plaatjes

Discusier hier over Magic Workstation, een handige tool om je decks in the beheren en uit te proberen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
s.r.
Master
Berichten: 156
Lid geworden op: vr jun 06, 2003 2:53 pm
Locatie: stein
Contacteer:

plaatjes

Bericht door s.r. »

je moet ook plaatjes bij de kaarten op mws kunnen zetten, weet iemand hoe dat moet? Ik heb de plaatjes op http://joeramone.sites.uol.com.br/index.htm gedownload, en dan?

(misschien handig te zeggen dat k windows xp heb)
Gebruikersavatar
GForce
Wizard
Berichten: 1743
Lid geworden op: wo apr 10, 2002 3:05 pm

Bericht door GForce »

Freggel moet dat weten ik heb het zelf nog niet geprobeerd. Als ik het geprobeerd heb en het werkt zal ik het je laetn weten.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
Gebruikersavatar
freggel
Master
Berichten: 129
Lid geworden op: wo okt 02, 2002 9:11 pm
Locatie: Alphen a/d Rijn
Contacteer:

Bericht door freggel »

uitpakken in een directory en dan de verwijzing naar de plaatjes aanpassen in het programma, wel moet je erop letten dat je de directory de naam geeft zoals de serie afkortingen in het spel worden gebruikt.

vanavond ben ik online en kan ik je via de chat ermee helpen als je er niet uit komen, maar het wijst zichzelf
Gebruikersavatar
s.r.
Master
Berichten: 156
Lid geworden op: vr jun 06, 2003 2:53 pm
Locatie: stein
Contacteer:

Bericht door s.r. »

ok, het is gelukt :lol: , Thnx
Gebruikersavatar
freggel
Master
Berichten: 129
Lid geworden op: wo okt 02, 2002 9:11 pm
Locatie: Alphen a/d Rijn
Contacteer:

Bericht door freggel »

hier nog even een korte uitleg voor degene die het ook proberen

het is inderdaad nogal tricky.

Je kan het beste een dir aanmaken met als naam iets van pics ofzo.

Vervolgens moet je de plaatjes per serie uitpakken naar een dir onder pics. voor Revised gebruik je de letters die mws aanhoud als afkorting voor deze zerie R geloof ik en voor Legends LG, enz

je krijgt dan een volgende structuur op je schijf:
..\\pics\R
..\\pics\LG
..\\pics\(per serie een folder)

In deze folders moet je de plaatjes rechtstreeks plaatsen, dus ervoor zorgen dat ze direct onder ..\\pics\R of ..\\pics\LG, enz komen

vervolgens laat je het programma verwijzen naar ..\\pics\ dit werkt in ieder geval bij mij op deze manier.
het leuke is dat je de plaatjes ook kan gebruiken voor Magic Suitecase
Plaats reactie