Zendikar

Vroeger was alles beter!

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Ik bedoelde dus ook bijv badlands en underground sea, ik geloof dat ik er zelfs nog een paar heb ergens, maar goed dat mag je alleen type 1/legacy/vintage spelen natuurlijk, het enige nuttige dat je denk ik kan fetchen in type 1.5/2 zijn denk ik gewoon normale landjes?xD en bijv blood crypt maar dat komt allemaal into play tapped over het algemeen (of je moet levens betalen etc.)
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
TranQuil
Advanced
Berichten: 28
Lid geworden op: ma sep 07, 2009 1:05 pm
Locatie: Rotterdam

Bericht door TranQuil »

De fetchlandjes zijn erg leuk in legacy vintage om je dubbel landjes te zoeken. Die tellen als beiden soorten voor de kleuren die er op staan.

Wat ik mij afvraag is of dat ook met de nieuwe 2 kleur landjes ook zo is? Telt een glacial fortress als een plain en island of geen van beiden? Denk het laatste, want het staat er niet expliciet er op vermeld en dat was met de oude dubbellandjes wel het geval.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Nou volgens mij mag je ze er dus wel voor gebruiken want als je bijv van die kaarten neemt me dubbele mana cost mogelijkheden hebben (of 3 rode mana of 3 witte bijv.) gelden ook als zowel witte als rode creature, als ik het goed heb tenminste
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Gebruikersavatar
altx
Wizard
Berichten: 1225
Lid geworden op: do jun 05, 2008 9:21 pm

Bericht door altx »

Glacial Fortress produceert weliswaar blauwe of witte mana, maar telt niet als Plains noch als Island.

Als je een Plains of een Island mag opzoeken, komt Glacial Fortress daar dus niet voor in aanmerking. Kijk maar bij Gatherer. Glacial Fortress is een landje zonder subtypes.

Hallowed Fountain komt dat wel. Dat is een landje met als subtypes Plains en Island.
Iron Maiden's gonna get you

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Ohjah zo zat dat, mijn fout sorry ^-^
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Plaats reactie