Winkels vergelijking

In dit forum vind je artikelen die geschreven zijn door onze leden.

Moderators: Dragonheart, Admins & Moderators

Bij welke winkel koop jij?

Nedermagic
9
19%
Cardexchange
2
4%
Vesho
3
6%
Anders, namelijk...
33
70%
 
Totaal aantal stemmen: 47

Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Ze hebben het vandaag weggehaald, ik was ook al verbaasd. Wellicht dat hij even de voorraad en de prijzen gaat controleren om volgende keer dit te voorkomen?
Luck never gives, it only lends
Gebruikersavatar
lord of the squirrel
Administrator
Berichten: 613
Lid geworden op: di mar 12, 2002 5:41 pm
Locatie: rijswijk

Bericht door lord of the squirrel »

had de kaarten ook niet gezien, maar werd ook helemaal gek van die muziek enzo. Je bent een winkel geen show-off van webdesign skills
In the Krosan Forest, you've got to keep an eye out for the squirrels.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

als mensen er gek van worden denk ik dat het met de webdesign skills ook niet zo goed zit... :).

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Maerthen
Advanced
Berichten: 25
Lid geworden op: do sep 17, 2009 1:54 pm

Bericht door Maerthen »

Was net een heel waslijstje aan het lang lopen van de winkels aan het langslopen om te zien of ze de kaarten hadden die ik zocht (nog steeds niet gevknden helaas)

Zag dat Djinn er sinds begin augustus mee gestopt is.
Een goede zondebok is beter dan een slecht excuus
Marnix14
Expert
Berichten: 54
Lid geworden op: do mei 21, 2009 5:06 pm

Bericht door Marnix14 »

welke zoek je dan precies?
misschien heeft iemand hier op het forum ze
ik heb geen onderschrift!
Gebruikersavatar
Maerthen
Advanced
Berichten: 25
Lid geworden op: do sep 17, 2009 1:54 pm

Bericht door Maerthen »

Ik zocht Kird Ape, Lava Axe en Shock uit Beatdown (ik had in de tradecorner al een gezochtberichtje gezet). Ik heb jaren geleden de beatdownbox gekocht (voor zo'n 45 gulden nog) met gesealde decks en toch misten deze drie kaarten. Ik heb Magic een aantal jaren aan de kant laten liggen, maar ben sinds kort weer begonnen en ik vond dat ik deze toch weer compleet moest zien te krijgen.

Maar ik zei zocht, want ik heb ze gisteren na veel omzwervingen gevonden bij starcitygames.com in America. Ik heb ze nu samen met alle Unglued tokens besteld. Ik heb iets minder naar prijs gekeken, maar prijzen vielen mij niet tegen. Wisselkoers is natuurlijk ook gunstig op het moment. 1 euro is op dit moment 1,478 dollar. Verzendkosten 3 dollar. In totaal met verzendkosten erbij was ik omgerekend nog geen 9 euro kwijt.

Ik heb alleen geen idee hoe lang de levertijd gaat worden en wat ik van de kwaliteit van de kaarten mag verwachten. Zodra de bestelling binnen is zet ik dat hier wel neer.
Een goede zondebok is beter dan een slecht excuus
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

in mijn ervaring is starcitygames redelijk goed kwa kwaliteit en als het om goedkope kaarten gaat die beschadigd zijn doen ze iig niet moeilijk over die nog een keer opsturen (ik had geen beschadigde dure, dus weet niet wat ze dan doen). Het viel me mee hoe snel het aankwam, ongeveer een week op de goedkoopste verzendoptie. Ik ben ook erg tevreden over de kwaliteit van MTGFanatic als je toch in Amerika kijkt. Voor Engeland vind ik Psi-Soft wel ok (ze hadden volgens mij hun beta prijzen in geen jaren geupdate, doe niet de moeite, alles wat veel te goedkoop was ligt nu bij mij thuis ;)).

Maar eigenlijk mikte ik wel een beetje op Nederlandse winkels met het artikel :).

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Ik heb eigenlijk nooit overwogen om in het buitenland kaarten te kopen. Maar ik begrijp dat dat dus best een optie kan zijn met deze koersen?
Luck never gives, it only lends
Gebruikersavatar
Maerthen
Advanced
Berichten: 25
Lid geworden op: do sep 17, 2009 1:54 pm

Bericht door Maerthen »

Ben blij te horen dat je ervaring met starcitygames goed is. Over het algemeen zou ik eerst bij een Nederlandse winkel kijken, maar ik zocht specifiek deze kaarten en kwam ze daar gelukkig tegen.

Aan de andere kant met internet is het een kleine wereld. Wisselkoers is goed ten opzichte van Amerika, maar het blijf vergelijken, want dat betekent nog niet dat de kaarten goedkoper zijn. Wat ik positief vond is de voorraad.
Een goede zondebok is beter dan een slecht excuus
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ja, een aantal buitenlandse sites hebben meer voorraad dan welke site dan ook hier en zijn ook nog goedkoper bij een goede wisselkoers. Ik haal best veel in Amerika.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Heb laatst al een paar keer boosters, decks etc. besteld op http://www.legendaryshop.nl was allemaal snel geleverd (na een dag ofz)en ze zijn absoluut niet duur (booster box voor iets van 80 euries), had ook zo'n special edition "From The Vault Exiled Box" ding gekocht kwam allemaal goed en snel aan en gewoon met ideal betaald (en maar 2,75 verzendkosten voor wat boosters, bij sommige sites moet je pakketpost betalen voor een paar boostertjes, vind ik een beetje overdreven als je het mij vraagt), zag een tijdje terug in hun nieuws dat ze losse kaarten gaan verkopen dus dat zullen ze nu wel aan het opbouwen zijn of zoiets en ze verkopen ook een hoop andere dingen zoals Dungeons & Dragons enz. dus goed alternatief ^-^
"The bird of the Hermes is my name, eating my wings to make me tame." - Ripley Scrowle, Elias Ashmole's Theatrum Chemicum Britannicum - 1652
TranQuil
Advanced
Berichten: 28
Lid geworden op: ma sep 07, 2009 1:05 pm
Locatie: Rotterdam

Bericht door TranQuil »

Werk je er soms? Vandaag geregistreerd en in 2 topics over winkels heb je precies dezelfde tekst geplaatst. ;)
Gebruikersavatar
Saint
Wizard
Berichten: 1040
Lid geworden op: vr okt 02, 2009 12:43 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door Saint »

Nee forum net gevonden en er zijn 2 topics over vrijwel hetzelfde ^-^ en in die andere topic staat ook dat ik t in deze zou posten, ga het niet 2 keer tikken lol
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

kijkend naar de prijzen vind ik ze eigenlijk best wel duur, 3.99 voor een pakje M10? Dat is normale winkelprijs, online shops zitten normaal lager dan dat.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Wilt-Leaf Liege
Adept
Berichten: 291
Lid geworden op: za jul 25, 2009 4:27 am

Bericht door Wilt-Leaf Liege »

Het is wel gek ja. De boosterbox heeft een normale webshopprijs, maar de losse boosters zijn daarentegen even duur als B&M winkels.
Luck never gives, it only lends
Plaats reactie