodig een heel nieuwe topic te maken!

Ik heb deze kaart: Rite of Consumption. Kan ik dan ook een creature van de tegenstander saccen ?
magic - basic land = gayness

I want to call you out on your algebra. gayness + basic land is not equal to magic. If that holds true than magic - gayness = basic land, which logically implies that every member of the power 9 is in fact gay.
Gebruikersavatar
Zaphod
Advanced
Berichten: 43
Lid geworden op: za jul 05, 2008 9:48 am

Bericht door Zaphod »

Hoe kan je iets sacrificen dat niet van jou is? Nee dat kan niet.
So Long And Thanks For All The Fish!
http://www.youtube.com/watch?v=bG6b3V2MNxQ
Gebruikersavatar
Lollol3r
Adept
Berichten: 200
Lid geworden op: zo dec 23, 2007 9:41 pm
Locatie: Beverwijk

Bericht door Lollol3r »

Zaphod schreef:Hoe kan je iets sacrificen dat niet van jou is? Nee dat kan niet.
Dat dacht ik al .. Maar stond niet helemaal aangegeven op kaart. :P
Plaats reactie