Mirrodin Besieged prerelease nieuws

Vroeger was alles beter!

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
wizardofoss
Adept
Berichten: 217
Lid geworden op: di feb 24, 2009 1:43 pm
Locatie: Oss

Mirrodin Besieged prerelease nieuws

Bericht door wizardofoss »

Ik kwam het volgende opmerkelijke nieuwtje tegen:

"
This is something that's happening only at the Mirrodin Besieged Prerelease Event. Players will receive three regular Scars of Mirrodin booster packs and their choice of three Mirran boosters or three Phyrexian boosters. This is something we’re doing especially for the Mirrodin Besieged prerelease; regular Mirrodin Besieged boosters will be, well, regular.

There will be two different prerelease promo cards provided for the prerelease. Everyone will identify as either Mirran or Phyrexian and should receive the corresponding card for that faction. Players who participate in multiple events are allowed to change factions between events
"

Heel apart! Klinkt leuk, maar ook lastig, want ik wil eigenlijk allebei die prerelease promo kaarten hebben, maar ik ga altijd maar naar 1 prerelease...

Wizards zal ook wel goed op moeten passen dat de geschatte waarde van de 2 promo kaarten ongeveer gelijk is anders gaan mensen daarop selecteren, met een scheve verhouding tussen de factions als gevolg.

Ook wel heel apart dat Wizards dus aparte producten nl de Mirran boosters & Phyrexian boosters maakt alleen voor de prerelease!
Gebruikersavatar
Elvish Preshley
Adept
Berichten: 239
Lid geworden op: wo jan 13, 2010 4:33 pm
Locatie: omg. Utrecht

Bericht door Elvish Preshley »

Ze zijn inderdaad behoorlijk bezig met die factions. Kwam de volgende foto ook tegen, (klikken voor groter plaatje).

Afbeelding

Speciale bandjes om je faction te tonen.
Waar het weg is, was een wil
Bekijk mijn Wants & Haves: hier
Gebruikersavatar
Lolloler
Adept
Berichten: 245
Lid geworden op: zo okt 03, 2010 11:31 am
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Lolloler »

Alleen maar om meer geld te verdienen en het publiek geintreseerd te houden. Mijn mening.
www.boosterz.nl - Weer losse boosters voor maar €2,50!
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

Lolloler schreef:Alleen maar om meer geld te verdienen en het publiek geintreseerd te houden. Mijn mening.
Laatste keer dat ik checkte was dit geen non-profit organisatie. Wat je presenteert als jouw mening is een feit.
Gebruikersavatar
Lolloler
Adept
Berichten: 245
Lid geworden op: zo okt 03, 2010 11:31 am
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Lolloler »

Haha, tja uiteindelijk is alles wat ze doen natuurlijk om het geld. Maar zeg nou zelf: Er zit geen enkele toevoegende functie aan voor het spel. Het is alleen maar voor de leuk.
www.boosterz.nl - Weer losse boosters voor maar €2,50!
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

Ze moeten het spel op de een of andere manier interessant houden. Als dit een manier is, heb ik er vrede mee. Ik heb namelijk liever dat ze geld aan ons verdienen en dus blijven bestaan dan dat ik noodgedwongen moet uitkijken naar een andere hobby.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Bericht door ixo »

Dragonheart schreef:Ze moeten het spel op de een of andere manier interessant houden. Als dit een manier is, heb ik er vrede mee. Ik heb namelijk liever dat ze geld aan ons verdienen en dus blijven bestaan dan dat ik noodgedwongen moet uitkijken naar een andere hobby.
Ben jij een pessimist ? je kan altijd Yu-Gi-Oh spelen :P
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Gebruikersavatar
DutchG0d
Wizard
Berichten: 565
Lid geworden op: zo jul 12, 2009 6:51 pm
Locatie: Groningen

Bericht door DutchG0d »

Elvish Preshley schreef:Ze zijn inderdaad behoorlijk bezig met die factions. Kwam de volgende foto ook tegen, (klikken voor groter plaatje).

Afbeelding

Speciale bandjes om je faction te tonen.
klinkt wel als een vet idee :D
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Copy and paste bunny into your
(")_(") signature to help him gain world domination.


http://manabase.com/autocard.php Card tagging
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Bericht door ixo »

ben wel erg beniewd. denk dat ik maar geld apart ga zetten :P
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Gebruikersavatar
Lolloler
Adept
Berichten: 245
Lid geworden op: zo okt 03, 2010 11:31 am
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Lolloler »

ixo schreef:ben wel erg beniewd. denk dat ik maar geld apart ga zetten :P
Nu al? Duurt nog 4 maanden hoor, haha.
www.boosterz.nl - Weer losse boosters voor maar €2,50!
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Bericht door ixo »

dan ben ik tenminste op tijd ;)
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Replicator
Expert
Berichten: 76
Lid geworden op: do dec 02, 2010 2:07 pm
Locatie: Uithoorn
Contacteer:

Bericht door Replicator »

word wel een moeilijke keus, beide soorten hebben leuke kaarten en mechanismen
kijk eens op www.tradeofwill.nl
hier kan je heel handig je have/want list bijhouden en automatisch op alfabet en kleur laten sorteren!
Ook is er een een toernooi agenda waarop je je eigen toernooien kan toevoegen en regelen wij de inschrijvingen voor je!
Gebruikersavatar
Master of Chaos
Master
Berichten: 160
Lid geworden op: zo jun 13, 2010 3:53 pm
Locatie: Hengelo(ov)

Bericht door Master of Chaos »

http://manashift.com/index.php/2011/01/ ... l-spoiler/
Hier de spoiler met ook de pre-release kaarten; de Hero of the Bladehold en Glissa the Traitor.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden (en dan vooral de pre-release kaarten + abilities/keywords) :D
Gebruikersavatar
Lolloler
Adept
Berichten: 245
Lid geworden op: zo okt 03, 2010 11:31 am
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Lolloler »

Op de site van Wizards staat nu ook al de officiele spoiler + een volledige pagina met alle nieuwe mechanics in de set! Bovendien was op MTGSalvation al ruimere tijd deze kaarten bekend.

KLIK

Zelf ben ik niet zo heel enthausiast over de nieuwe mechanics. Ik vind Battle cry een soort Exalted, en poisond ability wil ik eerst nog eens zien wat voor kaarten ze hiervoor hebben. Living weapon vind ik wel vet bedacht, alleen hiervoor geld ook dat ik eerst andere kaarten wil zien! :P
www.boosterz.nl - Weer losse boosters voor maar €2,50!
Gebruikersavatar
George
Master
Berichten: 163
Lid geworden op: za nov 06, 2010 9:30 am
Contacteer:

Bericht door George »

Wat zijn prereleased events eigenlijk, waar moet ik aanwezig zijn om die kaarten in handen te krijgen?
Plaats reactie