MBS products

Vroeger was alles beter!

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Lolloler
Adept
Berichten: 245
Lid geworden op: zo okt 03, 2010 11:31 am
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

MBS products

Bericht door Lolloler »

Hee allemaal,

Vond het wel waard om een topic over te maken, misschien dat er mensen geintreseerd zijn! :D Bovendien wat info over de Fatpacks: Deze zullen voortaan 9 boosters, 80 land kaarten en 2 60-card deck boxes bevatten. De MSRP gaat wel omhoog naar $29,99.

Afbeelding
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Cheers.
www.boosterz.nl - Weer losse boosters voor maar €2,50!
Gebruikersavatar
wizardofoss
Adept
Berichten: 217
Lid geworden op: di feb 24, 2009 1:43 pm
Locatie: Oss

Bericht door wizardofoss »

Ik had er op MTGSalvation al over gelezen. Een extra booster is natuurlijk op zich niet verkeerd, maar als het fatpack daarmee een stuk duurder wordt (meer dan de prijs van een booster) ben ik er toch niet blij mee. Extra land heb ik niets aan. Die doosjes hebben voor mij alleen (beperkt) nut als er een gesleeved deck in kan.
Ik heb mijn twijfels van de MSRP prijs van 30 dollar (afgerond) die je noemt. Is het dat niet nu al? Op MTGSalvation kom ik bedragen voor de nieuwe fatpacks van 35 en zelfs 40 dollar tegen.

Als het er op neer komt dat de fatpacks 5 euro duurder worden dan vind ik het sowieso een slechte deal. Het zou wat anders liggen als er weer echte boekjes in zaten ipv die preview dingen, en van die dividers vind ik ook nog wel aardig. Alles beter dan extra land.
Gebruikersavatar
Lolloler
Adept
Berichten: 245
Lid geworden op: zo okt 03, 2010 11:31 am
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Lolloler »

Ik meende dat dat het was, kan even fout zitten hoor. De aanbevolen prijs in € word inderdaad 5 duurder.

Ook ben ik het eens met die twee kartonnen deck-boxes, maar het doel van de verandering is dat Fatpacks voor nieuwe spelers bedoeld zijn. Het idee is: Geef ze land, geef ze kaarten, laat ze spelen. Vandaar een extra booster en het verdubellen van het aantal land. De deck boxes zijn waarschijnlijk ook 'voor nieuwe spelers'.

Het weglaten van de novels vind ik niet heel erg. Vind ze wel leuk om te lezen maar hoeven er niet perse in van mij.
www.boosterz.nl - Weer losse boosters voor maar €2,50!
Gebruikersavatar
Fewtger
Adept
Berichten: 427
Lid geworden op: za okt 24, 2009 8:23 pm
Locatie: Gent

Bericht door Fewtger »

wat wordt blauw-rood tegenwoordig vaak als intropack gebruikt.
Gebruikersavatar
Lolloler
Adept
Berichten: 245
Lid geworden op: zo okt 03, 2010 11:31 am
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Lolloler »

Check nu ook alle nieuwe mechanics! Ik vind het er allemaal wel vet uitzien tot nu toe, en er zijn al 4 witte knights bekendgemaakt in de spoilers..

Mechanics
De 16 bekende kaarten
www.boosterz.nl - Weer losse boosters voor maar €2,50!
Plaats reactie