bugs

Discusier hier over Magic Workstation, een handige tool om je decks in the beheren en uit te proberen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
sumilidon
Wizard
Berichten: 507
Lid geworden op: zo jan 02, 2005 11:24 pm

bugs

Bericht door sumilidon »

hebben jullie ook wel eens last van bugs:dit gebeurt me vaak:
in de avond vaak niet inloggen
tijdens potje connection lost
deck 1 x weg(heeft hem niet opgeslaan.
kan ik hier iets tegen doen?
greetz,me.
sometimes i look in the mirror and i wonder.
is it really me looking back?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

naast de standaard server zijn er nog wel een paar waar je eventueel op in kunt loggen voor games, bv mwsgames.net, mocht de normale het niet doen, dna kun je die proberen.

Die connection lost gebeurt mij met enige regelmaat omdat mijn internet connectie hier niet bijzonder stabiel is.

Ik heb vaker gehoord van problemen bij het op slaan, zelf heb ik hier nooit last van gehad. Ik zou iig checken of je deck en niet de library geselecteerd is bij het opslaan.

De meest extreme bug die ik tegen ben gekomen was een potje waarbij mijn tegenstander een swamp zag die voor mij een undead warchief was, dat was best raar opkijken toen ie die ging tappen voor mana :D.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Luitzen
Adept
Berichten: 447
Lid geworden op: di mei 25, 2004 4:40 pm
Locatie: amsterdam

Bericht door Luitzen »

Waar ik me altijd enorm irriteer is dat subscribe now aan het begin (register now !) en als je mws een tijdje hebt krijg je steeds in beeld dat er een nieuwe update is maar als je dan update krijg je het nog steeds, best irritant 8O
Gebruikersavatar
David
Wizard
Berichten: 1937
Lid geworden op: di jun 03, 2003 7:27 pm
Locatie: Zurich
Contacteer:

Bericht door David »

Ik heb het al een hele tijd niet gebruikt. Dat ik ermee gestopt ben komt mede door de bugs. Dat ze die er nog steeds niet uit hebben :(
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Luitzen schreef:Waar ik me altijd enorm irriteer is dat subscribe now aan het begin (register now !) en als je mws een tijdje hebt krijg je steeds in beeld dat er een nieuwe update is maar als je dan update krijg je het nog steeds, best irritant 8O
Een update of 10 geleden was dat probleem er, helaas is dat alleen op te lossen door het prog opnieuw te downen en te installeren over de oude heen, het probleem moet dan weg zijn.

Sja, moet zeggen dat het ook wel wennen was toen het prog van freeware naar shareware ging en dus die subscribe now er bij kwam, maar ik kan het ze niet echt kwalijk nemen.

Bugs verdwijnen met enige regelmaar door updates, het is ook niet alsof ze beweren een volledig stabiele versie hebben aangezien ze nog maar bij 0.94 zijn.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Luitzen
Adept
Berichten: 447
Lid geworden op: di mei 25, 2004 4:40 pm
Locatie: amsterdam

Bericht door Luitzen »

pi schreef:
Luitzen schreef:Waar ik me altijd enorm irriteer is dat subscribe now aan het begin (register now !) en als je mws een tijdje hebt krijg je steeds in beeld dat er een nieuwe update is maar als je dan update krijg je het nog steeds, best irritant 8O

Een update of 10 geleden was dat probleem er, helaas is dat alleen op te lossen door het prog opnieuw te downen en te installeren over de oude heen, het probleem moet dan weg zijn.

Sja, moet zeggen dat het ook wel wennen was toen het prog van freeware naar shareware ging en dus die subscribe now er bij kwam, maar ik kan het ze niet echt kwalijk nemen.

Bugs verdwijnen met enige regelmaar door updates, het is ook niet alsof ze beweren een volledig stabiele versie hebben aangezien ze nog maar bij 0.94 zijn.

mazzel

pi
Hehe, tegen de tijd dat we versie 1 hebben ben ik al dood :S (eerst nog versie 0.94.1)
Gebruikersavatar
sumilidon
Wizard
Berichten: 507
Lid geworden op: zo jan 02, 2005 11:24 pm

Bericht door sumilidon »

help! ik heb per ongeluk mn deck over de materbase heengesaved :oops: :cry: kan ik dit nog terugdraaien?andrs opnieuw downloaden...:(
sometimes i look in the mirror and i wonder.
is it really me looking back?
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

iig hoef je dan alleen het game pack te downen en niet het hele programma. Waarschijnlijk is het wel nodig om dit te doen.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Yodaboy
Wizard
Berichten: 574
Lid geworden op: za nov 02, 2002 4:43 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Yodaboy »

sumilidon schreef:help! ik heb per ongeluk mn deck over de materbase heengesaved :oops: :cry: kan ik dit nog terugdraaien?andrs opnieuw downloaden...:(
Yup, heb ook een keer iets gedaan waarom de Masterbase weg was. Maar ff opnieuw downloaden is toch niet zoveel moeite? :)
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
sumilidon
Wizard
Berichten: 507
Lid geworden op: zo jan 02, 2005 11:24 pm

Bericht door sumilidon »

is alweer klaar, bedankt jongens:)
sometimes i look in the mirror and i wonder.
is it really me looking back?
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

Tja, ach de eerste "echte" versie wordt 1.0, zolang we nog in de 0.9xen zitten zullen de bugs erin zitten.

Ik heb overigens vrij weinig last van bugs (het voorbeeld van Pi is mij ook 1x overkomen)

Meest voorkomende fout:
connection error wanneer een nieuw potje gestart wordt en iemand iets probeert te zeggen voordat de ander ook "ready" is. Maar dit is waarschijnlijk aan de firewall toe te schrijven en niet aan mws.

Registreren helpt wel, je kunt foutjes dan melden en over het algemeen worden die dan ook vrij vlug gefixed.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
sumilidon
Wizard
Berichten: 507
Lid geworden op: zo jan 02, 2005 11:24 pm

Bericht door sumilidon »

yo dragon heart, dat heb ik trouwens ook.
sometimes i look in the mirror and i wonder.
is it really me looking back?
Plaats reactie