M11

Vroeger was alles beter!

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ra_ndy
Expert
Berichten: 63
Lid geworden op: vr jun 11, 2010 4:00 pm
Locatie: Lede

M11

Bericht door Ra_ndy »

Ik heb eens naar de spoilerlist gekeken en het lijkt me een leuke serie(m'n eerste "M-serie" ^^)
http://www.gatheringmagic.com/magic-201 ... page-0248/
Gebruikersavatar
Jibz
Wizard
Berichten: 1086
Lid geworden op: di mar 16, 2010 7:35 pm
Locatie: Leiden

Bericht door Jibz »

Kvin die kaarten die met planeswalkers te maken hebben leuk
By the time you finish reading this, you might realise that you have just wasted 2 to 5 seconds of your life.
Gebruikersavatar
Brent
Adept
Berichten: 215
Lid geworden op: di dec 08, 2009 8:24 pm
Locatie: Herzele

Bericht door Brent »

de art van diminish vind ik wel leuk.
now playing:
Jund

soon playing:
Vamps
Gebruikersavatar
Ra_ndy
Expert
Berichten: 63
Lid geworden op: vr jun 11, 2010 4:00 pm
Locatie: Lede

Bericht door Ra_ndy »

ik vind ook de nieuwe mind control nice :)
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Netnietniks
Advanced
Berichten: 48
Lid geworden op: di jun 01, 2010 7:46 pm
Locatie: Z-Limburg

Bericht door Netnietniks »

Ik vind de nieuwe birds of paradise echt heel mooi
Love is like a rhino, short-sighted and hasty; if it cannot find a way, it will make a way.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

da's gewoon de ravnica birds toch?

Shade is wel cool, maar ik ben toch meer liefhebber van de nieuwe kaarten. Ik vind eigenlijk alle titans wel wat hebben. Jammer dat de groene nu meteen al een chase mythic is. Hij is goed, maar zo goed? Ik bedoel, je hebt al 6 mana, wat ga je met die 8 doen wat je niet met die 6 kon? Voor casual snap ik het wel, zeker voor EDH, maar wel tournooi waardig deck zit nou te bedelen om een boost van 6 naar 8 mana? (En als het er al is, zijn er dan niet kaarten met een lagere mana cost die je ook van 6 naar 8 boosten?)

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Brent
Adept
Berichten: 215
Lid geworden op: di dec 08, 2009 8:24 pm
Locatie: Herzele

Bericht door Brent »

ik denk wel dat hij nog zal zakken. alle kaarten van m10 stan nu superduur, maar ze zullen allemaal nog zakken. 1 euro voor bepaalde commons en uncommons is wel vrij duur.
now playing:
Jund

soon playing:
Vamps
Netnietniks
Advanced
Berichten: 48
Lid geworden op: di jun 01, 2010 7:46 pm
Locatie: Z-Limburg

Bericht door Netnietniks »

Jo pi,
check deze site maar.
http://forums.mtgsalvation.com/showthread.php?t=231589

Greetz
Love is like a rhino, short-sighted and hasty; if it cannot find a way, it will make a way.
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

pi schreef:Oy,

da's gewoon de ravnica birds toch?

Shade is wel cool, maar ik ben toch meer liefhebber van de nieuwe kaarten. Ik vind eigenlijk alle titans wel wat hebben. Jammer dat de groene nu meteen al een chase mythic is. Hij is goed, maar zo goed? Ik bedoel, je hebt al 6 mana, wat ga je met die 8 doen wat je niet met die 6 kon? Voor casual snap ik het wel, zeker voor EDH, maar wel tournooi waardig deck zit nou te bedelen om een boost van 6 naar 8 mana? (En als het er al is, zijn er dan niet kaarten met een lagere mana cost die je ook van 6 naar 8 boosten?)

mazzel

pi
Het gaat niet alleen om de boost. Zoek 2 Valakut, zoek 2 manlanden... etc... Ik snap dat de nieuwe kaarten er interessant uitzien voor jou. De Shade is echter een goede herinnering uit mijn beginperiode en het ding is zeker constructed speelbaar.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik weet dat hij goed is. Heb een playsetje liggen. Geen commentaar op de shade of andere reprints, ik vind ze alleen niet interessant om te openen.

Ik begrijp ook dat 2 landjes zoeken meer doet dan alleen meer mana, maar ga je nou echt beurt 7 2 valakuts zoeken voor 6 damage van je mountain die je er na speelt? Ik zie wel dat de kaart een goed effect kan hebben, maar de pre-order prijs op SCG is maar $10 onder baneslayer en bijna 3x zoveel als Garruk. Dat voelt een tikkeltje krom voor een kaart met een vrij specifieke taak in een deck.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Plaats reactie