Zendikar

Vroeger was alles beter!

Moderator: Admins & Moderators

beddie
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: wo sep 23, 2009 5:18 pm

Bericht door beddie »

hmmm even iets totaal anders...
ik hoorde dat er een nieuwe dual deck uitkomt...
ik heb wat rnd gesurft maar niet echt iets gevonden iemand wat meer informatie?
en over welke kleuren zou het gaan als het bestaat
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Zwart en Groen!Kortom Liliana vs. Garruk! Je krijgt deze twee planeswalkers erbij met alternatieve art. Ik vind ze erg mooi,
maar de meningen daarover verschillen. Het is in ieder geval een
koopje als je nog op zoek bent naar een Garruk.

http://www.wizards.com/magic/magazine/A ... arcana/237
Luck never gives, it only lends
beddie
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: wo sep 23, 2009 5:18 pm

Bericht door beddie »

bedankt xD is dit dual deck eigenlijk een goed start deck want ik ga beginnen spele met de overheerlijke kaarten

hehe ik zou dan een groen/zwart deck maken maar ik vraag me af 2plain walkers in een deck mag dit?
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

Ja, je mag meerdere planeswalkers in 1 deck spelen.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Je mag alleen niet meerdere planeswalkers met dezelfde naam op tafel hebben. Dus niet twee Garruks tegelijkertijd.
Luck never gives, it only lends
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

mag best, is alleen een beetje dodelijk voor ze.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Marnix14
Expert
Berichten: 54
Lid geworden op: do mei 21, 2009 5:06 pm

Bericht door Marnix14 »

weet iemand trouwens waar ik het best/goedkoopst een zendikar fatpack kan kopen? :)
ik heb geen onderschrift!
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Bij de summoner kost hij 25 euro, alleen zijn de verzendkosten wel weer prijzig. Ik heb zelf een fatpack gereserveerd bij Manamaze. Daar kosten fatpacks 29 euro, maar die ik haal ik gewoon persoonlijk op, dus dan betaal ik geen verzendkosten en ben ik alsnog goedkoper uit.
Luck never gives, it only lends
TranQuil
Advanced
Berichten: 28
Lid geworden op: ma sep 07, 2009 1:05 pm
Locatie: Rotterdam

Bericht door TranQuil »

Als je in Rotterdam woont kan je Yendor eens proberen. Net 2 fatpacks gehaald voor 24,95 per stuk.

Moet ze nog uitpakken, dus weet nog niet wat er in zit. Nu hoor ik ook nog eens de roddels over de oude kaarten die er in zouden zijn. Ben nieuwsgierig, maar zit op werk. Lijkt mij niet goed voor mijn zakelijke uitstraling als ik hier ff boosters ga uitpakken ;)

Ben laatst ook op een sealed draft geweest en toen zijn er ruim 2 dozen geopend en heb niemand horen juichen ;) Denk dus dat het BS is. Al zou ik het niet erg vinden om een Black Lotus er uit te krijgen.
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

Het is geen BS. Het is alleen extreem zeldzaam. Ik geloof dat er nu uitgegaan wordt van 1 op de 1440 boosters.

Fatpack bevat geloof ik 1 doos, 1 dobbelsteen, 1 pak landjes, 8 boosters, een boekje met alle info over Zendikar en een hoofdstuk uit het boek.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

inderdaad schijnen ze vrij zeldzaam te zijn, 2 dozen is "maar" 72 boosters. Zelfs 2 cases (12 dozen: 432 boosters) geeft je nog een kleine kans op zo´n oude kaart openen. 1440 boosters is overigens 40 boosterboxen, ik heb geloof ik online ook regelmatig 1 op 20 dozen gezien, in beide gevallen nog steeds behoorlijk kleine kans.

Ik zou ze overigens zo op mijn werk open maken.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Ik heb ook een fatpack besteld. Ik hoop eigenlijk dat ik met de gesloten boosters uit de fatpack er zaterdag een release toernooi mee mag spelen. Dat scheelt weer poen.
Luck never gives, it only lends
TranQuil
Advanced
Berichten: 28
Lid geworden op: ma sep 07, 2009 1:05 pm
Locatie: Rotterdam

Bericht door TranQuil »

@Dragonheart: ik weet wel wat in een fatpack zit... bedoelde de kaarten er in.

@Pi: Pi ik werk in de financieel dienstverlening sector, dus keurige pakken en zo ;) Sommige collegae zouden het wel snappen, maar anderen weer niet. Heb ze wel uiteindelijk tijdens werktijd geopend :P Had op een gegeven moment heel de afdeling voor mij alleen eind van de middag :D

@Fatpack: Bedankt voor de leuke fetch landjes, dubbel landjes, paar foils, leuke rares/uncommons en 1 planeswalker(rode).

@Wilt-leaf: Oh en Wilt, denk niet dat je ze voor het toernooi mag gebruiken. Meestal moet je de boosters van de organisator kopen. De beste man/vrouw probeert natuurlijk ook bij te verdienen door het organiseren van de toernooi. Je kan het altijd proberen, maar ik betwijfel het dus. In ieder geval succes!
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Normaal mag het wel bij reguliere boosterdrafts, maar het mag idd helaas niet bij het komende toernooi.

@ Fatpack: bedankt voor alle bout kaarten die je in je had zitten. Het was echt 8 maal niks. Het enige wat een beetje leuk was, was Iona, Shield of Emeria omdat ik die weer aan casual spelers kan slijten. Helaas had ik haar ook al tijdens de pre-release, dus ik heb haar nu al weer twee keer. :( Voor de rest was echt bagger met 1€ rares. Ik ben zelden zo teleurgesteld geweest na het openen van 8 boosters.
Luck never gives, it only lends
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

@ Wilt-Leaf Liege: Dat is gewoon prut man maarja boosters blijven natuurlijk geluk hebben maar ja 8x ongeluk in een fat pack is gewoon echt naar voor je lol better luck next time :P
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
Plaats reactie