Mirrodin Besieged prerelease nieuws

Vroeger was alles beter!

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
wizardofoss
Adept
Berichten: 217
Lid geworden op: di feb 24, 2009 1:43 pm
Locatie: Oss

Re: Mirrodin Besieged prerelease nieuws

Bericht door wizardofoss »

Mijn fatpack en boosterbox zijn gisteren gearriveerd. Nog niet alles opengetrokken, maar de oogst is tot nu niet slecht. Uit 32 boosters kwamen 1 Tezzeret, 1 Blightsteel Collossus en die groene 8mana mythic sorcery. Verder van de echt goede rares 1x het infect landje en 1x de groene Zenith. Dan een stuk op 10 redelijk tot goede rares zoals de zwarte Zenith, de witte Crusader enz. De rest matige tot regelrecht craprares. Erg irritant: verschillende craprares 2 of 3x.

Dus eigenlijk best goed, als zou je gemiddeld 4 mythics uit 32 moeten halen ipv 3. Maar voor mij zelf zwaar balen: mijn oudste zoon heeft 5 boosters uit de boosterbox "gekocht", en laat hij nou de Tezzeret en de 2toprares trekken... de rotzooi is voor mij :(
Gebruikersavatar
JaapBroeders
Expert
Berichten: 67
Lid geworden op: za mar 21, 2009 3:26 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Mirrodin Besieged prerelease nieuws

Bericht door JaapBroeders »

Hmm, ik ben benieuwd wanneer ik mijn bestelling krijg ;-)

edit: whoehoe! zojuist binnengekregen!
-------- hier afknippen ----------
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mirrodin Besieged prerelease nieuws

Bericht door pi »

Ik hoop mijne morgen op te gaan pikken bij Sirvandal.

Ik wil van 50+ van de 85 uncommons, rares en mythics playsets en een paar ook nog 1x, dus heb uiteindelijk maar besloten dat 2 boxen wel de moeite waard zou zijn.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
wizardofoss
Adept
Berichten: 217
Lid geworden op: di feb 24, 2009 1:43 pm
Locatie: Oss

Re: Mirrodin Besieged prerelease nieuws

Bericht door wizardofoss »

JaapBroeders schreef:Hmm, ik ben benieuwd wanneer ik mijn bestelling krijg ;-)

edit: whoehoe! zojuist binnengekregen!
en... al opengetrokken?
Gebruikersavatar
JaapBroeders
Expert
Berichten: 67
Lid geworden op: za mar 21, 2009 3:26 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Mirrodin Besieged prerelease nieuws

Bericht door JaapBroeders »

Neen, ik zit op mijn werk... vanavond verslag ;-)
-------- hier afknippen ----------
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Mirrodin Besieged prerelease nieuws

Bericht door The Quizmaster »

Volgens mij hebben ze een nieuwe Radom Generator bij Wizards..

Heb net mijn fatpack open getrokken, en van de 9 rares, 2 dubbele (White Sun's Zenith en Psychosis Crawler allebei 2x).. Volgens mij kwam dat in het verleden niet echt vaak voor, dat je überhaupt dubbele rares uit een fatpack haalde..
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Gebruikersavatar
JaapBroeders
Expert
Berichten: 67
Lid geworden op: za mar 21, 2009 3:26 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Mirrodin Besieged prerelease nieuws

Bericht door JaapBroeders »

Uit m'n fatpack kwam een 2e Phyrexian Hydra, een Creeping Corrosion, Darksteel Plate, foil! Myr Turbine, en een *roffel* Consecrated Sphinx

Dat is niet slecht denk ik.
Nu m'n boosterbox nog een keer openmaken ;-)
-------- hier afknippen ----------
Gebruikersavatar
wizardofoss
Adept
Berichten: 217
Lid geworden op: di feb 24, 2009 1:43 pm
Locatie: Oss

Re: Mirrodin Besieged prerelease nieuws

Bericht door wizardofoss »

Inmiddels de laatste 12 boosters ook opengetrokken. Mijn zoon Lars en ik hebben er sealed deck mee gespeeld, hoewel je dat normaal gesproken met alleen MBS niet doet. Was toch leuk. Ik had goede groene en zwarte infect beestjes waaronder de groene Hydra. Verder in zwart de nieuwe terror + de proliferate kill + jawel een foil Black Zun's Zenith! Ook nog de groene shatterstorm. Verder in wit de mythic battlecry knight maar verder niet veel, blauw niet veel soeps. Rood wel goed, 2x de anti-infect burner + de dubbele artifact sloopkaart en goede creatures.

Zwart stond dus meteen vast, maar met rood of met groen? Moeilijk. Uiteindelijk hebben we een heel lange match gespeeld - best of 9. Eerste 4 potjes zwart/rood gespeeld met als resultaat 2-2. Daarna geswitched naar het infect deck. Lars switchte ook, van rood-blauw mirran naar rood-wit mirran. Hij dacht me in het laatste potje tuk te hebben met de double strike prot groen/zwart knight, maar een heftige Black Zun's Zenith roeide alles uit. Waarna ik 'm op 10 poison kreeg en 5-4 won.

Even nog de rares. Mijn pool: Black Zun's Zenith (foil), Spine of Ish Sah (zouden jullie die spelen in limited? ik vind 'm te duur), Phyrexian Hydra, Mirrorworks, Hero of Bladefold, Creeping Corrosion, Phyrexian Revoker.
Lars zijn pool: Slagstorm en Hellkite Igniter(erg sterk in sealed), Myr Turbine, Mirran Crusader, Distant Memories en nog iets.

Nog wat stats: nu 1 mythic op 12 boosters, in totaal incl prerelease uit 62 boosters 5 mythics. Te weinig, maar wel Tezzeret en Blighty. Dubbel: 1 craprare 4x :(, en een andere rare 3x. In het fatpack zaten ook dubbele rares.
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mirrodin Besieged prerelease nieuws

Bericht door Dragonheart »

Het valt me op dat je in MBS-only eigenlijk maar 2 mogelijkheden hebt: BG Infect, RW Metalcraft. Waarbij de eerste best wel veel beter is dan de laatste.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
JaapBroeders
Expert
Berichten: 67
Lid geworden op: za mar 21, 2009 3:26 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Mirrodin Besieged prerelease nieuws

Bericht door JaapBroeders »

Dragonheart schreef:Het valt me op dat je in MBS-only eigenlijk maar 2 mogelijkheden hebt: BG Infect, RW Metalcraft. Waarbij de eerste best wel veel beter is dan de laatste.
Met je eerste statement ben ik het eens, maar tijdens de prereleases waar ik ben geweest was RW wel de winnaar tegenover BG-infect
(maar dat was meer RW battle-cry dan metalcraft hoor)
-------- hier afknippen ----------
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mirrodin Besieged prerelease nieuws

Bericht door pi »

Eerste box open gemaakt. 4 mythics, tezz, en foil sword belangrijkste. 8 poison counters.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Maccius
Adept
Berichten: 229
Lid geworden op: wo dec 16, 2009 1:13 pm

Re: Mirrodin Besieged prerelease nieuws

Bericht door Maccius »

Denk dat ik supperveel geluk had. Had een fatpack (9 boosters) heb er 3 mythics uit gehaald
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Mirrodin Besieged prerelease nieuws

Bericht door Dragonheart »

JaapBroeders schreef:
Dragonheart schreef:Het valt me op dat je in MBS-only eigenlijk maar 2 mogelijkheden hebt: BG Infect, RW Metalcraft. Waarbij de eerste best wel veel beter is dan de laatste.
Met je eerste statement ben ik het eens, maar tijdens de prereleases waar ik ben geweest was RW wel de winnaar tegenover BG-infect
(maar dat was meer RW battle-cry dan metalcraft hoor)
Tijdens de prerelease werd ook met Scars of Mirrodin gespeeld. In die set is infect nog niet echt dominant. Ik denk dat het deck dat die prerelease gewonnen heeft, hierbij de nodige hulp heeft gehad van Scars kaarten.

Indien je alleen naar Mirrodin Besieged kijkt dan is infect in mijn ogen duidelijk beter.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Mirrodin Besieged prerelease nieuws

Bericht door pi »

2e doos: 6 mythics, nog een tezz, 2 colossus en ook nog een foil witte zenith. Weer 8 poison counters. Op beide dozen bij elkaar 4 non-foil witte zeniths verzameld en ook 4 war zones en vrij veel crap.

Wel helaas een aantal kaarten die ik graag wilde helemaal niet geopend, zoals Glissa, the Traitor en Consecrated Sphinx.

De verhouding is normaal 1:8, dus ja, 1:3 is best een beetje geluk.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Lolloler
Adept
Berichten: 245
Lid geworden op: zo okt 03, 2010 11:31 am
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Mirrodin Besieged prerelease nieuws

Bericht door Lolloler »

Haha, ik lag me net helemaal dood! Ivm een nieuwe verkoopsysteem op mijn webwinkel had ik 2 boosters over, 1 MBS en 1 M11. Dus deze heb ik even aan mezelf verkocht, en 3x raden wat erin zat..

1x Inkmoth Nexus
1x Grave Titan
www.boosterz.nl - Weer losse boosters voor maar €2,50!
Plaats reactie