Winkels vergelijking

In dit forum vind je artikelen die geschreven zijn door onze leden.

Moderators: Dragonheart, Admins & Moderators

Bij welke winkel koop jij?

Nedermagic
9
19%
Cardexchange
2
4%
Vesho
3
6%
Anders, namelijk...
33
70%
 
Totaal aantal stemmen: 47

Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

dat kan uberhaupt alleen met chronicals of eerder, was je van plan dat te kopen?

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
evilpoffertje
Adept
Berichten: 292
Lid geworden op: zo nov 12, 2006 4:24 pm
Locatie: hoogeveen

Bericht door evilpoffertje »

Thanks voor je antwoord, nee was niet van plan die te kopen;) Maar wie weet.......:p
Gebruikersavatar
Lollol3r
Adept
Berichten: 200
Lid geworden op: zo dec 23, 2007 9:41 pm
Locatie: Beverwijk

Bericht door Lollol3r »

De losse kaarten die ik heb gekocht bij Djinn zijn nu binnen! Ze zaten netjes in een dicht zakje, keurig met orde nummer en naam. Deze zat in een envelop met bubbeltjes papier. Kortom: Helemaal top in orde!
Ook de kaarten die ik aantrof hadden geen krasje, beschadiging of ook maar een vinger afdruk. Ik ben zeer tevreden over zowel prijs als levering, en zal zeker vaker inkopen doen bij hun!
magic - basic land = gayness

I want to call you out on your algebra. gayness + basic land is not equal to magic. If that holds true than magic - gayness = basic land, which logically implies that every member of the power 9 is in fact gay.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

de vesho.nl winkel is opgeheven, hier kan dus niet meer gekocht worden. :(

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Lollol3r
Adept
Berichten: 200
Lid geworden op: zo dec 23, 2007 9:41 pm
Locatie: Beverwijk

Bericht door Lollol3r »

Oh! :O

Waarom dan?
magic - basic land = gayness

I want to call you out on your algebra. gayness + basic land is not equal to magic. If that holds true than magic - gayness = basic land, which logically implies that every member of the power 9 is in fact gay.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

volgens eigen zeggen hielden ze de drukte niet bij.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
evilpoffertje
Adept
Berichten: 292
Lid geworden op: zo nov 12, 2006 4:24 pm
Locatie: hoogeveen

Bericht door evilpoffertje »

Drukte? Ik dacht dat het niet heel erg druk was? (Dode forum enz.)

RIP vesho iig dan:(
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

Lollol3r schreef:De losse kaarten die ik heb gekocht bij Djinn zijn nu binnen! Ze zaten netjes in een dicht zakje, keurig met orde nummer en naam. Deze zat in een envelop met bubbeltjes papier. Kortom: Helemaal top in orde!
Ook de kaarten die ik aantrof hadden geen krasje, beschadiging of ook maar een vinger afdruk. Ik ben zeer tevreden over zowel prijs als levering, en zal zeker vaker inkopen doen bij hun!
Ik ben zeker te spreken over Djinn. Altijd op tijd, altijd netjes. Jammergenoeg zijn de prijzen van de kaarten in verhouding met een paar jaar geleden wat gestegen.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Gebruikersavatar
Lollol3r
Adept
Berichten: 200
Lid geworden op: zo dec 23, 2007 9:41 pm
Locatie: Beverwijk

Bericht door Lollol3r »

@Dragonheart; Maar ze zijn nog steeds vrij goedkoop vergeleken met sommige. Wat alleen een nadeel is dat goed/veel verkochte kaarten vaak uitverkocht zijn.
magic - basic land = gayness

I want to call you out on your algebra. gayness + basic land is not equal to magic. If that holds true than magic - gayness = basic land, which logically implies that every member of the power 9 is in fact gay.
Gebruikersavatar
Dragonheart
Sorcerer
Berichten: 2422
Lid geworden op: wo sep 04, 2002 4:01 pm
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Bericht door Dragonheart »

Je moet er gewoon snel bij zijn. Als je op de mailinglist staat, betekent dat meteen bestellen wanneer je het bericht ontvangt.
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
Ramon
Expert
Berichten: 73
Lid geworden op: vr jan 11, 2008 7:05 pm

Bericht door Ramon »

heb laatst bij summoner besteld, staat nu al 5 dagen op "betaling ontvangen" en ik heb er net dus ff heen gemaild, kan te maken hebben met een hoge vraag/drukte i.v.m. morningtide natuurlijk, maar goed, wacht het nog ff af, wel super goede prijs voor boxen, scheelt tot 50 euro op een box met andere winkels iig, losse boosters schelen ook al 1,50 met "offline" winkelprijzen...
"They say the eyes are the windows to the soul. I like to break windows and take what's inside."
Gebruikersavatar
Lollol3r
Adept
Berichten: 200
Lid geworden op: zo dec 23, 2007 9:41 pm
Locatie: Beverwijk

Bericht door Lollol3r »

Ramon schreef:heb laatst bij summoner besteld, staat nu al 5 dagen op "betaling ontvangen" en ik heb er net dus ff heen gemaild, kan te maken hebben met een hoge vraag/drukte i.v.m. morningtide natuurlijk, maar goed, wacht het nog ff af, wel super goede prijs voor boxen, scheelt tot 50 euro op een box met andere winkels iig, losse boosters schelen ook al 1,50 met "offline" winkelprijzen...
Dat met boosters houd je altijd die prijs... Maar weet je zeker dat je zelf niet iets van Morningtide heb gekocht? Want dan word het natuurlijk pas 1 feb verstuurd.
magic - basic land = gayness

I want to call you out on your algebra. gayness + basic land is not equal to magic. If that holds true than magic - gayness = basic land, which logically implies that every member of the power 9 is in fact gay.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

5 dagen klinkt nog niet heel gek, zeker aangezien er een weekend tussen zit waarin Bas waarschijnlijk ook ff vrij heeft...

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Ramon
Expert
Berichten: 73
Lid geworden op: vr jan 11, 2008 7:05 pm

Bericht door Ramon »

nee ik heb een box 10th edition en een draftbox timespiral/planar chaos besteld, maar wacht he tnog wel ff af, komt vast wel goed.
"They say the eyes are the windows to the soul. I like to break windows and take what's inside."
Rhaksha
Expert
Berichten: 64
Lid geworden op: di feb 26, 2008 7:13 pm

Bericht door Rhaksha »

tot voor kort bestelde ik altijd mijn kaarten op www.gfmailorder.nl

dat was zéér goede kwaliteit.. en professioneel verpakt, om iedere kaart zat een doorzichtig hoesje + om alle kaarten zat "bobbel" papier of hoe dat ook maar mag heten.

maar aangezien ze nogal "out of stock" zijn
op het moment dus bestel ze nu bij djinn waar ik ook zeer tevreden over ben aleen mij gfmailorder hadden ze vaak acties + aanbiedingen..

dit was mijn zegje..

Rhaksha
Plaats reactie