Mirrodin Besieged spoiled cards

Vroeger was alles beter!

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
BSRuben
Adept
Berichten: 278
Lid geworden op: vr jan 21, 2011 10:25 am
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Bericht door BSRuben »

Green Sun's Zenith doet me denken aan Fauna Shaman. Alleen heb je daar dezelfde maar kleur onafhankelijke ability op een 2/2 maar heb je wel een discard.

Denk dat deze kaart wel erg goed kan zijn in mono-green decks, inderdaad met name elf decks :)
Gebruikersavatar
wizardofoss
Adept
Berichten: 217
Lid geworden op: di feb 24, 2009 1:43 pm
Locatie: Oss

Bericht door wizardofoss »

Ja zoals ik al aangaf vind ik 'm sterk. Misschien is 4x in je deck wel een beetje veel van het goede. Hiuj maakt toch alles 1 duurder.

Het lijkt inmiddels waarschijnlijk dat de laatste 10 kaart slots (146-155) basic lands zijn. Wat een afknapper... Ik hoopte op enemy color dual landjes.
Ik moet zeggen dat de set me tot nu toe niet meevalt. Ben niet wat je noemt enthousiast. En dat terwijl ik voor het eerst een fatpack en een boosterbox besteld heb :? .
Gebruikersavatar
BSRuben
Adept
Berichten: 278
Lid geworden op: vr jan 21, 2011 10:25 am
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Bericht door BSRuben »

Er zit inderdaad op dit moment nog niet zo heel veel leuks bij :P Misschien een losse Thrun en 2x Green Sun's Senith. En ik denk dat ik misschien Acidic Slime verwissel voor Viridian Corrupter
Gebruikersavatar
wizardofoss
Adept
Berichten: 217
Lid geworden op: di feb 24, 2009 1:43 pm
Locatie: Oss

Bericht door wizardofoss »

Zojuist zijn de 10 basic lands aan de spoiler op mtgsalvation toegevoegd. Zal wel ergens goed voor zijn, maar ik zie het niet. Full art landjes zou nog leuk zijn maar dat zal wel niet. Bah.
Gebruikersavatar
The Quizmaster
Wizard
Berichten: 1132
Lid geworden op: do mar 28, 2002 7:35 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door The Quizmaster »

wizardofoss schreef:
Het lijkt inmiddels waarschijnlijk dat de laatste 10 kaart slots (146-155) basic lands zijn. Wat een afknapper... Ik hoopte op enemy color dual landjes.
Waarom zouden er basic lands in een kleine set komen? Is volgens mij nog nooit eerder gebeurd en ik zie zo snel ook geen reden waarom ze dat zouden doen... Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
Gebruikersavatar
wizardofoss
Adept
Berichten: 217
Lid geworden op: di feb 24, 2009 1:43 pm
Locatie: Oss

Bericht door wizardofoss »

Het slaat inderdaad nergens op. Maar tenzij ze enorm abuis zijn bij mtgsalvation, is het toch echt zo. Twee basic lands van iedere soort. Blijkbaar nieuwe policy voor kleine sets van nu af aan.
Gebruikersavatar
Lolloler
Adept
Berichten: 245
Lid geworden op: zo okt 03, 2010 11:31 am
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Bericht door Lolloler »

Het is inderdaad waar dat de 10 extra slots basic lands zijn. Op voorhand vond ik het inderdaad al raar dat een kleine set 10 extra slots heeft, aangezien ze vanaf Alara een vast schema volgen. Ik dacht dat het opvullen van de 10 slots met basics te maken had met art voor de nieuwe set/verhaallijn ofzo. (Waarom? Al sla je me dood)

EDIT: Mijn theorie is trouwens faction-aligned basic lands. Denk maar na, 2 landjes per kleur en 2 factions. Eventueel misschien alleen verkrijgbaar in de faction-packs die op pre-release worden uitgegeven.
www.boosterz.nl - Weer losse boosters voor maar €2,50!
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

Zo. Heb maar vast 3 Thrun besteld. Ik denk dat die kaart nutsy is.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
wizardofoss
Adept
Berichten: 217
Lid geworden op: di feb 24, 2009 1:43 pm
Locatie: Oss

Bericht door wizardofoss »

Dragonheart schreef:Zo. Heb maar vast 3 Thrun besteld. Ik denk dat die kaart nutsy is.
Wow, da's 60 euri spent. Of kun je er goedkoper aankomen? Ik vind 'm ook wel heel goed hoor, maar die bedragen geef ik sowieso niet uit aan single cards.

Er is nu net een nieuwe spider gespoiled, Blightwidow. Giant spider maar dan met infect. Die wil ik wel bij de prerelease! Perfect antwoord op vliegers.
Gebruikersavatar
JaapBroeders
Expert
Berichten: 67
Lid geworden op: za mar 21, 2009 3:26 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door JaapBroeders »

Er zitten leuke kaartjes tussen, maar een hoop zijn niet zo lang houdbaar denk ik.

Al dat Artifact gedoe is veels te duur (in mana) om het langer dan dit blok vol te houden.

Maar goed, een Hero of the Bladehold wil ik wel een paar keer hebben :wink:
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Sommige kaarten van scars doen het best goed in de eternal formaten waar er genoeg acceleratie is om die casting cost een beetje te kunnen negeren. Natuurlijk zullen de meeste kaarten niet tournooi waardig zijn, maar dat heb je altijd. Ik denk dat een paar van deze kaarten nog lang gespeeld zullen worden, op zijn minst in casual decks.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
JaapBroeders
Expert
Berichten: 67
Lid geworden op: za mar 21, 2009 3:26 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door JaapBroeders »

Aan welke kaarten zit je dan te denk Pi?
-------- hier afknippen ----------
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

De sword sowieso, shimmer myr, phyrexian revoker en colossus ook wel voor op tournooien. Voor casual naast de eerder genoemde ook de spine, assembly, forge en welder zeker weten en anderen in meer specifieke decks ook wel. En dat is alleen kijkend naar de artifacts die nu bekend zijn, beide gouden kaarten en non-basics zie ik ook wel lang gespeeld worden en in de kleuren zit ook aardig wat leuks.

Het zijn artifacts, ze zijn relatief makkelijk te casten, natuurlijk worden ze nog lang gespeeld.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
JaapBroeders
Expert
Berichten: 67
Lid geworden op: za mar 21, 2009 3:26 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Bericht door JaapBroeders »

Mja, die Spine of Ish Sah vind ik een lastige om te waarderen.
Hij is vet omdat je elke soort permanent kan kiezen, maar duur (7 mana t.o.v. bijvoorbeeld Vindicate)
Volgens mij werkt hij alleen lekker als je hem dus kan saccen/destroyen en dan weer 7 betalen om te hercasten (toch?)


In welk soort deck zou hij dan goed passen? Control? Blue?
(hehe, de combi met Master Transmuter is wel leuk)
-------- hier afknippen ----------
Gebruikersavatar
altx
Wizard
Berichten: 1225
Lid geworden op: do jun 05, 2008 9:21 pm

Bericht door altx »

Iron Maiden's gonna get you

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!
Plaats reactie