M13 op komst

Vroeger was alles beter!

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Valentijn
Expert
Berichten: 56
Lid geworden op: za mei 28, 2011 3:28 am

M13 op komst

Bericht door Valentijn »

Er zijn inmiddels weer veel M13 kaarten bekend (zie de Visual spoiler of de Spoiler) en er komen dagelijks weer kaarten bij. Wat vinden jullie van de set tot zover? Ik ben erg enthousiast over de Legendary Creature cycle (Odric etc.) en Sublime Angel.
Gebruikersavatar
Demonics
Adept
Berichten: 285
Lid geworden op: vr apr 05, 2002 5:44 pm

Re: M13 op komst

Bericht door Demonics »

Sinds M10 zijn de core sets wel een stuk beter geworden dan daarvoor vind ik, met name M12.
"From the time of howling..from when the Earth was still new, arose a powerful barbaric immortal...the DEATHDEALER...He is the son of Satan, the Lord of Death..."

http://forum.naaitsabes.com/viewtopic.php?p=207#207
Erquilon
Expert
Berichten: 50
Lid geworden op: di jul 03, 2012 10:17 am

Re: M13 op komst

Bericht door Erquilon »

Nog een paar dagen tot de release. Gaan jullie ook kopen? Ik zit erover te denken de Deckbuilder's Toolkit 2013 te gaan kopen, maar misschien is het interessanter om een ander product van de nieuwe set te kopen? Wat denken jullie dat het meest interessant is om te kopen?
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: M13 op komst

Bericht door Dragonheart »

Zo min mogelijk. De set is een financieel fiasco.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Erquilon
Expert
Berichten: 50
Lid geworden op: di jul 03, 2012 10:17 am

Re: M13 op komst

Bericht door Erquilon »

Dragonheart schreef:Zo min mogelijk. De set is een financieel fiasco.
Kan je dat misschien verder toelichten? Wat is er zo slecht aan? :?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: M13 op komst

Bericht door pi »

Core sets zijn sowieso niet zo interessant voor spelers die al langer mee doen omdat er zoveel reprints in zitten. Daarnaast zitten er niet zo heel veel goede kaarten in.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Erquilon
Expert
Berichten: 50
Lid geworden op: di jul 03, 2012 10:17 am

Re: M13 op komst

Bericht door Erquilon »

pi schreef:Core sets zijn sowieso niet zo interessant voor spelers die al langer mee doen omdat er zoveel reprints in zitten. Daarnaast zitten er niet zo heel veel goede kaarten in.
Jammer. Dan ga ik mijn geld wel gebruiken voor een product(en) van een andere set :)
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: M13 op komst

Bericht door pi »

Voor een beginner is de core set meestal wel een goed idee, het is alleen voor een ervaren speler met grote collectie teleurstellend als hij steeds kaarten opent die hij al heeft. Als dat niet zo was zou de set in mijn ogen wel goed genoeg zijn om van te kopen. Nu koop ik misschien een keer een paar boosters, of misschien haal ik ergens een playset van de (un)commons als ik een redelijke prijs kan vinden.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Erquilon
Expert
Berichten: 50
Lid geworden op: di jul 03, 2012 10:17 am

Re: M13 op komst

Bericht door Erquilon »

pi schreef:Voor een beginner is de core set meestal wel een goed idee, het is alleen voor een ervaren speler met grote collectie teleurstellend als hij steeds kaarten opent die hij al heeft. Als dat niet zo was zou de set in mijn ogen wel goed genoeg zijn om van te kopen. Nu koop ik misschien een keer een paar boosters, of misschien haal ik ergens een playset van de (un)commons als ik een redelijke prijs kan vinden.
Oke, dan ga ik denk ik gewoon voor de Deck Builders Toolkit van 2013 :p
Gebruikersavatar
Donnie Darko
Wizard
Berichten: 615
Lid geworden op: zo okt 04, 2009 6:57 pm
Locatie: Driebergen

Re: M13 op komst

Bericht door Donnie Darko »

Ik heb samen met een vriend een boosterbox gepreordered voor 83 euro, omdat we de laatste tijd veel aan het boosterdraften zijn, en dan gaat het ons niet zo zeer om de kwaliteit, en zijn collectie is nog niet zo groot dat hij veel dubbele kaarten zal aantreffen. De meeste commons van mijn boosters geef ik dan ook aan hem.
Work is the curse of the drinking class
Erquilon
Expert
Berichten: 50
Lid geworden op: di jul 03, 2012 10:17 am

Re: M13 op komst

Bericht door Erquilon »

Een Deckbuilder's Toolkit 2013 bevat toch alleen kaarten van de 2013 set?
Plaats reactie