Reacties op Onslaught spoiler

Vroeger was alles beter!

Moderator: Admins & Moderators

Gebruikersavatar
Alcapalis
Expert
Berichten: 93
Lid geworden op: di sep 03, 2002 8:07 pm

Reacties op Onslaught spoiler

Bericht door Alcapalis »

Omdat de spoiler erg lang is en het irritant is als je telkens moet scrollen (vind ik) leek het me handig om ff een nieuw topicje te openen voor dit geweldige nieuws!
Ik kan echt niet wachten tot ik de eerste boorstertjes in mijn handen heb. Zo te zien (ik heb de spoiler nog niet helemaal gelezen) wordt het spel weer flink beter door deze serie :) (D'oh)
Ik ben benieuwd hoe de andere kleuren zijn.

greetinx

Alcapalis
Gebruikersavatar
lord of the squirrel
Administrator
Berichten: 613
Lid geworden op: di mar 12, 2002 5:41 pm
Locatie: rijswijk

spoiler

Bericht door lord of the squirrel »

zet het topic dan wel hier neer en niet bij algemeen
In the Krosan Forest, you've got to keep an eye out for the squirrels.
Gebruikersavatar
Soulreaver
Advanced
Berichten: 48
Lid geworden op: wo aug 07, 2002 12:32 am
Locatie: Groningen

Bericht door Soulreaver »

Ik denk dat onslaught leuk is.. maar niet zo in limited... wie als eerste zijn grote 'Ik maak je hardstikke dood' beest trekt die wint..
Lastig lijkt me wel..

Greetz
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

ik denk dat er veel overrun/nieuwe kamahl/elven decks gaat krijgen en zoals soulreaver al zei, "wie het eerst een sterk(ikmaakjehardstikkedood) creature pakt, wint"
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Ik vind dat de series steeds nepper worden en de kaarten steeds belachelijker worden. Het basis principe van magic wordt gewoon vergeten en dat vind ik jammer.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
Alcapalis
Expert
Berichten: 93
Lid geworden op: di sep 03, 2002 8:07 pm

Bericht door Alcapalis »

Wat is het basis principe van magic dan?
oke, decks die gebaseerd zijn op een sterk(ikmaakjehardstikkedood) creature zijn gewoon nep, en werken meestal niet, heel simpel, omdat er counter decks, burn decks, enz... zijn ,maar je hebt ook mensen die dat leuk vinden.
Verder wordt magic nu weer wat uitgebreid (bijv. morph) wat weer meer afwisseling geeft.

Het enige waar ik me nu zorgen over maak zijn de roddels (ik weet dus niet of ze waar zijn) dat de serie na onslaught of de serie daarna een creature-only set zou worden. Dat zou inderdaad erg jammer zijn.
Maar ach het zal allemaal uiteindelijk wel meevallen, mij leek torment eerst een super slechte serie en uiteindelijk bleek het een matige serie.. dus het kan meevallen :D

daggie
Menno
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

Trade Secrets 1UU
Sorcery R
Target opponent draws two cards, then you draw up to four cards. That opponent may repeat this process as many times as he or she chooses.
Ron Spears 118/350

hmm, dat wordt wel vaak decks tellen!!! Ik vraag me af of deze kaart echt gaat werken: jouw deck moet meer dan 2x zo groot zijn dan die van je opponent. Wel een vermakelijk kaartje.

Ik vind wat ik tot nu toe heb gezien van onslaught best wel cool eigenlijk, natuurlijk zitten er kaarten tussen die verschrikkelijk slecht zijn, een aantal wat betere en ook wat goeie, maar over het algemeen vind ik het wel een leuke set. Ik vind alleen dat morph wel een heel vage ability!

mazzel

pi

p.s. MIST OF STAGNATION!!! ->

Read the Runes XU
Instant R
Draw X cards. For each card drawn this way, discard a card from your hand unless you sacrifice a permanent.
“The world is a puzzle, and the mind is its key.â€
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
lord of the squirrel
Administrator
Berichten: 613
Lid geworden op: di mar 12, 2002 5:41 pm
Locatie: rijswijk

elven en goblins

Bericht door lord of the squirrel »

er gaan veel zombie, goblin en elf decks komen want er zitten een paar veel te goede creatures tussen

sander

ps al die ? zijn meestal dit: '
In the Krosan Forest, you've got to keep an eye out for the squirrels.
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

ik denk niet dat dat vage morph gaat werken
als iemand zo een deck gaat maken gaat het voornamelijk om gokken (welke je door zal laten, welke je blockt) en dat vind ik net iets als "filp a coin" (NIET LEUK :x )

mzzlz Xanatos
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Ja dat bedoel ik dus Onslaught is een nep serie met nep abilties. WotC zijn gewoon de basis principes vergeten van magic. Tot aan Apocalypse was alles nog normaal maar sinds Odyssey zijn ze aan het kloten.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

zijn ze daar al niet vanaf arabian nights mee bezig? (of wat dat betreft, zijn ze eigenlijk misschien nooit goed begonnen? aangezien morph toch wel duidelijk van illusionary mask is afgeleid).

Is niet het leuke van Magic dat er steeds nieuwe abilities komen en dat je je daar steeds aan aan moet passen?

Het enige probleem dat ik zie met Morph is dat het niet te controleren is of het creature dat gemorphed is gespeeld wel echt een morph creature is (en niet bv een willekeurig extra landje).

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
lord of the squirrel
Administrator
Berichten: 613
Lid geworden op: di mar 12, 2002 5:41 pm
Locatie: rijswijk

plaatjes

Bericht door lord of the squirrel »

http://svenskamagic.com/poppis/onslaught/bilder.php
hier staan wat plaatjes van kaarten

sander
In the Krosan Forest, you've got to keep an eye out for the squirrels.
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Nieuwe abitlities zijn wel leuk maar ze worden gewoon steeds nepper en steeds minder leuk.


GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
Soulreaver
Advanced
Berichten: 48
Lid geworden op: wo aug 07, 2002 12:32 am
Locatie: Groningen

Valt wel mee

Bericht door Soulreaver »

Ik denk dat onslaught wel een positieve indruk zal maken op de meeste spelers!!
Waar ik meer bang voor ben is als ze een 'creature only' expansions gaan uitbrengen (Legions).
Dat valt in limited niet te spelen (pre-release). En dat zal ik zeker dan ook niet doen..
In blok zal het wel mee vallen omdat je dan een beetje removal hebt!

Greetz

Soul
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

ik denk dat wizards ook steets nieuwe abilities maakt om het een beetje te vernieuwen, ik vind dat dat ze goed gelukt is met treshhold en madness (behalve dat nu discarten een heel veranderd is, in een voordeel ipv een nadeel :wink: )

maar ze kunnen ook overdrijven, straks krijgen we elke nieuwe serie een compleet nieuwe ability die het gehele spel in de war gooit (madness=discarten->voordeel), het ergste lijkt me nog een complete creature serie ( 8O hoef ik denk geeneens uit te leggen)

ze mogen het van mij wel war rustiger aan doen en wat leuke kaarten verzinen ipv nieuwe abilitys, en is wat meer mulitcolor en aritfact (laat het verhaal eigenlijk niet toe :? :( )
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
Plaats reactie