Conflux - Totale lekkende flop?

Vroeger was alles beter!

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lollol3r
Adept
Berichten: 200
Lid geworden op: zo dec 23, 2007 9:41 pm
Locatie: Beverwijk

Conflux - Totale lekkende flop?

Bericht door Lollol3r »

Ja jongens, Conflux komt er alweer bijna aan met de afsluiting van 2008! Iedereen wilt graag meer weten over de set, en onlangs zijn er een paar plaatjes & artworks geshowed op de WotC site.

Maar, hoe goed zit het nou eigenlijk binnen Wizzards? Met deze nieuwe set lijkt alles totaal fout af te lopen. Zoals de meesten misschien al weten is afgelopen November, door een fout van een medewerker, de complete lijst met alle kaart namen van Conflux op het internet beland! Wel, een foutje kan gebeuren natuurlijk, maar het volgende slaat alles.

[ Link : Complete lijst met namen ]

Wat blijkt: Er zijn op de een of andere manier 29 Conflux boosters op de markt gekomen die tegen hoge prijs op Ebay weggaan! De set zou pas over anderhalve maand in de winkel moeten verschijnen, en de pre-release is pas over een maand!

[ Link: Ebay advertentie ]


Wat is jullie mening over dit onderwerp? Wat is er aan de hand binnen Wizzards of the Coast? En hoe denken jullie over Conflux?

Post ze!
magic - basic land = gayness

I want to call you out on your algebra. gayness + basic land is not equal to magic. If that holds true than magic - gayness = basic land, which logically implies that every member of the power 9 is in fact gay.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Hoi,

eigenlijk is er niets nieuws onder de zon. De split kaarten zijn eens gelekt doordat men een uncut sheet probeerde te verkopen. Dat er time shifted kaarten in time spiral zaten was bekend voordat de set er voor uit was door foto's van playtest kaarten. Hiervoor is Rancored_Elf van MTG Salvation toen aangeklaagd. ook zien er wel eens flink wat kaarten al te zien geweest binnen MTGO voordat die officieel gereleased werden, recentelijk bv met player rewards.

Over conflux heb ik nog niet echt een mening verder, je ebay link werkt niet en uit de namen kan ik weinig halen. Nicol Bolas als planeswalker klinkt wel leuk. De partial spoiler heeft nog maar weinig.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Lollol3r
Adept
Berichten: 200
Lid geworden op: zo dec 23, 2007 9:41 pm
Locatie: Beverwijk

Bericht door Lollol3r »

Excuses voor de dode link, is nu gerepareerd!

@pi, tuurlijk is het vaker voorgekomen, maar dit slaat toch alles? Dat er gewoon 26 conflux boosters te koop zijn terwijl de set pas over 2 maanden gereleased word? Vind ik wel heel appart. Ben benieuw op 31 december of we foto's zien van de kaarten. (Ik denk namelijk niet dat het een oplichter is, aangezien 100% positieve feedback en reacties ..)
magic - basic land = gayness

I want to call you out on your algebra. gayness + basic land is not equal to magic. If that holds true than magic - gayness = basic land, which logically implies that every member of the power 9 is in fact gay.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik denk dat hij waarschijnlijk aangeklaagd gaat worden en het met een sisser afloopt als hij de boosters ongeopend terug geeft. Het probleem is waar de andere 7 boosters zijn gebleven.

Ik vind dit eigenlijk minder erg dan een heel uncut sheet omdat je in dit aantal boosters niet alle kaarten verwacht te zien. En ook vind ik het uitlekken van playtest kaarten van de set na de volgende set met daarop een andere rarity een stukje erger.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Lollol3r
Adept
Berichten: 200
Lid geworden op: zo dec 23, 2007 9:41 pm
Locatie: Beverwijk

Bericht door Lollol3r »

Yup, dat is ook wel waar wat je zegt. Maar toch vind ik het maar raar..

Trouwens, nog een klein puntje: De aanbieder van de Conflux boosters is dezelfde persoon wie begin dit jaar al 2 Shards of Alara boosterboxen verkocht voordat de release was.
magic - basic land = gayness

I want to call you out on your algebra. gayness + basic land is not equal to magic. If that holds true than magic - gayness = basic land, which logically implies that every member of the power 9 is in fact gay.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

apart is dat, eens zien hoe lang ie dat volhoudt.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Lollol3r
Adept
Berichten: 200
Lid geworden op: zo dec 23, 2007 9:41 pm
Locatie: Beverwijk

Bericht door Lollol3r »

pi schreef:Oy,

apart is dat, eens zien hoe lang ie dat volhoudt.

mazzel

pi
Dat zei ik, heel appart! :P
magic - basic land = gayness

I want to call you out on your algebra. gayness + basic land is not equal to magic. If that holds true than magic - gayness = basic land, which logically implies that every member of the power 9 is in fact gay.
Plaats reactie